Przetargi.pl
Budowa hali pneumatycznej na terenie ICDS - Zadanie 2019/09

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali pneumatycznej na terenie ICDS - Zadanie 2019/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa hali pneumatycznej na terenie Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach (ICDS). 3.2 Zakres rzeczowy zadania dotyczy Budowy zadaszenia pneumatycznego boiska, w skład którego wchodzi:  budowa zadaszenia pneumatycznego,  budowa zaplecza technicznego,  budowa zaplecza socjalnego,  budowa infrastruktury podziemnej przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego. 3.3 Realizacja zadania odbywać się będzie na podstawie dokumentacji projektowej. 3.4 Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 3 dni liczone od wprowadzenia Wykonawcy. 2. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy prawo energetyczne, przepisami bhp. i p-poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 3. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz w placówkach oświatowych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 4. Realizacja zadania odbywać się będzie z zachowaniem wszelkich norm i przepisów obowiązujących przy tego typu robotach. 5. Efektem robót musi być wykonanie całości zakresu rzeczowego zadania i uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu. 6. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 7. Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:  roboty budowlane w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych. 8. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo finansowy. 9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z kosztorysem ofertowym przekazanym Zamawiającemu przez Wykonawcę. 10. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przeprowadzenia badania jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy. 11. Wykonawca zapewni we własnym zakresie obsadę osobową, urządzenia oraz materiały wymagane do przeprowadzenia badania, o którym mowa powyżej. 12. Badanie, o którym mowa w ust. 10 będzie realizowane przez Wykonawcę na własny koszt. 13. W przypadku, gdy badanie jakości wykaże zgodne z umową wykonywanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający zwróci koszt takiego badania. 14. W terminie co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do wbudowania/zamontowania materiału/urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na zastosowanie materiału/urządzenia (m.in. karta zatwierdzenia materiału/urządzenia). 3.5 Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016. poz. 1570 tj. z dnia 28.09.2016 r., Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2016 r., poz. 1968 z późn. zm.);Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 3.6 W przypadku, gdy w STWiOR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 3.7 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 3.8 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45217000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór Załącznik nr 8 do SIWZ. 6.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach