Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zbąszynku

Gmina Zbąszynek ogłasza przetarg

  • Adres: 66-210 Zbąszynek, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 849 140 , fax. 683 849 484
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszynek
    Rynek 1
    66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie
    tel. 683 849 140, fax. 683 849 484
    REGON: 97077055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zbąszynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zbąszynku, w ramach zadania: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zbąszynku. Program Funkcjonalno – Użytkowy na podstawie którego ma być realizowana inwestycja znajduje się pod adresem https://mega.nz/#!tTIxCawY!i5S3CUO0duVZaMJPZYqaTow5BwV1OPmmjhj2J17iMlU Zadanie jest realizowane przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa. Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie: stosownie do art. 25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) 1) weryfikacja dokumentacji projektowej wytworzonej w ramach zamówienia pod kątem jej zgodności z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, wytycznymi zamawiającego i przepisami prawa powszechnie obowiązującego w trybie ciągłym, do czasu uzyskania pozwolenia na budowę włącznie, 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej – obecność przynajmniej 1 raz w tygodniu – potwierdzona wpisami do dziennika budowy i na wezwanie zamawiającego w ciągu 12 godzin od mailowego lub telefonicznego zawiadomienia – w przypadku wystąpienia nagłej konieczności); 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10; 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy – rozliczenie z wykonawcą robót budowlanych nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych. Prowadzenie na bieżąco książki obmiarów wykonanych prac, pozwalającej na bieżąco kontrolować stopień zaawansowana robót, a także ich koszt. Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego należy również: a) Weryfikacja i akceptowanie okresowych płatności poprzez potwierdzenie wykonania zakresu rzeczowego (pisemne oświadczenie inspektora nadzoru) – protokoły odbiorów częściowych i jednego odbioru końcowego robót budowlanych, b) zapewnienie wykwalifikowanego personelu (wraz z uprawnieniami), niezbędnego do prawidłowego pełnienia nadzoru, c) koordynacja wykonania robót. d) bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i wytycznymi Inwestora, e) informowanie zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych i/lub naprawczych, f) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy z wykonawcą robót budowlanych, g) prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek. h) kontrola harmonogramu wykonawcy robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy. i) przeprowadzanie odbiorów robót zanikających /ulegających zakryciu/ i odbiorów częściowych /etapowych/, j) ocena i rozstrzyganie roszczeń wykonawcy robót, weryfikacja przejściowych świadectw płatności i protokołów konieczności – w porozumieniu z Inwestorem, k) organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramu wykonawcy robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji, l) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, m) nadzór nad usuwaniem wad i usterek, n) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją. o) czas reakcji tj. fizycznego pojawienia się na budowie w przypadku wystąpienia nagłej konieczności: nie dłużej niż 12 godzin, p) kontrola należytego zabezpieczenia placu budowy pod względem bhp i ochrony zdrowia, i życia pracowników i osób postronnych, q) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę Robót do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce. r) Weryfikacja projektu powykonawczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie:5 000,00 PLN. 13.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 13.4 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać: Gminę Zbąszynek. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały obowiązek wystawcy takiego dokumentu zapłaty wadium w przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. 13.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 49 9660 0007 00101710 2000 0060 z dopiskiem „Wpłata wadium – oczyszczalnia ścieków – nadzór ”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie wydruku potwierdzenia wykonania przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego), z uwzględnieniem informacji zawartych w punkcie 15.4. niniejszej specyfikacji. 13.6 W osobnej kopercie wraz z ofertą należy złożyć wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w.w. zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach