Przetargi.pl
„Bezpieczne Góry Świętokrzyskie – budowa infrastruktury służącej wzmocnieniu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców gmin Związku Gmin Gór Świętokrzyskich”

ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH ogłasza przetarg

  • Adres: 26-010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (41) 302 50 94 wew. 209
  • Data zamieszczenia: 2023-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH
    ul. Suchedniowska 3
    26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie
    tel. (41) 302 50 94 wew. 209
    REGON: 290877132
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bezpieczne Góry Świętokrzyskie – budowa infrastruktury służącej wzmocnieniu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców gmin Związku Gmin Gór Świętokrzyskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 obejmuje realizację zadania na terenie gminy Górno, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:  rozbiórki istniejącego budynku biblioteki szkolnej,  budowy jednokondygnacyjnego budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i technologicznej, c.o., klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, kanalizacji deszczowej) i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, w tym wraz z placem zabaw,  usunięcia kolizji sieci zewnętrznych z planowanym zadaniem,  uporządkowania istniejącego układu komunikacyjnego,  częściowego demontażu i odtworzenia istniejącego ogrodzenia terenu, przy czym, w celu uniknięcia wątpliwości, Zamawiający oświadcza, że zakres zadania: obejmuje także wykonanie: przyłącza wodociągowego,  przyłącza wodociągowego – prowadzonego przez istniejący budynek szkoły,  przyłącza kanalizacji sanitarnej,  przyłącza przebudowy kanalizacji sanitarnej,  hydrantu p.poż. DN80,  nie obejmuje dostarczenia wyposażenia budynku przedszkolnego.Część 2 obejmuje realizację zadania na terenie gminy Łagów, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn.: Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:  budowy budynku archiwum zakładowego, pełniącego funkcję usługową w zakresie administracji, wraz z realizacją niezbędnych urządzeń budowlanych: wewnętrznej instalacji wod.-kan., wewnętrznej instalacji c.o., wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej,  wydzielenia placu na kontener na śmieci,  utwardzenie nawierzchni, opasek wokół budynku, chodników,  dostawy niezbędnego wyposażenia (regały jezdne w pomieszczeniu archiwum, wyposażenie pokoju archiwisty, wyposażenie pomieszczenia socjalnego), przy czym, w celu uniknięcia wątpliwości, Zamawiający oświadcza, że zakres zadania obejmuje także wykonanie: przyłącza wodociągowego z sieci wodociągowej,  przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi160 (do istniejącej kanalizacji sanitarnej),  schodów terenowych.Część 3 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Łączna, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: rozbiórki istniejącego budynku magazynowego,  wycięcia drzew i krzewów, nasadzenia pasa zieleni izolacyjnej,  uporządkowania istniejącego zagospodarowania terenu,  budowy punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) obejmującego: kontener socjalno-biurowo, budynek magazynowo – gospodarczy, w tym punkt napraw, wiatę magazynową, altanę edukacyjną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym przyłączem wodociągowym, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, kanalizacją deszczową, systemem oświetlenia zewnętrznego, monitoringiem, ogrodzeniem, dostawy niezbędnego wyposażenia PSZOK, w szczególności w pojemniki i kontenery do zbierania odpadów oraz osprzęt usprawniający funkcjonowanie PSZOK, w tym wyposażenia altany edukacyjnej.Część 4 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Nowa Słupia, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: budowy budynku świetlicy wiejskiej, budowy towarzyszących urządzeń budowlanych, w tym instalacji zewnętrznych wodnych, elektroenergetycznych, dojazdów, miejsc postojowych, altany śmietnikowej, miejsc do składowania śniegu, przy czym, w celu uniknięcia wątpliwości, Zamawiający oświadcza, że zakres zadania obejmuje także wykonanie: przyłącza wodociągowego,  przyłącza kanalizacyjnego.Część 5 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Nowa Słupia, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: rozbiórki istniejącego budynku technicznego,  budowy budynku garażowego wraz z instalacją elektryczną wewnętrzną i instalacją zewnętrzną elektroenergetyczną,  zagospodarowanie terenu (drogi manewrowe, dojścia piesze, zjazd).Część 6 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Waśniów, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:  opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej (prawomocnej) decyzji pozwolenia na budowę na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego,  realizacji wszystkich robót budowlanych niezbędnych do budowy budynku świetlicy wiejskiej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie – na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej uprzednio przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego,  dostawy niezbędnego wyposażenia budynku świetlicy wiejskiej.Część 7 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Suchedniów, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), stanowiącego część zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją projektową sporządzoną na zlecenie Miasta i Gminy Suchedniów pn.: Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:a. realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową właściwą dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów o windę dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu”, z zastrzeżeniem wyłączenia następującego zakresu robót budowlanych objętych dokumentacją projektową: wybudowanie windy zewnętrznej wraz z automatyką i zasilaniem,  wykonanie systemu oddymiania,  montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,  demontaż ogrodzenia,  rozbiórka garażu blaszanego,  wymiana witryny okiennej na klatce schodowej,  wymiana barierki przy schodach wewnętrznych, b. na podstawie opisu zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych wraz z wyposażeniem: opracowania dokumentacji projektowej remontu sali konferencyjnej i następcze wykonanie robót budowlanych objętych opracowaną dokumentacją projektową oraz dostarczenie wyposażenia,  opracowania dokumentacji projektowej dla nowego wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i następcze wykonanie robót budowlanych objętych opracowaną dokumentacją projektową,  opracowania dokumentacji projektowej dla instalacji monitoringu wraz z wymianą rejestratora oraz montażem kamer na elewacji budynku oraz następcze wykonanie prac instalacyjnych i montażowych objętych opracowaną dokumentacją projektową,  opracowania dokumentacji projektowej dla zasilania i montażu oświetlenia LED na elewacji budynku oraz następcze wykonanie prac instalacyjnych i montażowych objętych opracowaną dokumentacją projektową, przy czym, w celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający oświadcza, że zakres zadania obejmuje także wykonanie:  instalacji klimatyzacji oraz instalacji zasilania klimatyzacji, okablowania, oświetlenia terenu, instalacji odgromowej,  robót elewacyjnych oraz nawierzchni utwardzonych i małej architektury, objętych przedmiarami stanowiącymi część opisu przedmiotu zamówienia.Część 8 zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań na terenie gminy Bodzentyn, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn.:a. Zadanie 1: Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 720 mb Dąbrowa Dolna i Dąbrowa Górna, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: wyznaczenia trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,  wykonania wykopów mechanicznie w gr. kat. I-V z transportem urobku w nasyp lub na odkład z ewentualną utylizacją formowania i zagęszczania nasypów (materiał z wykopu),  profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,  wykonania warstwy odcinającej z piasku,  wykonania podbudowy zasadniczej – warstwa dolna,  wykonania podbudowy zasadniczej – warstwa górna,  oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni pod warstwę wyrównawczą,  wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wyrównawcza,  oczyszczenia i skropienia nawierzchni pod warstwę ścieralną,  wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna,  wykonanie pobocza utwardzonego kruszywem,  wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, b. Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej Psary Kąty -Święta Katarzyna, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: przebudowy drogi gminnej wewnętrznej nr 280 Psary Kąty – Święta Katarzyna na odc. ok. 370 m w msc. Psary Kąty o następujących rozwiązaniach konstrukcyjno-materiałowych:  konstrukcja nawierzchni jezdnej: stabilizacja gruntu cementem, geowłóknina, podsypka piaskowa, geowłóknina, podsypka piaskowa, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, konstrukcja nawierzchni poboczy: stabilizacja gruntu cementem, geowłóknina, podsypka piaskowa, geowłóknina, podsypka piaskowa, geowłóknina, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie. Uwaga! Pomimo opisu przedmiotu Części 8 zamówienia w podziale na dwa Zadania, przedmiotem Części 8 zamówienia jest realizacja całości robót objętych Zadaniami 1 i 2, w oparciu o dokumentacje projektowe właściwe dla każdego z Zadań i na podstawie harmonogramu realizacji robót budowlanych uzgodnionego przez Strony.Część 9 zamówienia obejmuje realizację łącznie pięć zadań na terenie gminy Masłów, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. a. Zadanie 1: Budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego ulicy Panoramicznej w msc. Masłów Drugi, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do rozbudowy (wydłużenia) istniejącego oświetlenia drogowego (linia napowietrzna, instalacja odgromowa, instalacja przeciwporażeniowa), b. Zadanie 2: Budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego ulicy Różanej i Jaśminowej w Woli Kopcowej, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do rozbudowy (wydłużenia) istniejącego oświetlenia drogowego (linia napowietrzna, instalacja odgromowa, instalacja przeciwporażeniowa),c. Zadanie 3: Budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego ulicy Św. Floriana w Mąchocicach Kapitulnych, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do rozbudowy (wydłużenia) istniejącego oświetlenia drogowego (linia napowietrzna, instalacja odgromowa, instalacja przeciwporażeniowa),d. Zadanie 4: Budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego ulicy Polnej w Woli Kopcowej, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do rozbudowy (wydłużenia) istniejącego oświetlenia drogowego (linia napowietrzna, instalacja odgromowa, instalacja przeciwporażeniowa), e. Zadanie 5: Rozbudowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym do 1 kV - napowietrznej linii nN oświetlenia ulicznego w msc. Masłów ul. Spacerowa, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: budowy linii napowietrznej nN, montażu słupów oświetleniowych, zabudowy opraw oświetleniowych na projektowanych słupach, zabudowy instalacji uziemiającej oraz przepięciowej. Uwaga! Pomimo opisu przedmiotu Części 9 zamówienia w podziale na pięć Zadań, przedmiotem Części 9 zamówienia jest realizacja całości robót objętych Zadaniami 1 – 5 , w oparciu o dokumentacje projektowe właściwe dla każdego z Zadań i na podstawie harmonogramu realizacji robót budowlanych uzgodnionego przez Strony.Część 10 zamówienia obejmuje realizację łącznie dwóch zadań na terenie gminy Masłów, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn.: a. Zadanie 1: Przebudowa drogi wewnętrznej – ul. Foliowej w Masłowie Pierwszym, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: wykonania robót przygotowawczych,  wykonania koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniach jezdni,  wykonania podbudowy cementowej C3/4, wykonania podbudowy z kruszywa łamanego 0/63,  wykonania warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W,  wykonania warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, b. Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej działki nr ewid. 1201/2 oraz przebudowa drogi wewnętrznej działki nr ewid. 1157/2 w msc. Dąbrowa, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: dla przebudowy drogi gminnej:  wykonanie robót przygotowawczych,  wykonania frezowania nawierzchni asfaltowej jezdni, wykonania warstwy ścieralnej,  wymiany i korekty ustawienia krawężników betonowych (zakłada się 50% krawężników z rozbiórki do ponownego wbudowania),  wymiany obramowania chodnika z obrzeży betonowych na nowe, przebrukowania nawierzchni z kostki betonowej po uprzednim uzupełnieniu i wyrównaniu podsypki cementowo-piaskowej (zakłada się 90% kostki z rozbiórki do ponownego wbudowania),  uzupełnienia kruszywem łamanym lewostronnego pobocza, remontu umocnień rowu poprzez wymianę płyt betonowych ażurowych na nowe,  remontu przepustu pod skrzyżowaniem z drogą gminną nr 344007T,  regulacji wysokościowej wpustów deszczowych i armatury podziemnej,  dla przebudowy drogi wewnętrznej: wykonania robót przygotowawczych, wykonania frezowania nawierzchni asfaltowej jezdni,  wykonania warstwy ścieralnej, wykonania obramowania utwardzonego pobocza z opornika betonowego i obrzeży betonowych,  wykonania nawierzchni utwardzonego pobocza z kostki betonowej wraz z podbudową, uzupełnienia kruszywem łamanym prawostronnego pobocza, regulacji wysokościowa armatury podziemnej (zaworów wodociągowych).Uwaga! Pomimo opisu przedmiotu Części 10 zamówienia w podziale na dwa Zadania, przedmiotem Części 10 zamówienia jest realizacja całości robót objętych Zadaniami 1 i 2, w oparciu o dokumentacje projektowe właściwe dla każdego z Zadań i na podstawie harmonogramu realizacji robót budowlanych uzgodnionego przez Strony.Część 11 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Pawłów, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do remontu drogi na odcinku od km 0+002 do km 2+125 (wykonanie rozbiórki zniszczonej nawierzchni asfaltowej wraz z odtworzeniem zniszczonej podbudowy w celu przywrócenia istniejącej szerokości jezdni), wykonania poboczy z lewej i prawej strony, wykonania remontu zniszczonych istniejących przepustów pod drogą oraz pod zjazdami w celu przywrócenia sprawnego spływu wody.Część 12 zamówienia obejmuje realizację zadania dedykowanego gminie Bieliny, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy dwóch fabrycznie nowych samochodów ratowniczo-gaśniczych z układem napędowym 4x4 (uterenowionych dla jednostki OSP).Część 13 zamówienia obejmuje realizację zadania dedykowanego gminie Bodzentyn, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (uterenowiony dla jednostki OSP).Część 14 zamówienia obejmuje realizację zadania dedykowanego gminie Zagnańsk, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego) pn. Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia fabrycznie nowego samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem.Część 15 zamówienia obejmuje realizację zadania dedykowanego gminie Zagnańsk, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. Dostawa dwóch autobusów szkolnych, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy dwóch fabrycznie nowych autobusów turystycznych klasy III, z miejscami siedzącymi w ilości nie mniejszej niż 40 (plus kierowca).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a. dla Części 1 zamówienia: Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno – 15.000,00 złotychb. dla Części 2 zamówienia: Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów – 8.000,00 złotychc. dla Części 3 zamówienia: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna – 9.000,00 złotychd. dla Części 4 zamówienia: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny – 4.500,00 złotyche. dla Części 5 zamówienia: Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – 3.500,00 złotychf. dla Części 6 zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola – 8.000,00g. dla Części 7 zamówienia: Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów – 4.000,00 złotychh. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – 4.000,00 złotychi. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – 2.000,00 złotychj. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów: 6.000,00 złotychk. dla Części 11 zamówienia: Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia – 12.000,00 złotychl. dla Części 12 zamówienia: Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych – 9.000,00 złotych,m. dla Części 13 zamówienia: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – 4.500,00 złotych,n. dla Części 14 zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem – 3.500,00o. dla Części 15 zamówienia: Dostawa dwóch autobusów szkolnych – 5.000,00 złotych.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w:a. pieniądzu,b. gwarancjach bankowychc. gwarancjach ubezpieczeniowych,d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 91 8493 0004 0090 0907 8155 0022, wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania, oznaczenie Części zamówienia, której dot. wpłacane wadium). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.6. Z treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot.A. zdolności finansowej lub ekonomicznej:Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż:a. dla Części 1 zamówienia: Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno – 300.000,00 złotychb. dla Części 2 zamówienia: Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów – 150.000,00 złotychc. dla Części 3 zamówienia: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna – 180.000,00 złotychd. dla Części 4 zamówienia: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny – 100.000,00 złotyche. dla Części 5 zamówienia: Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresief. dla Części 6 zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola – 150.000,00g. dla Części 7 zamówienia: Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów – 100.000,00 złotychh. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresiei. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresiej. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów: 120.000,00 złotychk. dla Części 11 zamówienia: Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia – 250.000,00 złotychl. dla Części 12 zamówienia: Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresiem. dla Części 13 zamówienia: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresien. dla Części 14 zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresieo. dla Części 15 zamówienia: Dostawa dwóch autobusów szkolnych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.W przypadku posiadania przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonych w walucie innej niż waluta polska (waluta obca), Zamawiający przeliczy środki finansowe lub wartość zdolności kredytowej wyrażonych w walucie obcej na złote polskie według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia dot. postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.B. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej:a. dla Części 1 zamówienia: Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno: jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 złotych bruttob. dla Części 2 zamówienia: Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów: jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 złotych bruttoc. dla Części 3 zamówienia: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna: jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie budynku lub obiektu budowlanego/obiektów budowlanych o lekkiej konstrukcji stalowej, kontenerowej lub prefabrykowanej, o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 złotych bruttod. dla Części 4 zamówienia: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny: jedną inwestycję polegającą na budowie, budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych bruttoe. dla Części 5 zamówienia: Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresief. dla Części 6 zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola: jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 złotych brutto, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj”,ewentualnie: jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 złotych brutto oraz jedną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenug. dla Części 7 zamówienia: Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów: jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto,g. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresieh. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresiei. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów: jedną inwestycję polegającą na budowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o klasie technicznej D lub wyższej, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 złotych bruttoj. dla Części 11 zamówienia: Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia – 600.000,00 złotych jedną inwestycję polegającą na budowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o klasie technicznej D lub wyższej, o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 złotych bruttok. dla Części 12 zamówienia: Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresiel. dla Części 13 zamówienia: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresiem. dla Części 14 zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresien. dla Części 15 zamówienia: Dostawa dwóch autobusów szkolnych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.Zamawiający wyjaśnia, że użyte w warunku udziału w postępowaniu określenia „budynku użyteczności publicznej”, „budynku zamieszkania zbiorowego” i „budynku mieszkalnego wielorodzinnego” odpowiadają definicjom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.2. Zamawiający zweryfikuje spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 powyżej, indywidualnie dla każdej z Części zamówienia, w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z Rozdz. 4 – Podmiotowe środki dowodowe poniżej.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach