Gmina Miasta Brodnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Kamionka 23
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Brodnicy
ul. Kamionka 23
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 871118371 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy”. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1 Ustawy Pzp;Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp:Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 8 ust. 1 pkt 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości: 100.000,00 zł brutto.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 9 ust. 1 pkt 2), 4) i 10) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na:Bieżącym, utrzymaniu ulic i chodników oraz oznakowania pionowego w czasie świadczenia usługi nie krótszym niż 12 miesięcy o łącznej wartości usługi nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto,W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień przekazania do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wg Załącznika Nr 5 do SWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;b) Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym:- bazą magazynowo–transportową, do której posiada tytuł prawny, usytuowaną na terenie Gminy Miasta Brodnicy lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Miasta BrodnicyW zakresie wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby:- teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;- miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;- baza magazynowo-transportowa była wyposażona w:- miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,- pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,- zadaszenie magazynu do przechowywania środków chemicznych.Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów; o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej.Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu ww. warunków.Przez odległość pomiędzy bazą magazynowo-transportową a granicą gminy należy rozumieć odległość mierzoną wzdłuż drogi prowadzącej od bazy magazynowo-transportowej do granicy Gminy Miasta Brodnicy jaką musi przebyć pojazd pokonujący ten odcinek.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie wskazanej przez Wykonawcę bazy magazynowo-transportowej.Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 4 do SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie dokumentacji projektowej dla odbudowy dworu potomków Marcello Bacciarellego - malarza ostatniego Króla Polski Stanisława Augusta Poniatowskiego”
Dodano: 2024-04-25 - 18/PA/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na wykonanie remontu (termomodernizacji) budynku mieszkalnego przy ul. H. Sienkiewicza 50 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11 - wykonanie projektu technicznego wielobranżowego dla zadania: „Budowa Przedszkola Samorządowego nr 2 im. Kubusia Puchatka przy ul. Wierzbowej w Ciechocinku"
Dodano: 2024-03-12 - 15/PA/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na roboty rozbiórkowe budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy (ROM-3)
Dodano: 2024-03-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa amfiteatru w Nakle nad Notecią”
Dodano: 2023-11-13 - Opracowanie wielobran dokum proj dla zad inwest pn. "Przebudowa, remont i wyposażenie bud nr 4 przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29 na potrz różn form mieszkaln, w tym mieszkan trening i wspomagane".
Dodano: 2023-11-11 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - sprawa nr 58/2023
Dodano: 2023-09-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Wzrost ożywienia społeczno-gospodarczego Kruszwicy poprzez rozbudowę infrastruktury turystycznej wokół jeziora Gopło – budowa przystani wodnej”
Dodano: 2023-08-23 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - sprawa nr 58/2023
Dodano: 2023-07-21 - 9/PA/2023 Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej termomodernizacje budynków mieszkalnych położonych w Bydgoszczy
Dodano: 2023-03-07