Przetargi.pl
Budowa kolumbariów w ramach zadania inwestycyjnego Cmentarz Dębica - rozbudowa

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolumbariów w ramach zadania inwestycyjnego Cmentarz Dębica - rozbudowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Budowa kolumbariów w ramach zadania inwestycyjnego Cmentarz Dębica - rozbudowa Przedmiot główny: CPV: 45.21.54.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty na cmentarzach Technologię wykonania robót budowlanych określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dot. wykonania kolumbariów, opracowane przez Pracownię Projektową Architektury i Budownictwa ATLANT Jan Koperkiewicz, z siedzibą: 82-300 Elbląg, ul. Prusa 3B/6. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia: Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, obejmuje: 1) wykonanie robót ogólnobudowlanych, związanych z budową trzech kolumbariów dwustronnych, tzw. północnych, w tym jednego z kwietnikiem i dwóch bez kwietnika, 2) wykonanie zagospodarowania terenu w sąsiedztwie kolumbariów, w obrębie kwatery E II 1, w tym wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni około 240 m2 oraz dostawa i zamontowanie ławek parkowych. Ławki parkowe - wygląd i standard wykonania: jak ławki przy sąsiednich kolumbariach. Wygląd istniejącej ławki, zamontowanej przy sąsiednich kolumbariach, przedstawia ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Lokalizację robót przewidzianych do wykonania przedstawia Załącznik Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIAR ROBÓT: PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : Rozbudowa cmentarza komunalnego w Elblągu ADRES INWESTYCJI : CMENTARZ KOMUNALNY DĘBICA; ul. Łęczycka; 82-300 Elblag INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : ul. Łączności 1: 82-300 Elbląg BRANŻA : Roboty budowlane - Kolumbaria Północne Przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKT I PLAN SYTUACYJNY: 1) PROJEKT BUDOWLANY ROZBUDOWY KOLUMBARIÓW NA CMENTARZU KOMUNALNYM DĘBICA W ELBLĄGU Inwestor: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1 82-300 Elbląg 2) MAPA - PLAN SYTUACYJNY. Kolumbaria z zagospodarowaniem terenu C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH PROJEKT BUDOWLANY ROZBUDOWY KOLUMBARIÓW NA CMENTARZU KOMUNALNYM DĘBICA W ELBLĄGU Inwestor: Urząd Miejski w Elblągu, ul Łączności 1 82-300 Elbląg Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wymienione w lit. B. i C. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w lit. A., B. i C. udostępnione są na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 2) Wykonane roboty będą rozliczane obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym - zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym - zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wynagrodzenie nie przysługuje. 3) W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 4) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót budowlanych przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. Wykonawca nie zostanie dopuszczony do robót, jeśli nie zawrze wymaganych ubezpieczeń. Zamawiający do czasu przedłożenia dokumentów ubezpieczeniowych nie przekaże Wykonawcy terenu budowy, a zwłoka z tego tytułu będzie traktowana jako powstała z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 6) Roboty budowlane realizowane będą na terenie czynnego obiektu. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy cmentarza. 7) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowy i finansowy robót objętych umową, uzgodni go z Kierownikiem Wydziału Administracji Cmentarzy Panem Andrzejem Dratwą z Biura Administracji Cmentarzy i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia w ciągu 5 dni od daty udzielenia zamówienia. 8) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia następnego po dniu dokonania odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach