Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU (ZAPLECZA) SZATNIOWO - SANITARNEGO NA TERENIE GMINNEGO BOISKA SPORTOWEGO W ŁOWĘCICACH

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU (ZAPLECZA) SZATNIOWO - SANITARNEGO NA TERENIE GMINNEGO BOISKA SPORTOWEGO W ŁOWĘCICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku szatniowo - sanitarnego ze zbiornikiem na ścieki bytowe, infrastrukturą towarzyszącą i zjazdem z drogi gminnej na teren boiska sportowego do piłki możnej w miejscowości Łowęcice na działce nr 114/1 na terenie gminy Miękinia. Budynek szatniowo - sanitarny będzie zapleczem istniejącego boiska sportowego. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Budynek zaplecza: a) Przygotowanie trenu pod budowę; b) Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych; c) Roboty instalacyjne w budynkach; d) Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 2) Przyłącza: a) Przyłącze kanalizacji sanitarnej; b) Przyłącze wody; 3) Zagospodarowanie terenu: a) Budowa chodnika; b) Budowa parkingu; c) Budowa zjazdu z drogi gminnej; d) Zieleń; 3. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: za wykonanie poszczególnych robót ustala się rozliczenie ilościowo - obmiarowe ( kosztorysem powykonawczym ) na podstawie ofertowych cen jednostkowych i obmiarów, potwierdzonych przez osobę prowadząca nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego. Ceny jednostkowe robót przyjęte w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze są stałe przez cały okres realizacji umowy. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót zostaną rozliczone na podstawie wymienionych w kosztorysie składników cenotwórczych. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającemu fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. Podstawę do wystawienia faktury będzie stanowić Protokół odbioru robót podpisany przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego, przez inspektora ds. inwestycji przy udziale Kierownika robót oraz sprawdzony i zaakceptowany kosztorys powykonawczy. 5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a. Sporządzenie przed przystąpieniem do robót budowlanych planu BIOZ ( zgodnego z Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), b. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: - oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu BIOZ oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową ( robotami budowlanymi), - poświadczona za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB c. organizowanie i zagospodarowanie miejsca wykonywanych prac d. obsługa geodezyjna budowy, e. zabezpieczenie placu budowy z zakresie BHP i ppoż. f. zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami ), g. posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ( art. 10 Prawa Budowlanego ). Wykonawca przed wbudowaniem każdego materiału zatwierdzi go u inspektora nadzoru (z zachowaniem terminów podanych w sst) h. zapewnienie ochrony znajdującego się na placu budowy mienia oraz warunków bezpieczeństwa, i. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej łącznie z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. j. po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy uporządkowanie terenu budowy oraz przekazanie Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach