Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Kąty w Leżajsku

Miasto Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37300 Leżajsk, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2427333 , fax. 17 2427333
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leżajsk
    ul. Rynek 1
    37300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 17 2427333, fax. 17 2427333
    REGON: 69058170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Kąty w Leżajsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia (w przetargu nieograniczonym nr 2) jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Kąty w Leżajsku”. Zakres robót obejmuje obejmuje budowę zewnętrznej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. pompownią ścieków, sterowaniem, zasilaniem energetycznym, ogrodzeniem i rurociągiem tłocznym w Leżajsku przy ul. Kąty. Podstawowy zakres rzeczowy: 1) Rurociąg grawitacyjny z PCV SN8 SDR 34 fi 200 – 1 118 mb, wraz z przewiertem sterowanym o długości 190 m (w tym wzdłuż drogi pod istniejącą nawierzchnią bitumiczną i pod potokiem Jagoda). 2) Studzienki rewizyjne systemowe fi 315-425 szt. 35; fi 1000 -szt.2; fi 1200 – szt. 1; 3) Rurociąg grawitacyjny z PCV fi 160 do granic nieruchomości – 30 mb, 4) Pompownia ścieków z polimerobetonu Dn 1200 mm wraz z zasilaniem, sterowaniem i ogrodzeniem, 5) Rurociąg tłoczny PEHD PN10 90x79,2 SDR17, L 174,5 mb, w tym przewiert sterowany o długości 6 m pod droga serwisową obwodnicy Leżajska oraz przejście pod obwodnicą Leżajska w istniejącej rurze ochronnej. Kanalizacja grawitacyjna – sieć Całość kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PVC-U, minimum typ SN8 SDR 34, średnicy 200/5,9 mm. Łączna długość wynosi 1 118 mb. Wszystkie rury muszą posiadać oznaczenia umożliwiające identyfikację zastosowanych materiałów. Rury łączone mają być na uszczelki gumowe. Uzbrojenie na przewodach kanalizacji grawitacyjnej stanowią: - Studzienki inspekcyjne z PP 425 mm z kinetą przelotową lub połączeniową w zależności od potrzeb, z rurą wznoszącą 425 mm i rurą teleskopową 425 mm - Studzienki włazowe z PP 1000 i 1200 mm W miejscach usytuowania kanalizacji w pasie drogowym zakres robót obejmuję rozbiórkę i odbudowę konstrukcji i nawierzchni drogi. Kanalizacja grawitacyjna – od sieci do granicy działek: Zaprojektowano ją z rur kanalizacyjnych PVC-U, minimum SN4, SDR 41, średnicy 160/4,0 mm. Wszystkie rury muszą posiadać oznaczenia umożliwiające identyfikację zastosowanych materiałów. Wszystkie rury łączone mają być na uszczelki gumowe. Łączna długość wynosi 30 m. Przyłączenia kanalizacji grawitacyjnej zakończone zaślepkami. Pompownia ścieków: • Zadana wydajność pompowni Q = 4,0 l/s, Hp = ~5,3 m • Średnica zbiornika Dn = 1 200 mm • Rurociąg tłoczny PEHD PN10 90x79,2 SDR17 • długość rurociągu tłocznego L = 174,5 m • zbiornik pompowni z polimerobetonu • ogrodzenie z siatki na podmurówce. Zakres robót obejmuje wykonanie kompletnej pompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym od złącza kablowego, sterowaniem i ogrodzeniem. Zakres robót nie obejmuje zaprojektowanej sieci wodociągowej, która została już wykonana, pozostałej części kanalizacji grawitacyjnej i pozostałego zakresu przyłączy domowych w granicach nieruchomości właścicieli. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót określa dokumentacja projektowa zawierająca projekt budowlany z oznaczeniem zakresu rzeczowego przetargu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz wymienione w ust. 2 decyzje – stanowiące zał. nr 9 do SIWZ, a także formularz cenowy zawierający przedmiar robót, stanowiący zał. nr 2 do SIWZ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający w ramach zamawianych robót wymaga wykonania na podstawie umów o pracę czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108), tj.: czynności obsługi występujących w robotach maszyn budowlanych czy sprzętu zmechanizowanego: koparki i koparko-ładowarki, montażu, obsługi i przestawienia igłofiltrów, pomp i szalunków oraz występujących czynności na stanowisku robotnika budowlanego: czynności transportu oraz czynności pomocniczych i prac porządkowych. Zamawiający odstąpi od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że ww. czynności są wykonywane osobiście przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Oferowane do wykonania zamówienie obejmuje oprócz robót budowlanych także wszystkie niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tego zamówienia, zagospodarowanie placu budowy, zabezpieczenie robót oraz terenu w okresie prowadzenia prac, zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w związku z prowadzeniem prac, zapewnienie warunków wymaganych przepisami BHP dotyczących placu budowy oraz zaplecza technicznego i socjalnego, odwodnienia wykopów, opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu, sprowadzenia sprzętu, dowozu materiałów, wywozu odpadów i materiałów z rozbiórki na wskazane przez zlecającego miejsce, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, uzyskania niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii, nadzoru i odbiorów zarządców sieci, w tym: -GAZ System w zakresie gazociągu wysokiego ciśnienia, -GDDKiA – w zakresie obwodnicy, w tym z decyzji wydanej przez GDDKiA na zajęcie pasa drogowego na okres prowadzenia robót, - Wody Polskie – (przekroczenie potoku Jagoda), w zakresie dokumentów do zgłoszenia zakończenia zadania w PINB, zabezpieczenia dojazdów do istniejących nieruchomości w okresie realizacji robót, próby szczelności, rozruch technologiczny, przeszkolenie obsługi, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym przyjmując, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Możliwość zastosowania urządzeń, materiałów równoważnych (o których mowa powyżej w ust. 7), zaoferowanych w Tabeli wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ przez Wykonawcę, uzależniona będzie od tego czy są zgodne z wymaganymi do spełnienia parametrami w odniesieniu do elementów określonych w projekcie, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (w tym za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, także w przypadku odniesienia do wydajności lub funkcjonalności dla wybranych cech - zgodnie z zapisami art. 30 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy Pzp). Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i złożone wraz z ofertą wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. Brak wskazania w tym załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji przetargowej. Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przedmiocie zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności zarówno dla osób niepełnosprawnych w szczególności poprzez dostęp bez barier architektonicznych do pompowni ścieków oraz dostępność dla wszystkich użytkowników w korzystaniu z kanalizacji sanitarnej w zakresie podłączonych do niej urządzeń sanitarnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto 53 2030 0045 1110 0000 0251 4070 w Banku BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna. Do oferty należy dołączyć dowód przelewu wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu przelewem powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). Wadium wnoszone w innej, dopuszczonej w ustawie formie, (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku, oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji jw., przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzone wg wzoru zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach