Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
- Data zamieszczenia: 2018-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80
85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
REGON: 092364160 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY INTERWENCYJNE NA TERENIE REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2018-2019 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: ROBOTY INTERWENCYJNE NA TERENIE REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2018-2019 ROKU CPV 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów CPV 90 52 30 00-9 Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby 2.1. Zamówienie obejmuje następujący zakres: - dojazd do wskazanej lokalizacji; - sprzątanie, zbieranie zanieczyszczeń i odpadów z pasa drogowego; - porządkowanie pasa drogowego po wypadkach – prace po wyspecjalizowanych służbach ratowniczych np. straż Pożarna. - usuwanie z jezdni i chodników zanieczyszczeń organicznych (martwych zwierząt: zwierzyny dzikiej) i chemicznych (ropopochodnych) – powstałych wskutek wypadków, kolizji i innych zdarzeń nagłych po zgłoszeniu przez Zamawiającego; - usuwanie, wywóz i utylizacja martwych zwierząt z pasa drogowego do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów, przedstawiając Zamawiającemu umowę z ww. podmiotami oraz przedstawiając każdorazowo dokument utylizacji; UWAGA! W przypadku utylizacji dzika przed jego transportem należy powiadomić Powiatowego lekarza weterynarii w celu pobrania próbki do badania dla stwierdzenia lub wykluczenia choroby, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie zwalczania afrykańskiego pomoru świń (Dz.U.2004.158.1658). - prowadzenie ewidencji zebranej padliny ze wskazaniem miejsca odbioru; - udostępnienie całodobowego numeru telefonu zgłoszeniowego; - rozpoczęcie realizacji usługi (stawienie się na miejsce wskazane w zgłoszeniu) w czasie nie dłuższym niż 5 godzin ( po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego); - zabezpieczenie w przypadku wystąpienia ognisk chorób zakaźnych takich jak wirus grypy ptaków (H5N1) polegające na wykonaniu, utrzymaniu i demontażu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym mat dezynfekcyjnych w miejscach i czasie wskazanym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. Utrzymanie polegać będzie na kontroli i dbaniu o stan techniczny mat, - prowadzenie ewidencji interwencji i roboczogodzin pracy. 2.2. Zamawiający zapewnia Wykonawcy środki czyszczące (piasek, sorbent) do usuwania ww. zanieczyszczeń chemicznych (ropopochodnych) powstałych wskutek wypadków, kolizji i innych zdarzeń nagłych oraz komplet oznakowania niezbędny do prawidłowego zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych i powypadkowych. WYKONAWCA WE WŁASNYM ZAKRESIE ZAPEWNIA MATERIAŁY DO WYKONANIA MAT DEZYNFEKCYJNYCH. 3. Zamówienie realizowane będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń przekazywanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego do uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy w zdeklarowanym przez Wykonawcę czasie przystąpienia do realizacji zgłoszenia. Czas przystąpienia do realizacji zgłoszenia wynosić będzie max. 5 godziny godzin/y. (Nie dotyczy utworzenia punktu z matami dezynfekcyjnymi, który realizowany będzie na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia z terminem uzgodnionym przez Zamawiającego). Po zrealizowaniu zgłoszenia Wykonawca ma obowiązek poinformować telefonicznie uprawnionych pracowników Zamawiającego o zrealizowaniu zgłoszenia. W następnym dniu roboczym po zrealizowaniu zgłoszenia uprawniony przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek przedłożyć do zatwierdzenia do uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, który przekazał telefoniczne zgłoszenie kartę pracy z wyszczególnioną ilością godzin danej jednostki sprzętu wg. pozycji w kosztorysie ofertowym. 4. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Żołędowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 7. Kwota umowy równa będzie środkom, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, które odczytane zostaną podczas otwarcia ofert. Liczba interwencji uzależniona będzie od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać przewidziane obowiązującymi przepisami prawa pozwolenie na wywóz martwych zwierząt z pasa drogowego do zakładu utylizacji odpadów, bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu opadów lub do innych uprawnionych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko – II etap
Dodano: 2020-12-31 - Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko
Dodano: 2020-10-27 - ROBOTY INTERWENCYJNE NA TERENIE REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2020-2021 ROKU
Dodano: 2020-03-13 - Usługi w zakresie zbierania i przekazywania do utylizacji potrąconych lub przejechanych martwych zwierząt oraz ich części z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w latach 2020 - 2021
Dodano: 2020-02-13 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich zebranie i przekazanie do utylizacji zebranych, potrąconych - przejechanych martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Tuchola w latach 2020 – 2021
Dodano: 2019-12-15 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich – interwencyjne zbieranie i wywóz do utylizacji padłych dzikich zwierząt leśnych lub porzuconej w dużej ilości żywności lub odpadów pochodzenia zwierzęcego lub padłych ptaków leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Włocławek w latach 2020 - 2021 r.
Dodano: 2019-12-12 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich zebranie i przekazanie do utylizacji zebranych, potrąconych - przejechanych martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w latach 2020- 2021
Dodano: 2019-12-05 - Likwidacja nielegalnego składowiska śmieci w kilometrze ok. 10+710 – 10+790 Trasy Głównej S-5 (na DS9 km 1+158 – km 1+245)
Dodano: 2019-02-15 - Likwidacja nielegalnego składowiska śmieci w kilometrze ok. 10+710 – 10+790 Trasy Głównej S-5 (na DS9 km 1+158 – km 1+245)
Dodano: 2018-12-21 - Usługi w zakresie zbierania i przekazywania do utylizacji potrąconych lub przejechanych martwych zwierząt oraz ich części z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w latach 2018 - 2019
Dodano: 2018-02-27