Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni 4-torowej przy Szkole Podstawowej Nr 18 w Zielonej Górze - ETAP I - drenaż boiska oraz montaż bramek do futbolu amerykańskiego

Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-941 Zielona Góra, ul. Francuska 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 455 77 77 , fax. 0-68 455 77 77
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
    ul. Francuska 10 10
    65-941 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 455 77 77, fax. 0-68 455 77 77
    REGON: 97049750600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni 4-torowej przy Szkole Podstawowej Nr 18 w Zielonej Górze - ETAP I - drenaż boiska oraz montaż bramek do futbolu amerykańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska sportowego wielofunkcyjnego oraz bieżni 4-torowej przy Szkole Podstawowej nr 18 w zakresie wykonania drenaży boiska oraz montażu bramek do futbolu amerykańskiego (I etap inwestycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8) i przedmiarze (załącznik nr 9). Roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem należy bezwzględnie wykonać zgodnie z opisem szczegółowo określonym w w/w załącznikach do SIWZ. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z inwestycją oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego z tym, że Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały do wykonania przedmiotowej roboty budowlanej spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych materiałów wraz z ofertą. Roboty budowlano stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz.1623 ); 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami; 4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp18.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach