Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Nowogrodziec

Gmina Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 380 660, , fax. 757 316 416
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogrodziec
    Rynek 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 380 660, , fax. 757 316 416
    REGON: 23082158100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Nowogrodziec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Nowogrodziec. Obejmuje on w szczególności wykonanie poszczególnych prac: naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych, naprawy bieżące dróg tłuczniowych i gruntowo – kamiennych, naprawy obiektów budowlanych oraz innych urządzeń stanowiących całość techniczną drogi, w tym przepustów oraz wymianę i uzupełnienie oznakowania. Wykonawca wykona poszczególne roboty na podstawie kosztorysów przedwykonawczych. 5.2. Szczegółowy zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonywania lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym (telefonicznym) zlecaniu określanych robót. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany formy udzielania zleceń na pisemną, bez konieczności akceptacji tej zmiany przez Wykonawcę. Materiały, narzędzia i sprzęt potrzebne do wykonania napraw zapewni Wykonawca. 5.3. Rozliczenie za wykonane roboty będzie wg faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych robót (obmiar) po cenach jednostkowych zaoferowanych w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega, że przewidziane w ust. 5.1. SIWZ ilości robót są szacunkowe - przewidywane, służące do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczna ilość robót do wykonania uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych przez Zamawiającego. W przypadku zlecenia do wykonania robót o ilości mniejszej niż przewidywana, Wykonawca nie będzie w związku z tym uprawniony do wnoszenia roszczeń. 5.4. Zamawiający nie limituje ilości zleceń w trakcie realizacji umowy, a także nie limituje ilości poszczególnych robót w ramach zleceń. 5.5. Wykonawca, w przypadku zlecenia przez Zamawiającego, wykona roboty, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót i nie zostały wycenione w ofercie Wykonawcy, a także nie zostały opisane w umowie lub STWiORB, jako roboty niepodlegające odrębnemu rozliczeniu, tzn. zawarte w poszczególnych cenach jednostkowych, a są konieczne do prawidłowej realizacji i ukończenia przedmiotu umowy. 5.6. Wykonawca w ofercie wskazuje liczbę dni ( zwany dalej jako „czas reakcji”) jako czas w którym, każdorazowo przystąpi do wykonywania zleconych zadań w ramach niniejszego zamówienia. Wskazany przez wykonawcę czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Minimalny czas reakcji brany pod uwagę przy ocenie ofert to 1 dzień a maksymalny dopuszczalny czas reakcji to 7 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, składają zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach