Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2019-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12
89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
REGON: 9235091000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bips.szubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gruntowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, w tym częściowo utwardzonych kruszywem drogowym, położonych na terenie gminy i miasta Szubin w 2019 roku, polegające na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym korpusu drogi równiarką samojezdną drogową z nadaniem jej prawidłowych spadków z jednoczesną likwidacją ubytków gruntowych, zaniżeń i kolein oraz odpowiednim zagęszczeniu walcem samojezdnym stalowym o masie min. 6 ton z bębnem wibracyjnym w ilości do 230 km dróg, przy średniej szerokości 4-6m. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umowy, w tym w wykazie dróg gminnych przeznaczonych do wyrównania, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Ponadto wykonawca: 1) zapewnienia bezpieczeństwo na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami; 2) jest odpowiedzialny za uszkodzenia urządzeń zlokalizowanych w drodze. Wobec tego przed przystąpieniem do realizacji zamówienia winien dokonać oględzin pasa drogowego w celu zlokalizowania m.in. zaworów wodociągowych, włazów kanalizacyjnych itp. W przypadku uszkodzeń wykonawca powiadamia właściwego gestora urządzenia; 3) zastrzega, że dojazd sprzętu wykonany do miejsca wykonania przedmiotu zamówienia jak również powrót do bazy winien być uwzględniony w cenie ofertowej i nie podlega on dodatkowej wycenie; 4) każdorazowo po zakończeniu prac objętych przedmiotem zamówienia zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót budowlanych; 5) opracuje przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, projekt tymczasowej organizacji ruchu na prowadzenie prac na drogach gminnych. Zamawiający zastrzega, że zadanie to winno być uwzględnione w cenie ofertowej i nie podlega dodatkowej wycenie. 4. Roboty budowlane należy przeprowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych (właściwa wilgotność podłoża) gwarantujących utrzymanie stabilności powierzchni równanej drogi, a podłoże ziemne powinno być tak zagęszczone, aby pojazdy poruszające się po nim nie pozostawiały większych śladów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.1 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkich osób realizujących roboty budowlane związane z: wyrównaniem podłużnym i poprzecznym korpusu drogi oraz obsługujących równiarkę samojezdną lub walec. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; 4) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-04-24 - „Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”
Dodano: 2024-04-10 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-02-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa
Dodano: 2024-02-07 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-14 - Remont trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Świedziebnia
Dodano: 2023-12-07 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-10-30 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymiana bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa nr 86/2023
Dodano: 2023-09-27 - Remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 81/2023
Dodano: 2023-09-27