Przetargi.pl
Budowa 5 sztuk przyłączy elektrycznych 0,4 kV na terenie gminy Kleszczów

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 5 sztuk przyłączy elektrycznych 0,4 kV na terenie gminy Kleszczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłączy elektrycznych kablowych 0,4kV na ternie Gminy Kleszczów: 1) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 252/8 w Łuszczanowicach. 2) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 172/33 w Łękińsku. 3) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 39/5 w Łękińsku. 4) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 763 w Żłobnicy. 5) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1033/8 w Czyżowie. 2. W zakresie robót elektrycznych uwzględnić dodatkowo: 1)Ułożenie rurki światłowodowej HDPE 32 wzdłuż linii kablowej 0,4kV do działki nr 763 w Żłobnicy. 2)Złącze kablowo-pomiarowe do działki nr 763 w Żłobnicy wykonać z jednym licznikiem. Dolny przedział złącza należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową. 3)W złączu kablowo-pomiarowym do działki nr 252/8 w Łuszczanowicach należy zostawić rezerwę miejsca dla systemu Smart Metering. 3. Warunki szczególne realizacji zamówienia: 1)W wycenie i do wykonania w ramach niniejszej realizacji należy dodatkowo uwzględnić wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych istniejących elementów, wycinka zieleni, utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wbudowania, odtworzeń nawierzchni po przekopach do stanu co najmniej zgodnego z pierwotnym, zapewnienie prawidłowego odwodnienia wykopów na czas prowadzonych prac, leży po stronie Wykonawcy. 2)Obowiązki Wykonawcy: a.Wykonawca wykona we własnym zakresie doprowadzenie wody i energii elektrycznej w obrębie placu budowy. Koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej i elektrycznej oraz koszt zamontowania liczników, elektrycznych i wody, koszt tymczasowego składowania materiałów pochodzących z rozbiórki ponosić będzie Wykonawca. b.Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązuje się przestrzegać obowiązków nałożonych na Zamawiającego a wynikających z odrębnych decyzji – np. decyzji środowiskowych, pozwoleń zezwoleń na realizację itp. c.Przygotowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie kosztów wykonania tej dokumentacji leży po stronie Wykonawcy. Organizację ruchu należy wykonać w sposób zapewniający dogodny objazd dla ruchu ciężkiego i autobusowego oraz osobowego. W trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji, pól w przypadku ich uprawy oraz siedziby firm zlokalizowanych przy drogach przy których będą wykonywane przyłącza. d.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dojazdu do posesji dla mieszkańców, pojazdów uprzywilejowanych i użytkowników przyległych terenów w trakcie prowadzonych prac. Utrudnienia z tytułu braku dojazdu do posesji trwające dłużej niż 24 godziny mogą mieć miejsce wyłącznie za zgodą właściciela posesji, której utrudnienie dotyczy. e.Wykonawca odtworzy wszystkie punkty osnowy geodezyjnej i zniszczone graniczniki. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zlokalizuje wszystkie istniejące graniczniki wzdłuż pasa drogowego i potwierdzi protokolarnie ich istnienie/lub ich brak z właścicielem nieruchomości zlokalizowanych wzdłuż pasa drogowego. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku zaspokojenie przyszłych roszczeń właścicieli działek z tytułu odtworzenia graniczników spoczywa na Wykonawcy. f.Wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt. g.Przed wejściem na plac budowy Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej na płycie CD dla terenów, na których będą prowadzone roboty. Dokumentację fotograficzną Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z pierwszą fakturą częściową na zrealizowane roboty. h.W przypadku konieczności rozebrania np.: części ogrodzeń bądź innych robót będących w gestii dotychczasowego właściciela Wykonawca zawiadomi dotychczasowego właściciela o zamiarze wejścia z robotami na ten teren. i.Wykonawca na swój koszt zapewni wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej i laboratoryjnej inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia własnej jednostki laboratoryjnej celem przeprowadzenia badań kontrolnych. j.Wykonawca zapewnia, że wykonywane roboty i towarzyszące im instalacje nie spowodują szkód lub zakłóceń w połączeniach komunikacyjnych takich, jak drogi powiatowe, gminne, lokalne. Wykonawca weźmie zwłaszcza pod uwagę ograniczenia dotyczące dopuszczalnego ciężaru lub obciążenia przy wyborze tras dojazdowych i rodzaju pojazdów dostawczych. k.Wszelkie działania i zachowania, które Wykonawca uważa za konieczne i niezbędne w celu ochrony lub wzmocnienia odcinków dróg będą podjęte na koszt Wykonawcy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich w/w działaniach, które zamierza podjąć, przed przystąpieniem do ich realizacji. Wszelkie naprawy szkód spowodowanych na drogach, mostach w wyniku transportu materiałów, maszyn i urządzeń dokonane będą na koszt Wykonawcy. l.Wykonawca przygotuje niezbędne wnioski oraz dopełni wszelkich formalności w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń lub obiektów infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego. Za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym opłaty ponosi Zamawiający, natomiast za prowadzenie robót w pasie drogowym koszty opłat ponosi Wykonawca. 4. Wymagania dotyczące dokumentacji odbiorowej: 1)Wykonawca skompletuje i przedstawi Zamawiającemu dokumentację powykonawczą ,,red-correx” w formie papierowej w 3 egzemplarzach, z naniesionymi zmianami przez Kierownika budowy/robót. Projekty budowlano-wykonawcze z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji, muszą posiadać na stronie tytułowej, części opisowej i na każdym rysunku poszczególnych projektów napis: „Dokumentacja powykonawcza”. Przy napisie „Dokumentacja powykonawcza” należy umieścić datę oraz podpis Kierownika budowy/robót. Kompletna dokumentacja odbiorowa musi posiadać spis treści, wykaz załączników oraz oznaczenie każdego załącznika w celu identyfikacji. Całość dokumentacji odbiorowej będzie podzielona na działy i będzie spięta w teczkach lub segregatorach wg określonej systematyki. Spis treści oraz wykaz załączników dokumentacji odbiorowej zostanie przekazany Zamawiającemu również w formie elektronicznej. 2)Dokumentację odbiorową należy sporządzić w trzech egzemplarzach zawierających: a.Pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, w zależności od specyfiki danej branży – jeżeli było wymagane. b.Kserokopia decyzji o pozwoleniu na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub innych dokumentów sankcjonujących wydanie zgody na wykonanie robót budowlano montażowych w świetle przepisów szczegółowych. c.Oryginał/kserokopia dziennika budowy - jeżeli był wymagany . d.Mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej. e.Sprawozdanie rzeczowo – finansowe obejmujące charakterystykę techniczną wykonanego zakresu (zgodnie ze specyfiką danej branży), długości, ilości, powierzchnie, kwoty itp. f.Oryginał oświadczenia Kierownika Budowy: - o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, - o uporządkowaniu terenu budowy i terenów sąsiednich jeżeli w trakcie prac konieczne było wejście na nie, - o wbudowaniu materiałów i wyrobów budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i Ustawą o wyrobach budowlanych. g.Zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania na terenie RP. h.Oryginał/kopia projektu budowlano-wykonawczego powykonawczego 3 egz. - podpisany przez Kierownika Budowy/Robót. i.Wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian. j.Oryginał oświadczenia geodety o odtworzeniu zniszczonych punktów osnowy geodezyjnej (opcjonalnie). k.Charakterystyka techniczna obiektu, ogólna informacja o inwestycji, nazwa, terminy itd. l.Protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji. m.Oświadczenia właścicieli działek przyległych na których prowadzone były prace związane z realizacją inwestycji o uporządkowaniu tych działek i braku zastrzeżeń. n.Dokumentacja fotograficzna na płycie CD/DVD, o.Dokumentacja powykonawcza na płycie CD/DVD, p.Inne dokumenty wytworzone w trakcie realizacji przedmiotu umowy, protokoły z narad spotkań, itp. q.„Instrukcja użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych – opcjonalnie. 5. Wykonawca udzieli minimum 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia – okres gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6. Zestawienie dokumentacji posiadanej przez Zamawiającego: 1) Projekty budowlano - wykonawcze budowy przyłączy elektrycznych kablowych 0,4 kV do działek na terenie Gminy Kleszczów: a) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 252/8 w Łuszczanowicach. b) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 172/33 w Łękińsku. c) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 39/5 w Łękińsku. d) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 763 w Żłobnicy. e) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1033/8 w Czyżowie. 2)Specyfikacje techniczne a)STWiORB – Budowa przyłączy elektrycznych 0,4kV do działek na terenie Gminy Kleszczów 3)Przedmiary i kosztorysy a) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 252/8 w miejscowości Łuszczanowice, kosztorys ofertowy. b) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 172/33 w miejscowości Łękińsko, kosztorys ofertowy. c) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 39/5 w miejscowości Łękińsku, kosztorys ofertowy. d) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 763 w miejscowości Żłobnica, kosztorys ofertowy. e) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1033/8 w miejscowości Czyżów, kosztorys ofertowy. 4)Wykaz decyzji administracyjnych Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.17.2018.8.JR z dnia 09.04.2018r. Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.16.2018.8.JR z dnia 09.04.2018r. Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.3.2018.8.BM z dnia 29.01.2018r. Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.29.2018.8.BM z dnia 17.05.2018r. Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.30.2018.8.JR z dnia 17.05.2018r. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonania robót elektrycznych; 9. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 10. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w punkcie IV.6.2). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: ZP.271.12.2018 – Budowa 5 sztuk przyłączy elektrycznych 0,4 kV na terenie gminy Kleszczów Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Wadium jest wnoszone na cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ZP.271.12.2018 - Wadium: Budowa 5 sztuk przyłączy elektrycznych 0,4 kV na terenie gminy Kleszczów. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną. 2) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 4) Dokument, o którym mowa w pkt. 11.19. SIWZ 5) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców z wykorzystaniem dodatku do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie powierzał części zamówienia podwykonawcom, wówczas nie dołącza wspomnianego dodatku. 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach