Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej

Gmina Piława Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 58-240 Piława Górna, ul. Piastowska 69
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8324934 , fax. 74 8371386
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
    ul. Piastowska 69 69
    58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8324934, fax. 74 8371386
    REGON: 00052715000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej o następujących parametrach technicznych: Kubatura całkowita - 12 561,55 m3, Wysokość budynku - 10,60 m, Szerokość budynku - 34,44 m, Długość budynku - 54,34 m, Powierzchnia zabudowy - 1 401,63 m2, Powierzchnia użytkowa - 1 643,95 m2. Budynek hali sportowej jest to budynek dwukondygnacyjny dobudowany do istniejącej szkoły podstawowej. Bryła wyższa, dwukondygnacyjna zawiera większość pomieszczeń, w tym między innymi pomieszczenia areny z widownią na antresoli, przykrytą dachem dwuspadkowym oraz niższą część przykrytą stropodachem płaskim zawierającą m.in. salę fitness i siłownię oraz pokój nauczycieli. Wykonanie kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego i hydrantowego. Wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej 2. Wyposażenie sali gimnastycznej 1) Dostawa i montaż siedzisk trybun, 2) Dostawa i montaż profesjonalnego zestawu do koszykówki, 3) Dostawa i montaż zestawu do koszykówki treningowej, 4) Dostawa i montaż profesjonalnego i treningowego zestawu do siatkówki wraz z wyposażeniem, 5) Dostawa i montaż profesjonalnego stanowiska sędziowskiego, 6) Dostawa i montaż wyposażenia do zestawu do tenisa, 7) Dostawa i montaż bramek aluminiowych do piłki ręcznej wraz z siatkami, 8) Dostawa i montaż tablicy wyników wraz z zegarami na kosze 24 sek., 9) Dostawa i montaż drabinek gimnastycznych wysokość 250cm wraz z elementami mocującymi, 10) Dostawa i montaż kotary grodzącej boisko na trzy części, 11) Dostawa i montaż siatek ochronnych na ścianach szczytowych oraz na ścianie podłużnej, 12) Dostawa i montaż szyny wraz z linami do wspinania (4 liny), 13) Dostawa i montaż skrzyni gimnastycznej 5-częściowej z wózkiem, 14) Dostawa i montaż kozła gimnastycznego pokrytego skórą z regulacją wysokości, 15) Dostawa i montaż odskoczni wyczynowej, 16) Dostawa i montaż równoważni gimnastycznej długość 5 m, 17) Dostawa i montaż materacy gimnastycznych 200x120x5cm, 18) Dostawa wózka na materace gimnastyczne 3. Wyposażenie siłowni i fitness 1) Dostawa i montaż wyposażenia - zestawu do siłowni atlas 2) Dostawa i montaż drabinek gimnastycznych wysokość 300 cm (33 pół ćwiczeń) wraz z elementami mocującymi, 3) Dostawa i montaż luster ściennych do sali fitness, 4) Dostawa i montaż poręczy wzdłuż ścian, 5) Dostawa i montaż zestawu nagłośnienia sali fitness - głośniki sprzęt audio TV z możliwością podłączenia do Internetu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) Wykonanie instalacji teletechnicznej. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1.1) Wykucie bruzd dla rur: RS47 na podłożu z betonu, 1.2) Rury winidurowe o śr. 47 mm układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym, 1.3) Przewody kabelkowe wciągane do rur o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2, 1.4) Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej, wykonanie ślepych otworów w podłożu, 1.5) Puszki instalacyjne podtynkowe o średnicy do 60 mm, pojedyncze, 1.6) Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2 - biegunowe, obciążalność w amperach/przerój przewodu do 10/2,5mm2 końcowe. 2) Dostawę i montaż tablicy informacyjnej wykonanej zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego. 3) Uporządkowanie terenu budowy, wywiezienie na składowisko wszelkich odpadów i gruzu po zakończeniu realizacji robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do: 02.08.2016r. do godz. 10.00 1. Wadium należy wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie 67 9527 0007 0042 6767 2000 0002 z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Wykonanie robót budowlanych, zadanie inwestycyjne pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert kwota wadium będzie znajdować się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta w Piławie Górnej, ul. Piastowska 69, 58 - 240 Piława Górna. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 4. W przypadku złożenie przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) wskazanie, że gwarancja jest nieodwołalna i bezwarunkowa, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, albo odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Ww. postanowienia stosuje się również do poręczeń. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Utrata wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pilawagorna.biuletyn.net/?bip=1&cid=50&bsc=N
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach