Przetargi.pl
„Budowa budynku usługowo-handlowego zlokalizowanego w miejscowości Wola Baranowska”

Gmina Baranów Sandomierski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-450 Baranów Sandomierski, Gen. Leopolda Okulickiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158118581 , fax. 158118582
  • Data zamieszczenia: 2023-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów Sandomierski
    Gen. Leopolda Okulickiego 1
    39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie
    tel. 158118581, fax. 158118582
    REGON: 830409152
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku usługowo-handlowego zlokalizowanego w miejscowości Wola Baranowska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku usługowo-handlowego zlokalizowanego w miejscowości Wola Baranowska” w szczególności obejmujący:1) rozbiórkę istniejącego budynku na podstawie dokumentacji projektowej „Rozbiórki budynku ośrodka zdrowia” na działce nr ewid. 2741/2 przed scaleniami gruntów (działka nr ewid. 2035/1 po scaleniach), stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji;2) budowę budynku usługowo-handlowego na działce nr ewid. 2741/2 przed scaleniami gruntów (działka nr ewid. 2035/1 po scaleniach) na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem opisu uzupełniającego przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji;3) uzyskanie nowych warunków na przebudowę istniejącego przyłącza gazowego oraz jego wykonanie;4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie w części określonej w opisie uzupełniającym przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt rozbiórki budynku, dokumentacja projektowa, opis uzupełniający przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.3. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.5. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.11. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wyposażyć obiekty w niezbędne oznakowanie i sprzęt niezbędny do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie powinno być poprzedzone uzyskaniem przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych upoważnień w tym zakresie.15. Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona przy parkingu kościelnym w związku z powyższym realizacja przedmiotowej inwestycji nie może powodować utrudnień korzystania z parkingu od strony drogi wojewódzkiej w szczególności w dni świąteczne i w czasie nabożeństw kościelnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach