Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.

Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 44A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 61 66 , fax. 89 521 61 68
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
    ul. Dąbrowszczaków 44A 44A
    10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 61 66, fax. 89 521 61 68
    REGON: 00032343000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie. 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, w ramach których zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: Zadanie nr 1: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu: 1) Remont pomieszczenia magazynu i węzła c.o. pow. razem ok. 26m2, w tym: - wylanie warstwy wyrównawczej posadzki w miejscu - wanny olejowej. - skucie i położenie nowej posadzki z płytek - malowanie ścian i sufitów z zaszpachlowaniem nierówności 2) Odnowienie powłok malarskich w archiwach, ok. 715m2 3) Wymiana opaski żwirowej wokół budynku na polbruk, ok. 81mb x 0,5m 4) Zamontowaniu pochwytów na klatce schodowej ewakuacyjnej oraz przy zejściu do węzła c.o. ok. 24mb 5) Roboty naprawcze malarskie i dekarskie na zewnątrz budynku, w tym: - poprawienie napisów z nazwą ulicy na elewacji farbą - zamalowanie zacieków na elewacji - przemalowanie lica schodów ewakuacyjnych - obsadzenie kratek wentylacyjnych na ścianach i kominach - uzupełnienie tynków szlachetnych mozaikowych - naprawa obróbek blacharskich na murkach ogniowych i okapach 6) Zainstalowanie nowej kraty w oknie kancelarii tajnej (gr. prętów fi14mm, przewiązki 5x50mm, oczko 150x150mm, uchwyt na 2 kłódki, obramowanie kątownik 50x50x5mm, krata wypełniona siatką krepowaną z drutu fi 2mm oczko 20x20mm), wym.: 0,8 x 1,7m 7) Zainstalowanie samozamykaczy w łazienkach budynku 8szt. 8) Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 2: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie: Roboty remontowe - garaż: 1) Roboty remontowe dachu w tym: - rozbiórka i uzupełnienie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej w ilości 18,60 m2 - uzupełnienie obróbek kominów wentylacyjnych papą - termozgrzewalną w ilości 9 m2 - uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z osiatkowaniem gzymsu - dachu w ilości 3,33 m2 - demontaż i montaż rynien w ilości 9,50 m - demontaż i montaż daszku nad wejściem 1 szt. - uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych 4 szt. 1) Roboty remontowe wewnętrzne w tym: - odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych w ilości 1,17 m2. - pomalowanie tynków w ilości 1,17 m2. Roboty remontowe - budynek: 1) Założenie samozamykaczy na drzwiach do WC - 45 szt. 2) Wykonanie i osadzenie krat wewnętrznych o wymiarach 1,50x2,20 m w oknach - 3 szt. 3) Uzupełnienie tynków zewnętrznych - 0,75 m2 4) Uzupełnienie wyprawy elewacyjnej - 0,50 m2 5) Oczyszczenie i uzupełnienie spoin na schodach zewnętrznych - 7,56 m2 6) Uszczelnienie ściany od wewnątrz z uzupełnieniem tynków - 0,6 m2 7) Demontaż i montaż płytek ściennych w ilości 9,89 m2 w tym: - zamontowanie okładziny z płyt gipsowo - kartonowych 8) Rozebranie i montaż płytek podłogowych z gresu w ilości 0,38 m2 z montażem kątownika aluminiowego progowego długości 1,30 m. 9) Naprawa ogrodzenia z siatki w ilości 2,35 m2. 10) Malowanie elementów metalowych w ilości 15 szt. 11) Naprawy pokrycia dachowego z blachy w tym: - naprawa przecieków obróbek blacharskich w ilości 55,19 m2 - uszczelnienie uszkodzonych miejsc w ilości 3,29 m2 - wstawienie łat z blachy z cynku - 1 miejsce. 12) Wymiana pokrycia gzymsów - blacha z cynku w ilości 15,44 m2. 13) Demontaż i montaż płytek z gresu na posadzkach w ilości 3,60 m2. 14) Demontaż i montaż płytek z gresu na schodach w ilości 2,16 m2. 15) Demontaż i montaż płyt z konglomeratu w ilości 0,8 m2. 16) Naprawa osadzenia ościeżnicy stalowej - 1szt. 17) Osadzenie drzwi akustycznych o izolacyjności 42 dB 18) Naprawa membrany dachu w ilości 1 m2 Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanychprzedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub oddzial.gospodarczy@olsztyn.so.gov.pl 4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji przedstawionej w załączniku nr 7 - 8 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 7. W zakresie realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: - w zakresie zadania nr 1: 600,00 zł. (słownie: sześćset 00-100 zł.) - w zakresie zadania nr 2: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00-100 zł.) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie (Należy wskazać numer zadania, którego dotyczy wadium-oferta - na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach