Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Kalsk
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 852 091 , fax. 683 852 868
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku
Kalsk 91
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 683 852 091, fax. 683 852 868
REGON: 10590010000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka oraganizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Lubuskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Lubuskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Kalsku. Instalacji poniżej 40kW. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie projektu instalacji i jego wykonawstwo. Inwestycja realizowana będzie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj ". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 (pięć tysięcy zł.). Wadium wniesione ma być przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze 24 1130 1222 0030 2053 4720 0004, w treści przelewu zapis: ,, Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Lubuskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego” - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym (przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert. 1. Zamawiający wymaga, by w przypadku wniesienia wadium formie pieniężnej, dokument potwierdzający wpłatę został załączony do oferty. 2. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu powinien być złożony w oddzielnej kopercie a jego kopia w ofercie. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku, instytucji ubezpieczającej), wraz ze wskazaniem ich siedzib, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia), 3) Kwota gwarancji, 4) Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46, ust. 5 ustawy pzp. Oferta Wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Zasady zwrotu wadium lub jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 oferta, zał. nr 2- Oświadczenie dot. wykluczenia, Zał. nr 7- Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (jeżeli dotyczy), zał. nr 10- Oświadczenie o ochronie danych osobowych, Oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), potwierdzenie złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania pn. „Modernizacja poprzez rozbudowę Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Samodzielnego Publicznego Zakłady Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2019-12-05 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania pn. Modernizacja poprzez rozbudowę Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Samodzielnego Publicznego Zakłady Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2019-09-19 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania pn. Modernizacja poprzez rozbudowę Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Samodzielnego Publicznego Zakłady Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2019-08-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zbąszynku
Dodano: 2018-09-21