Przetargi.pl
Budowa hali pneumatycznej na terenie ICDS Zadanie 2019/09

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali pneumatycznej na terenie ICDS Zadanie 2019/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa hali pneumatycznej na terenie ICDS. Zakres rzeczowy zadania dotyczy Budowy zadaszenia pneumatycznego boiska, w skład którego wchodzi:  budowa zadaszenia pneumatycznego,  budowa zaplecza technicznego,  budowa zaplecza socjalnego,  budowa infrastruktury podziemnej przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego, 3.2 Realizacja zadania odbywać się będzie na podstawie dokumentacji projektowej. 3.3 Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 3 dni od zawarcia umowy. 2. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy prawo energetyczne, przepisami bhp. i p-poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 3. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz w placówkach oświatowych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 4. Realizacja zadania odbywać się będzie z zachowaniem wszelkich norm i przepisów obowiązujących przy tego typu robotach. 5. Efektem robót musi być wykonanie całości zakresu rzeczowego zadania i uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu. 6. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 3.4 Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: roboty budowlane w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych. 3.5 Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo finansowy. 3.6 Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z kosztorysem ofertowym przekazanym przez Wykonawcę. 3.7 Termin realizacji zamówienia: zgodnie z terminem zaoferowanym w formularzu oferty. 3.8 Termin płatności wynagrodzenia: 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionych na podstawie bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót oraz uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. 3.9 Warunki gwarancji: 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane roboty będące przedmiotem umowy, gwarancji na okres według formularza oferty tj. min. 36 miesięcy, max 60 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru robót. 2. Strony rozszerzają okres rękojmi za wady na okres 5 lat. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 3. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po okresie określonym w ust. 1, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 4. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wad przez Zamawiającego, to Zamawiający może zlecić usuniecie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z niewypłaconego jeszcze wynagrodzenia Wykonawcy, a następnie z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Jeżeli termin usunięcia wad jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia. 3.10 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45217000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach