Przetargi.pl
„Budowa nowych miejsc rekreacji z elementami placu zabaw i siłowni plenerowej w m. Bychlew, Hermanów, Jadwinin, Janowice, Porszewice, Świątniki w gm. Pabianice”

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Torowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676 , fax. 422 139 660
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    ul. Torowa 21
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, fax. 422 139 660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pabianice.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa nowych miejsc rekreacji z elementami placu zabaw i siłowni plenerowej w m. Bychlew, Hermanów, Jadwinin, Janowice, Porszewice, Świątniki w gm. Pabianice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnych miejsc rekreacji z elementami siłowni plenerowej i placu zabaw w następujących lokalizacjach na terenie Gminy Pabianice: a) Jadwinin – 408 os. Działka nr 255, 256 obr. 05, Jadwinin 35D b) Hermanów – 305 os. Działka nr 33, obr. 04, Hermanów 24E c) Bychlew – 822 os. Działka nr 190, obr. 01, d) Świątniki – 232 os. Działka nr 99/13, obr. 23 e) Janowice – 164 os. Działka nr 145, 146, obr. 06 f) Porszewice – 229 os. Działka nr 111/19, 111/20, 111/22, obr. 19 tj. przygotowanie terenu: niwelacja, korytowanie do 30 cm stref bezpiecznego upadku, utwardzenie, wykopanie otworów pod kotwy, uzupełnienie trawy, wypełnienie stref bezpiecznego upadku piachem montaż urządzeń placu zabaw i siłowni plenerowej oraz ławek, tablic i koszy na śmieci, montaż drewnianych płotków we wskazanych lokalizacjach, a w okresie gwarancji dokonywanie przeglądów technicznych na zasadach opisanych we wzorze umowy nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy. 2. Wykaz urządzeń i zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy szczegółowo opisany jest w części III SIWZ tj. dokumentacji projektowej. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej gdzie publikowane jest ogłoszenie o zamówieniu, bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Gminy. 3. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji projektowej, w tym na podstawie przedmiarów robót. 4. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz potrzebami Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do: a) szczegółowego zapoznania się z załączoną dokumentacją projektową, jak również przeprowadzenia szczegółowej wizji na terenie działek objętych przedmiotem zamówienia; b) wykonania każdego rodzaju robót zgodnie z opracowanym projektem budowlanym oraz wizją lokalną przeprowadzoną w terenie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej; c) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, d) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej, e) przygotowania na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. f) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty, g) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, zabezpieczeniem terenu budowy, zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót, h) wywozu nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów wycinki, transportu i utylizacji m. in. składników roślinnych oraz wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych, i) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością, j) wykonania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, k) organizację i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, l) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 6. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 7. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem nie gorszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów/urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia odpowiadające opisowy przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do SIWZ, gwarantujące realizacje robót zgodnie z projektem zagospodarowana działki zgłoszonym do wydziału architektury Starostwa Powiatowego w Pabianicach oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne powinny spełniać wymagania określone w SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot oraz projekcie zagospodarowania działki. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach