Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
- Data zamieszczenia: 2018-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
REGON: 830409086 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej – bocznej od ul. Okulickiego w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej bocznej od ul. Okulickiego w Stalowej Woli. 2. Zasadniczy zakres robót obejmuje: - Roboty rozbiórkowe dwóch istniejących budynków, - budowę drogi gminnej z kostki betonowej – 1840,0 m2, - budowę parkingów i zjazdów z kostki betonowej – 2501,9 m2, - budowa chodników z kostki betonowej – 1844,4 m2, - budowa kanalizacji deszczowej, - budowa oświetlenia drogowego, - przebudowa kolidującej infrastruktury podziemnej, 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania się do terminów wykonania robót wynikających z warunków dofinansowania w ramach „Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej” tj. wykonanie 80% kosztów kwalifikowanych do 30 listopada 2018 r. Roboty, które są kosztami kwalifikowanymi ujęte są w przedmiarach: - Okulickiego – droga, - Okulickiego – drogi 924,0, - P-6199_18 (2), - Przedmiar - Okulickiego, kanalizacja + sieć wod. – Element 1 Kanalizacja deszczowa, 4. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Ożywienie centrum życia gospodarczego i społecznego Gminy Stalowa Wola poprzez rozwój infrastruktury drogowej w rejonie ulicy Okulickiego” dofinansowanego w ramach: „Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej”. 5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 7. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: roboty związane z wykonaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych; roboty związane z budową kolektora głównego kanalizacji deszczowej Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w ramach zadania, dotyczące wszelkich robót związanych z wykonaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych oraz roboty związane z budową kolektora głównego kanalizacji deszczowej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 9 ppkt 2 z wykonawcą ma formę umowy o pracę,) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 9 ppkt 1-3. 5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 9 lipca 2018 r. do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium – Budowa drogi gminnej – bocznej od ul. Okulickiego w Stalowej Woli” 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 3) dowód wniesienia wadium; 4) kosztorys ofertowy wykonawcy, sporządzony metodą uproszczoną. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Dodano: 2024-05-02 - Utwardzenie placu przy budynku Domu Ludowego w Bukowsku w ramach projektu pn: „Poprawa stanu infrastruktury kultury na terenie gminy Bukowsko – etap II”.
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Laszki
Dodano: 2024-04-29 - "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielkie Oczy"
Dodano: 2024-04-29 - Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Zmysłówka, Laszczyny
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka – Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Dodano: 2024-04-26 - Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową – ETAP II roboty wykończeniowe – w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej”
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Medyka
Dodano: 2024-04-26 - „ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP W M. MANASTERZ I MOŁODYCZ”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa boisk wielofunkcyjnych
Dodano: 2024-04-24