Przetargi.pl
Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie oraz termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Raduczycach

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438423391 , fax. 438423391
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 438423391, fax. 438423391
    REGON: 730934677
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie oraz termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Raduczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamierzenie inwestycyjne polega na przebudowie, rozbudowie i termomodernizacji budynku wolnostojącego, 2-kondygnacyjnego, podpiwniczonego stanowiącego siedzibę Urzędu Gminy Osjaków znajdującego się na działkach nr ewid. 496, 500/1, 501 oraz 739, w miejscowości Osjaków przy ul. Targowej 26.Zakres zamówienia obejmuje:1) rozbudowę budynku w poziomie piwnic, parteru i piętra, w tym wykonanie robót ziemnych fundamentów, ścian i ścianek działowych, tynków oraz ich malowanie i kładzenie okładzin, montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie stropów, posadzek i podłóg, więźby dachowej i pokrycia dachu, montaż windy dostosowując obiekt dla osób z niepełnosprawnościami,2) przebudowę istniejącego budynku w zakresie zmiany układu pomieszczeń w istniejącej części budynku, jak również wykonanie nowych okładzin ścian, malowania, posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, konstrukcji dachu i jego pokrycia,3) termomodernizację budynku polegającą na dociepleniu ścian w poziomie piwnic, ścian i stropu budynku wraz z wyprawą elewacyjną, zgodnie z oznaczeniami na rysunkach elewacji w projekcie technicznym – architektura,4) wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV, zgodnie z projektem technicznym,5) wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych – według projektu zamiennego, w tym: instalacji zasilającej wewnętrznej (WLZ, główny wyłącznik p.poż., rozdzielnice, linie zasilające, instalacje oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacje gniazd i wpustów, oprawy oświetleniowe, awaryjne i ewakuacyjne, instalacje niskorądowe, instalacje przyzywowa WC NPS), instalację fotowoltaiczną o mocy do 50 kWp wraz z jej uruchomieniem i wykonaniem pełnej dokumentacji zgłoszeniowej do OSD, instalacje odgromowa i uziemienia,6) wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych – według projektu zamiennego, w tym: instalacje wewnętrzne – wody zimnej, ciepłej i hydrantowej, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, wentylacja mechaniczna nawiewno -wywiewna, wody lodowej, ciepła technologicznego, modułów grzewczo-chłodzących, technologii pompy ciepła instalacje zewnętrzne – kanalizacja sanitarna i instalacja wodociągowa, 7) wykonanie podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami,8) dostawę i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych oznaczonych na projekcie wnętrz nr 1/12, 1/15, 1/16, 2/17, 2/27, 2/29, 2/30, 2/31, 2/32, 2/33 i 2/34 oraz pozostałego wyposażenia określonego w projekcie wnętrz (min. żaluzje, lustra, tabliczki informacyjne, godło, lamele, listwy ścienne, dozowniki na mydło, pojemniki na ręczniki papierowe, na papier toaletowy, kosze na odpady, szczotki do WC, wyposażenia wnętrz), zgodnie z załączoną do SWZ projektem wnętrz. Dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót określają wymagania Zamawiającego w zakresie jakości, wielkości, kolorystyki wykończenia wnętrz oraz użytych materiałów np. drzwi, parapetów, płytek, paneli, tapet. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble biurowe i wyposażenie wnętrz przy uwzględnieniu, że rodzaj mebli biurowych i wyposażenia wnętrz odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w projekcie wnętrz; 9) przeprowadzenie prób i sprawdzeń zamontowanych urządzeń i instalacji;10) przeszkolenie osób obsługi;11) obsługę geodezyjną, w tym tyczenie i inwentaryzację powykonawczą;12) przygotowanie pełnej dokumentacji dla urządzeń podlegających zgłoszeniu w Urzędzie Dozoru Technicznego w Łodzi,13) przygotowanie pełnej dokumentacji i zgłoszenie wybudowanej instalacji fotowoltaicznej do operatora systemu dystrybucyjnego, 14) przygotowanie pełnej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wieluniu, Komendanta Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Wieluniu oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu, w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie;15) przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej, określonej w § 15 ust. 7 umowy istotnych postanowień umownych (załącznik nr 3).Cz. 2 (B) - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Raduczycach - Zadanie polega na dociepleniu ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych oraz docieplenie stropu poddasza w 3 kondygnacyjnym, piętrowym budynku zlokalizowanym w gminie Osjaków w miejscowości Raduczyce nr 55 nr ewid. dz.: 70/1. 3.Roboty budowlane obejmują:1. Prace demontażowe i przygotowawcze2. Docieplenie budynku3. Wymiana instalacji odgromowej4. Izolacja ścian i piwnic5. Wykonanie cokołu6. Wykonanie obróbek blacharskich7. Wykonanie instalacji odgromowej8. Wykonanie chodnika okapowego9. Roboty tymczasowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium:1. CZĘŚĆ A (1): wadium w wysokości 50.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert;1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu,b. gwarancji bankowej,c. gwarancji ubezpieczeniowej,d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).2) Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:12 9251 1019 0011 1285 2000 0080Z dopiskiem „Wadium” i podaniem nr postępowania o udzielenie zamówienia publicznego5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1, 2, 4 i 5 Pzp.7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej;b. Wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.2. CZĘŚĆ B (2): Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę:- dla części A – co najmniej 1.000.000,00 zł;- dla części B – co najmniej 100.000,00 zł.b) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- dla części A:1) dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia(w szczególności – posiadających wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), tzn.:- zapewni 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie, remoncie budynków każda o wartości nie mniejszej niż:Część A – 1.000.000,00 zł,- zapewni 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości robót branży elektrycznej minimum:Część A – 200.000,00 zł,- zapewni 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robótw rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót sanitarnych o wartości robót branży sanitarnej minimum:Część A – 200.000,00 zł,W przypadku posiadania wymaganych uprawnień, jedna osoba może łączyć funkcje kierowników.- dla części B: Zamawiający nie przewiduje tego warunku.2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 2 zamówienia będące robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (związanymi z przedmiotem zamówienia), tj. robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub remontu budynku każda o wartości nie mniejszej niż:Część A – 1.000.000,00 zł,Część B – 100.000,00 zł.Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w rozdziale VIII SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach