Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, Teatralna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
- Data zamieszczenia: 2019-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
Teatralna 1 a
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
REGON: 230821457 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja szatni sportowej na pomieszczenia Domu Ludowego we wsi Dobra - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja szatni sportowej na pomieszczenia Domu Ludowego we wsi Dobra wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych, zagospodarowaniem terenów zewnętrznych oraz wykonaniem przebudowy przyłączy zewnętrznych w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 2.1 Rozbudowa budynku: • Powierzchnia użytkowa - 436,49 m2 • Powierzchnia zabudowy - 491,42 m2 • Kubatura - 2.454,00 m3 • Wysokość do kalenicy - 6,22 m 2.1.1 Przygotowanie terenu pod rozbudowę budynku. 2.1.2 Wykonanie wykopów pod fundamenty rozbudowywanego budynku. 2.1.2 Wykonanie ław i ścian fundamentowych rozbudowywanego budynku. 2.1.3 Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych. 2.1.4 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem rozbudowywanego budynku. 2.1.5. Wykonanie konstrukcji dachu, ocieplenia oraz pokrycia dachowego z dachówki. 2.1.6 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku. 2.1.7 Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynkowanie, malowanie, tynk żywiczny, podłogi z płytek, podłogi z paneli podłogowych, licowanie ścian płytkami, itp.). 2.1.8 Wykonanie instalacji oraz montaż elementów wyposażenia instalacyjnego klimatyzacji i wentylacji w budynku. 2.1.9 Wykonanie i montaż pozostałych elementów instalacyjnych w budynku (instalacje sanitarne, gazowe oraz elektryczne). 2.1.10 Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych rozbudowywanego budynku. 2.1.11 Wykonanie tynków zewnętrznych na elewacji budynku. 2.1.12 Wykonanie przebudowy przyłączy wodno – kanalizacyjnych. 2.1.13 Wykonanie przebudowy przyłącza elektrycznego. 2.1.14 Wykonanie przebudowy przyłącza gazowego. 2.1.15 Zagospodarowanie terenów zewnętrznych (wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wykonanie terenów zielonych, wykonanie rampy dla niepełnosprawnych). 2.1.16 Wykonanie robót remontowych wewnątrz istniejącego budynku zgodnie z dokumentacją projektową. 2.1.17 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy PLN 00/100) na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110,650, 1000 i 1669). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej: 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” - Załącznik nr 1 - i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto i netto za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. 2) Termin wykonania (nie później niż 30.09.2019r.) 3) Okres gwarancji jakości (min. 60 miesięcy). 4) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić, 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI pkt. 1 SIWZ jako Załączniki nr 2 i 3 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Załącznik nr 7. 3.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2024-03-27 - Rewitalizacja zabytkowego budynku na terenie zespołu budowlanego klasztoru cysterskiego w Kamieńcu Ząbk. Projekt współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-03-13 - ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika – ETAP II,,
Dodano: 2024-02-20 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane PGR -y na terenie gminie Żukowice
Dodano: 2024-01-15 - „Przebudowa drogi gminnej ulicy Drzewieckiego w Jelczu-Laskowicach”
Dodano: 2023-12-06 - Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice
Dodano: 2023-11-16 - „Modernizacja – remont dróg gminnych w miejscowościach: Okmiany, Stary Łom, Goliszów, Kolonia Kołłątaja - Biała (Kolonia), Niedźwiedzice, Rokitki.”
Dodano: 2023-11-09 - „Rozbudowa istniejącej pompowni wody w m. Rokitki o dwa zbiorniki wody.”
Dodano: 2023-11-09