"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
Kościuszki 52
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
REGON: 100974785 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TRANSPORT SANITARNY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa transportu sanitarnego dla „KSS” Sp. z o.o. w zakresie: 1) transport międzyszpitalny pacjenta zespołem specjalistycznym typu „S”, 2) transport międzyszpitalny pacjenta zespołem podstawowym typu „P”, 3) transport pacjentów zespołem specjalistycznym typu „S” z lądowiska na terenie miasta Łodzi do dowolnego szpitala w mieście Łodzi, 4) transport sanitarny pacjentów ambulansem typu „T” na badania diagnostyczne, celem przewozu do domu, do lądowiska i z lądowiska na terenie „Kutnowski Szpital Samorządowy” Sp. z o.o., 5) transport materiałów biologicznych ze Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i z pozostałych Oddziałów Szpitalnych „Kutnowskiego Szpitala Samorządowego” Sp. z o.o. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi: 14 243 PLN (słownie: czternaście tysięcy dwieście czterdzieści trzy złote): Pakiet nr 1 - 11 920 PLN Pakiet nr 2 - 98 PLN Pakiet nr 3 - 2 225 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 21 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018, poz. 1990 tj.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2) Kserokopia dowodu wpłacenia / wniesienia wadium. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Oświadczenie o terminie płatności – Załącznik nr 6 do SIWZ. 8). Oświadczenie dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 9) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych towarów, w tym usług przeprowadzkowych, dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-06-12 - Usługa demontażu z transportem (dot. kontenera do szczepień przeciwko Covid-19), z Bełchatowa do Łodzi
Dodano: 2022-02-16 - Transport kontenera socjalnego
Dodano: 2021-12-29 - Usługa przemieszczenia kontenera do szczepień z Kleszczowa do Bełchatowa
Dodano: 2021-11-12 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień
Dodano: 2021-10-21 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych na potrzeby akcji szczepień.
Dodano: 2021-09-03 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień.
Dodano: 2021-09-02 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień
Dodano: 2021-07-23 - usługi transportu pacjentów dializowanych z pozytywnym wynikiem Covid 19
Dodano: 2021-07-21 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień
Dodano: 2021-07-06