Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO, ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO DLA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "ORLIK" PRZY UL. F. CHOPINA” W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 291009834
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO, ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO DLA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "ORLIK" PRZY UL. F. CHOPINA” W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie budynku usługowego, administracyjno-biurowego dla kompleksu sportowego "ORLIK" przy ul. F. Chopina” w Ostrowcu Świętokrzyskim. Szczegółowy zakres prac projektowych i wykonania robót został określony Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie: 1) opracowania projektu budowlanego, wykonawczego dla budynku wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu, 2) uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego m.in. w zakresie rozwiązań technicznych, materiałowych, funkcjonalno-użytkowych, kolorystyki itp. dla całości inwestycji, 3) uzyskania wszelkich wymaganych opinii, warunków, zgód, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót niewymagających pozwolenia na budowę, 4) budowy budynku w systemie modułowym wraz z instalacjami: moduły muszą stanowić przestrzennie zamkniętą jednostkę o wymiarach: nie krótszą niż 8,00 m, o minimalnej szerokości 12,00 m, o wysokości kondygnacji minimum 3,40 m, stopniu prefabrykacji minimum 85%, przygotowaną technicznie do transportu oraz do ostatecznego montażu i przeprowadzenia resztkowych prac wykończeniowych. Dopuszcza się wykonanie nie więcej niż 10% powierzchni modułów które będą odbiegały od wskazanych powyżej wymiarów. Prace wykończeniowe mogą polegać jedynie na dokończeniu robót wykończeniowych, 5) przebudowa istniejącego ogrodzenia kompleksu sportowego, 6) budowa nawierzchni dla ruchu pieszego i niepełnosprawnych(rozbudowa nawierzchni utwardzonych), 7) budowa instalacji zewnętrznych elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych dla obsługi obiektów i terenu ( przyłącza do budynku), 8) rekultywacja terenów zieleni na obszarze opracowania, 9) realizacji inwestycji zgodnie z opracowanym projektem i dokumentacją wykonawczą pozwalającą na prowadzenie prac budowlanych, 10) zapewnienia przez Wykonawcę obsługi geodezyjnej (wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), 11) opracowania scenariusza pożarowego budynku oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 12) uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i odbiorów dla prawidłowego funkcjonowania obiektu, a w razie konieczności pozwolenia na użytkowanie, 13) wykonania dokumentacji powykonawczej, przekazanie protokołów odbiorowych, sprawdzeń, prób, deklaracji zgodności na materiały, oświadczeń itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ „Opis przedmiotu Zamówienia”, Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na 60 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem rękojmi - maksymalny 84 miesiące, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1.Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2.Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 3.Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami- załącznik nr 6 do SIWZ 3. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.) Są to następujące czynności: - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145 z późn. zm.), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) robotników budowlanych wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji stalowych i żelbetowych, roboty instalacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji wskazanych robót, 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w § 9 „Wzoru umowy” załączniku nr 2 do SIWZ. 4.W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 20.04.2017 r. do godz. 9:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1.1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach