Przetargi.pl
Budowa kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gazowej w ramach zadania: „Modernizacja basenu i jego infrastruktury technicznej zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22”.

Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 721 507 , fax. 326 722 903
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu
    ul. Paderewskiego 49
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 721 507, fax. 326 722 903
    REGON: 27150188700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzoeas.zawiercie.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gazowej w ramach zadania: „Modernizacja basenu i jego infrastruktury technicznej zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gazowej w ramach zadnia: „Modernizacja basenu i jego infrastruktury technicznej zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22”. Kotłownia będąca przedmiotem zamówienia winna zostać zlokalizowana w wydzielonym pomieszczeniu w nowo budowanym segmencie techniczno-sanitarnym, służącym obsłudze basenu. Wykonawcą tych prac jest TRANSCOM Sp. z o.o., ul. Józefowska 5, 40-144 Katowice. Z uwagi na powyższe koniecznym będzie wzajemne skoordynowanie techniczne prac wpływających lub mogących wpłynąć na realizację przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający jego prawidłowe i terminowe wykonanie. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: - technologię kotłowni gazowej; - instalację gazową zasilającą zamontowane kotły; - doprowadzenie ciepła technologicznego do wymiennika basenowego oraz do nagrzewnic central wentylacyjnych; - roboty elektryczne, instalacyjne oraz związane roboty budowlane, które powinny zostać wykonane dla prawidłowego funkcjonowania obiektu, tj. zasilanie pomieszczenia kotłowni, zasilanie gniazd, oświetlenie podstawowe i awaryjne, zasilanie urządzeń wewnątrz pomieszczenia, wykonanie połączeń wyrównawczych, ochrona przepięciowa, ochrona przeciwpożarowa, system detekcji gazu. Projektowany układ technologiczny kotłowni gazowej zasilać będzie następujące obiegi grzewcze: - obieg ciepła technologicznego dla zasilania wymiennika basenowego (c.t. I) o mocy nominalnej 35 kW - eksploatacja basenu/płukanie filtrow, 86 kW – napełniania basenu. Parametry wody grzejnej 60°/40°C. - obieg ciepła technologicznego dla zasilania nagrzewnic central wentylacyjnych (c.t. II) o mocy nominalnej 42 kW. Parametry wody grzejnej 70°/50°C. - obieg zasilania układu przygotowania ciepłej wody użytkowej (c.w.u. I) o mocy nominalnej 34 kW. Parametry wody grzejnej 70°/50°C. Nominalne (eksploatacyjne) zapotrzebowanie ciepła dla strefy basenu wynosi: 112 kW. Dla wymienionego wyżej zapotrzebowania na ciepło i parametrów wody grzejnej, uwzględniając możliwości montażu urządzeń, dobrano kaskadę kondensacyjnych kotłów gazowych (2 szt.) o łącznej mocy ok. 120 kW (70 + 50 kW). Zaprojektowano kotły w wykonaniu wiszącym, z zamkniętą komorą spalania, z wymiennikami wykonanymi ze stopu aluminium i krzemu, o przewodności cieplnej 150 W/m2. Każda jednostka kotłowa winna być wyposażona w wentylatorowy palnik gazowy. Zakres mocy kotłów przy parametrach 80/60o C wynosi odpowiednio: 16,5-68,1 kW oraz 11,5-48,5 kW. Dla odprowadzenia spalin z jednostek kotłowych przewidziano wspólny przewód powietrznospalinowy ze stali nierdzewnej ϕ160/250 mm, wyprowadzony ponad dach budynku Szkoły. 2. Szczegółowy zakres robót (opis przedmiotu zamówienia) określa dokumentacja projektowa: • projekty budowlany: budowy kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gazowej sporządzony przez W-PROJEKT Marek Wypych z siedziba 42-504 Będzin, Goląsza Gorna 26a, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych budowy kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gazowej sporządzona przez W-PROJEKT Marek Wypych z siedziba 42-504 Będzin, Goląsza Gorna 26a, • przedmiar robót - budowy kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gazowej sporządzony przez W-PROJEKT Marek Wypych z siedziba 42-504 Będzin, Goląsza Gorna 26a (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny. 3. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów równoważnych, Wykonawca przed ich dostarczeniem i zabudową przedłoży Zamawiającemu karty techniczne potwierdzające, że oferowany zamiennik spełnia wymagania podane w dokumentacji projektowej. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 5. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego. Zamawiający wymaga prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 6. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia, natomiast jest także ważne dla Wykonawcy, gdyż dokument ten będzie stanowił podstawę do dokonania płatności częściowych, które będą uzależnione od stanu zaawansowania robót. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie. 7. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją niniejszego zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4). 8. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową (robotami), wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Przebudowywany obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych. Wejście do części hali basenowej odbywa się bezpośrednio z poziomu przyległego terenu. Zapewniono szatnię z kabiną wc dostosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz natryski zapewniające możliwość korzystania z nich osobom niepełnosprawnym. W hali basenowej docelowo planuje się montaż dźwigu zapewniającego bezkolizyjny transport osób niepełnosprawnych z najszerszej części plaży przy basenie do niecki basenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach