Gmina Bałtów ogłasza przetarg
- Adres: 27-423 Bałtów, Bałtów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412 641 008, , fax. 412 641 303
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bałtów
Bałtów 32
27-423 Bałtów, woj. świętokrzyskie
tel. 412 641 008, , fax. 412 641 303
REGON: 29100946000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaltow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kontenerowej pompowni wody ze zbiornikiem retencyjnym o pojemności 20m3 w miejscowości Maksymilianów w trybie zaprojektuj i wybuduj. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, kosztorysu wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa pozwoleń i uzgodnień oraz budowa zestawu hydroforowego do podnoszenia ciśnienia wraz ze zbiornikiem retencyjnym wody pitnej w zabudowie kontenerowej – zwanej kontenerową pompownią wody. Wykonawca będzie zobowiązany również do wykonania przyłącza do sieci energetycznej wraz z uprzednim uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód od PGE. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, przestrzeganiem warunków BHP oraz zgodnie z wszystkimi przepisami przewidzianymi prawem przy wykonywaniu tego typu prac. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi kontenerowej pompowni wody, a także przeszkolenie kilku osób wyznaczonych przez Zamawiającego do eksploatacji i konserwacji kontenerowej pompowni wody. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu się. Lokalizacja inwestycji: Inwestycja będzie zlokalizowana na działce nr 408/5 w miejscowości Maksymilianów. Właścicielem gruntu jest Gmina Bałtów. Główny cel inwestycji: Głównym celem inwestycji jest zapewnienie właściwego ciśnienia oraz wydajności na hydrantach zewnętrznych DN80 oraz zapewnienie zapasu wody dla potrzeb bytowych na okres jednego dnia w przypadku braku dostawy wody. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( jeżeli dotyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 5) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK94 w m. Oława
Dodano: 2024-04-25 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1368T w miejscowości Kawczyn.
Dodano: 2023-12-14 - Budowa budynku garażowego wraz z niezbędną infrastrukturą w Rudzie Białaczowskiej dz. nr ew. 574
Dodano: 2023-10-27 - „Bezpieczne Góry Świętokrzyskie – budowa infrastruktury służącej wzmocnieniu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców gmin Związku Gmin Gór Świętokrzyskich”
Dodano: 2023-07-13 - „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
Dodano: 2023-05-22 - „Remont i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Korczynie”
Dodano: 2023-04-24 - „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
Dodano: 2023-02-23 - Dostosowanie Urzędu Miasta i Gminy Stopnica do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-01-17 - Konserwacja wód stojących będących pozostałością po starorzeczach i rozlewiskach rzeki Nidy w obszarze delty Umianowickiej w ramach projektu LIFE4Delta_PL w podziale na 5 zadań częściowych
Dodano: 2022-12-01 - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Rudzie Białaczowskiej
Dodano: 2022-11-14