Przetargi.pl
Budowa budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy przy ul. Słowackiego

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14
    99100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy przy ul. Słowackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : „Budowa budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy przy ul. Słowackiego”. Na zadanie, będące przedmiotem zamówienia, przyznano dotację z rezerwy celowej województwa łódzkiego na rok 2018. W ramach przedmiotowego zamówienia zostaną wykonane: a) roboty dachowe b) stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna ( wg zestawienia) c) roboty wykończeniowe zewnętrzne d) instalacje wentylacji e) instalacje elektryczne Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w technologii i jakości wykonania umożliwiającej uzyskanie parametrów spełniających wymogi budynku pasywnego. Budynek, którego zrealizowanie stanowi przedmiot zamówienia – został zaprojektowany jako budynek pasywny. Zamawiający podkreśla, że budynek pasywny to budynek o bardzo niskim zapotrzebowaniu na energię do celów grzewczych. W związku z powyższym w ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia protokołu oraz wyniku z testu szczelności o wartości max.n50 = 0,3/h wykonanej zgodnie z normą PN-EN 13829:2002. Jest to jeden z pierwszych warunków określonych przez Polski Instytut Budownictwa Pasywnego i Energii Odnawialnej w oświadczeniu w celu otrzymania przez Zamawiającego certyfikatu – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawierają: 1) projekty budowlane wykonawcze, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, 2) przedmiary robót – stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 3) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA 1 – Roboty budowalne będące przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem szerszego przedsięwzięcia inwestycyjnego i objęte są projektem budowlanym wykonawczym (załącznik nr 6 do SIWZ), który dotyczy także pozostałych elementów tego przedsięwzięcia. Zakres zamówienia wyznaczają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto w ofercie należy przewidzieć, roboty które nie są objęte zamieszczonymi przedmiarami: a) wykonanie odcinków kanałów wentylacyjnych oraz wsporników pod kanały rozmieszczone na dachu budynku, b) wykonanie odpowietrzeń kanalizacji, stelaże pod kolektory słoneczne oraz przejścia pionów instalacji solarnej. UWAGA 2: Zamawiający informuje, że w roku 2016 wykonana została część robót budowlanych objętych załączoną dokumentacja projektową. Zakres zrealizowanych w roku 2016 robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej: http://bip.leczyca.info.pl/index.php?p=tender&det=686. UWAGA: Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a różnice wynikające między przedmiarem a obmiarem robót nie będą stanowiły podstaw do roszczeń Wykonawcy o zwiększone wynagrodzenie.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia czynności w zakresie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie czynności polegających na pracach: roboty dachowe, stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, roboty wykończeniowe zewnętrzne, instalacje wentylacji, instalacje elektryczne . Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę lub Podwykonawcę do przedstawienia najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia oraz na każdym etapie realizacji zamówienia – aktualnego wykazu tych czynności i liczby podporządkowanych im etatów. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych ogólnobudowlanych oraz pracowników budowlanych wykonujących prace sanitarne lub elektryczne. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności (bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych ogólnobudowlanych oraz pracowników budowlanych wykonujących prace sanitarne lub elektryczne) w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922), w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników . Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych . 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: Nr 90 1240 2539 1111 0010 6102 1434 z podaniem numeru przetargu Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać notarialnie potwierdzonej kopii; 2) dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Wysokość wadium została określona w rozdziale XI SIWZ. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w Urzędzie Miejskim w Łęczycy (kancelaria) ul. M. Konopnickiej 14, lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 4)wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.Wykonawca określi w formularzu ofertowym, jaki zakres zamówienia wykona siłami własnymi, a jaki przy pomocy podwykonawców podając ich firmy. Umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo winny być zawierane zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Pzp, w szczególności –zgodnie z przepisami art.: 36a - 36b i 143a – 143d tej ustawy. Szczegółowe przepisy dotyczące zawierania umów podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zostały przytoczone we wzorze umowy. UWAGA: Formularz ofertowy, pełnomocnictwo, dowód wniesienia wadium to dokumenty składane razem z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – (samodzielnie - tj. bez uprzedniego wezwania zamawiającego) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 ust. 11 ustawy Pzp. Oświadczenie wymagane jest od każdego wykonawcy, a w przypadku podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - od każdego podmiotu składowego, tj..: - od każdego wspólnika (przedsiębiorcy) tworzącego spółkę cywilną; - od każdego konsorcjanta tworzącego tzw. konsorcjum. Oświadczenie podpisuje, w szczególności: - każdy wspólnik (przedsiębiorca) tworzący spółkę cywilną; - każdy konsorcjant tworzący konsorcjum. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach