Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich zebranie i przekazanie do utylizacji zebranych, potrąconych - przejechanych martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w latach 2020- 2021

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich zebranie i przekazanie do utylizacji zebranych, potrąconych - przejechanych martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w latach 2020- 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich zebranie i przekazanie do utylizacji zebranych, potrąconych - przejechanych martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w latach 2020 - 2021” CPV 90 51 00 00-5 Usuwanie i obróbka odpadów CPV 90 52 43 00-9 Usługa usuwania odpadów biologicznych 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: - czynności podstawowe związane z usuwaniem martwych zwierząt i ich części z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław, w szczególności dojazd do wskazanego miejsca, zebranie martwej zwierzyny i jej części oczyszczenie nawierzchni z pozostałych płynów ustrojowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi oraz transport do zakładu utylizacji, - przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z pasa drogowego do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów, przedstawiając każdorazowo dokument przekazania do utylizacji – kartę przekazania odpadów i pokrycie kosztów utylizacji, - w przypadku zwierząt, wobec których istnieje obowiązek przeprowadzenia badania weterynaryjnego (np. dzikie świnie zagrożone wirusem ASF) powiadomienie przed transportem powiatowego lekarza weterynarii w celu pobrania próbki do badania dla stwierdzenia lub wykluczenia choroby, - prowadzenie ewidencji zebranej padliny ze wskazaniem miejsca odbioru, w rozbiciu miesięcznym, - w okresie ogłoszenia zagrożenia (ptasią grypą) usuwanie padłych ptaków; Zbieranie i wywóz do utylizacji: padłych dzikich zwierząt leśnych lub porzuconej w dużej ilości żywności lub odpadów pochodzenia zwierzęcego oraz padłych ptaków powinien odbywać się przy użyciu odpowiedniego sprzętu umożliwiającego ich zebranie oraz posprzątanie resztek (oderwane części zwierzyny, krwi oraz tłuszczu) z pasa drogowego. Pracownicy jeżdżący na interwencje winni być wyposażeni w strój oraz środki ochrony osobistej spełniające wymogi sanitarne zabezpieczenia indywidualnego osób biorących w nim udział. Natomiast zbiór padłych ptaków należących do grupy podwyższonego ryzyka zarażeniem wirusem ptasiej grypy i ich wywóz do najbliższego Laboratorium Weterynaryjnego celem, przebadania w kierunku zarażenia wirusem ptasiej grypy powinien odbywać się przy użyciu pełnego, jednorazowego zabezpieczenia indywidualnego osób biorących w nim udział tj. fartuch ochronny, maska ochronna, rękawice ochronne, ochronne obuwie. 3. Zamówienie realizowane będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń przekazywanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego do uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy w zdeklarowanym przez Wykonawcę czasie realizacji zgłoszenia. 4. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. (patrz pkt. V 1.3.2 b).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać przewidziane obowiązującymi przepisami prawa pozwolenia na wywóz martwych zwierząt z pasa drogowego do zakładu utylizacji odpadów, bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Aktualne zaświadczenie wydane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii, że może on wykonywać prace w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego; lub decyzje powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającą prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, a tym samym nadany weterynaryjny numer identyfikacyjny (zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U.2018.1967 t.j. z dnia 2018.10.15).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 13.7 Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego RODO- zał. 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach