Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 90-368 Łódź, Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48426649100 , fax. +48426649102
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
Piotrkowska 190
90-368 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48426649100, fax. +48426649102
REGON: 100077301 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rokicińskiej i w ul. Łucji w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rokicińskiej wraz z odejściami bocznymi do granicy posesji na odcinku od istniejącego kanału w rejonie posesji przy ul. Rokicińskiej 322 do rejonu posesji przy ul. Rokicińskiej 262 w Łodzi o długości proj. L=733,27m. Część 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ul. Łucji na odcinku od włączenia do istniejącego kanału sanitarnego na wysokości pos. nr 37 do wysokości pos. nr 31 o długości proj. L=83,51m. Wyżej opisany przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 42 900,00 PLN (słownie: czterdzieści dwa tysiące dziewięćset zł i 00/100) Część 2 – 3 800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset zł i 00/100); W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy wnieść wadium odpowiadające sumie wadium dla tych części. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 gwarancjach bankowych; 2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Zamawiający przypomina, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych przez ŁSI sp. z o.o., a nie ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z czym, jeżeli w treści dokumentów wadialnych będzie odniesienie do ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ich nie uzna i oferta nie będzie w sposób właściwy zabezpieczona wadium. 4. Szczegółowe zapisy dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera Rozdział 10 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 5 548 000 euro. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), przyjętego Uchwałą Nr 77/2017 Zarządu „Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej” sp. z o.o. z dnia 26 czerwca 2017 r., na podstawie art. 132 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt. 1) SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta powinna zawierać: a. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; b.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;c.wykaz robót, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; d.dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; e. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; f.decyzję o wydaniu uprawnień budowlanych lub inny dokument potwierdzający, że osoby, skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby do tego umocowane) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej; g. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; h. dowód wniesienia wadium; i. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 7 ust. 1 pkt e Regulaminu Sektorowego) zgodnie z Rozdziałem 6 ust. 2 pkt 2) SIWZ; j. zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia swoich zasobów (o ile Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów), sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; k. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w odniesieniu do podmiotów udostępniających swoje zasoby (o ile Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów); l. stosowne pełnomocnictwo (a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; m. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika (oryginał lub odpis notarialny stosownego pełnomocnictwa wystawionego lub udzielonego przez osoby do tego upoważnione) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; n. pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Osiny”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Grzebień - realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-07 - Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn
Dodano: 2024-03-19 - „Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cieszanowice oraz Gorzkowice – ul. Warszawska.”
Dodano: 2024-03-13 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żarnów
Dodano: 2024-03-13 - Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Kiernozia wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-13 - „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Osiny”
Dodano: 2024-02-12 - Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 716
Dodano: 2024-02-01 - Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. F. Żwirki w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-01-25 - Budowa odcinka wodociągu w miejscowości Kolonia Przerąb na dz. o nr ewid. 242 i 386
Dodano: 2024-01-22