Przetargi.pl
Bezpośrednia dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli do siedziby biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-402 Łódź, Matejki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6317955 , fax. 42 6317982
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi
    Matejki 16
    91-402 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6317955, fax. 42 6317982
    REGON: 00011840500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp lodz/zamowienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezpośrednia dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli do siedziby biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz montaż mebli do siedziby RDLP w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dla każdego z pomieszczeń określono w Zał. Nr 7 (Opis przedmiotu zamówienia), warunki realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga systemów połączeń typu lamello. Minimalny okres gwarancji na meble oraz na czynności montażowe wynosi 24 miesiące. 2. Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, w miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt porównywalny z produktem wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ, tj. o takich samych bądź lepszych funkcjach użytkowych, parametrach techniczno-eksploatacyjnych i cechach jakościowych oraz kolorystykę o takiej samej lub podobnej barwie. Produkt równoważny musi się także cechować identyfikowalną nazwą (marką) producenta. Wykazanie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Ocena równoważności zaoferowanych produktów zostanie dokonana w oparciu o wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, w załączniku nr 7 do SIWZ oraz złożone przez Wykonawcę dowody dla potwierdzenia równoważności. 3. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): Kod główny 39000000-2 39130000 – meble biurowe 39110000 – siedziska, krzesła i produkty z nimi związane 39120000 – stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 4. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 6 500,00 PLN(słownie złotych: sześć tysięcy pięćset zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 13 1020 3352 0000 1702 0192 4570 PKO BP z dopiskiem „Przetarg nieograniczony – Bezpośrednia dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli do siedziby biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert – tj. do dnia 06.04.2018 r., na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (RDLP) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek RDLP, żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu RDLP, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu RDLP z żądaniem zapłaty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawcy winni spełnić.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy o zamówienie publiczne. 1. Z wybranym Wykonawcą Zamawiający podpisze umowę o wykonanie zamówienia, w terminie określonym w art. 94 ustawy. 2. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. 3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to Zamawiający może zażądać przed podpisaniem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia Zamawiającego. Z treści powyższej umowy powinno w szczególności wynikać: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 4. Przed podpisaniem umowy, wybrany Wykonawca: 1) wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości i formie określonej w pkt 5 oraz treści uzgodnionej z Zamawiającym (jeżeli w formie niepieniężnej), 2) przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, koordynacji itp., 3) przekaże Zamawiającemu polisę od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności w wysokości minimum 100 000 zł. (sto tysięcy zł.) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących osób realizujących zamówienie, obowiązującą przez cały okres obowiązywania umowy. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania w wysokości 10% wartości brutto oferty. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w innych formach. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: 13 1020 3352 0000 1702 0192 4570 PKO BP (na dokumencie przelewu podać tytuł wpłaty oraz nr postępowania). Dokument gwarancji lub poręczenia zawierać ma bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty zabezpieczenia, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty zabezpieczenia i zawierające oświadczenie o niespełnieniu przez Wykonawcę zobowiązań wobec Zamawiającego wynikających z zawartej Umowy. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (RDLP) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu RDLP, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania Umowy na zasadach określonych we Wzorze Umowy. Jeżeli zabezpieczenie zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy zabezpieczenie może zostać przekazane na poczet kar umownych lub odszkodowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach