Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych w m. Gorzyń

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych w m. Gorzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych w m. Gorzyń, polegająca na budowie drogi gminnej oraz przebudowie drogi krajowej nr 24 na odcinku z projektowaną drogą dojazdową do terenów inwestycyjnych, której zakres rzeczowy robót obejmuje: A) - BUDOWA DROGI GMINNEJ a) Branża drogowa (odtworzenie i wyznaczenie punktów wysokościowych w terenie; usunięcie drzew i krzewów; zdjęcie warstwy humusu i darniny; przebudowa kablowych i napowietrznych linii energetycznych, telekomunikacyjnych oraz linii wodociągowych i gazowych; wykonanie wykopów i nasypów; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; warstwy odsączające i odcinające; oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; podbudowy z kruszywa łamanego; podbudowy i ulepszone podłoża z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem; podbudowa z chudego betonu; podbudowa z betonu cementowego; podbudowa z betonu asfaltowego; wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych wytwarzanych i wbudowanych na gorąco; nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej; nawierzchnia z kostki brukowo betonowej; umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków; umocnienie poboczy mieszanką kruszywa; oznakowanie pionowe i poziome; ustawienie krawężników betonowych, na ławach betonowych, kamiennych i obrzeży betonowych na ławach betonowych; ułożenie ścieków drogowych trójkątnych; ławy pod ścieki; sadzenie drzew liściastych) b) Oświetlenie drogowe (montaż szafki oświetleniowej; stawianie słupów oświetleniowych na fundamencie prefabrykowanym; montaż na zamontowanym wysięgniku opraw LED; układanie w wykopie rur ochronnych; ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie: ponad 0,5 do 1,0 kg/m z przykryciem folią; układanie w rurze kabla; wciąganie przewodów w słupy lub rury ochronne). c) Branża konstrukcyjna. Zabezpieczenie rurociągu naftowego (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi; kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o gr. 20cm, zasypywanie wykopów spycharkami; podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych – wymiana gruntu; zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; oznakowanie trasy rurociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego; oznakowanie trasy rurociągu-słupek oznacznikowy; układanie rur osłonowych stalowych dwudzielnych o średnicy 762/12,5mm oraz 1016/16mm wraz z montażem płóz dystansowych oraz zamknięciem końców rury) B) - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ a) Branża drogowa (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; usunięcie drzew i krzewów; zdjęcie warstwy humusu i darniny; rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego; rozebranie słupów do tablic znaków drogowych; zdjęcie tablic znaków drogowych; likwidacja oznakowania poziomego; wykonanie wykopów i nasypów; koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem; warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem C5/6; podbudowa z chudego betonu; podbudowa z betonu cementowego; podbudowa z betonu asfaltowego; nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych wytwarzanych i wbudowanych na gorąco; frezowanie nawierzchni wraz z wywozem materiału; nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej; zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi; umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków; umocnienie poboczy mieszanką kruszywa; umocnienie poboczy destruktem; oznakowanie pionowe i poziome; ustawienie krawężników betonowych i kamiennych na ławach betonowych) b) Oświetlenie drogowe (stawianie słupów oświetleniowych na fundamencie prefabrykowanym; montaż na zamontowanym wysięgniku opraw LED; układanie w wykopie rur ochronnych; ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie ponad 0,5 do 1,0 kg/m z przykryciem folią; układanie w rurze kabla; wciąganie przewodów w słupy lub rury ochronne; montaż uziomu w wykopie; posadowienie szafki ze sterownikiem aktywnych znaków drogowych na fundamencie prefabrykowanym; stawianie słupków z rury stalowej fi 76 dla znaków aktywnych wraz z gniazdami montażowymi; montaż znaków drogowych podświetlanych na gotowym maszcie lub konstrukcji; mechaniczne pogrążenie uziomów pionowych prętowych w gruncie: kat. III, uziom Fe/Zn śr. 18mm). 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a ) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót – załącznik nr 11 do SIWZ. b) każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży aktualne oświadczenie, poświadczające, że osoby, o których mowa w pkt. a) są zatrudniane przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy ww oświadczenie ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów , nr pesel pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. c) nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia poświadczającego zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę z Pracownikami świadczącymi usługi /roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; d) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. e) Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. f) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierownika budowy, kierowników robót, geodety. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1020 4027 0000 1802 1219 3944, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów budowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, d) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ oraz przedmiarów robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe e) oryginał gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych zabezpieczenia zapłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach