Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie we wskazanym miejscu wyposażenia meblowego do szkoły Podstawowej w Łękińsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dodatku do SIWZ – „opis przedmiotu zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niezależne części: Część 1: a. Szafka metalowa ubraniowa szatniowa – 30 szt. b. Szafa ogniotrwała na dokumenty – 1 szt. c. Szafa na odczynniki chemiczne – 1 szt. Część 2: a. Krzesła uczniowskie – 250 szt. b. Ławki szkolne – 250 szt. Część 3: a. Biurka do klas, świetlicy, pokoju nauczycielskiego – 16 szt. b. Biurka do biur, gabinetów specjalistów – 7 szt. c. Krzesła na świetlicę – 40 szt. d. Stoły świetlicowe: - sześciokątne – 3 szt., - z blatem trapezowym – 6 szt. e. Stół konferencyjny – 8 szt. f. Szafa ubraniowa pokój, sekretariat – 4 szt. g. Szafki na klucz do pokoju – 3 szt. h. Zestaw wysokich regałów biurowych do sekretariatu – 2 szt. i. Meble na zaplecze: - regał z 4 półkami - 10 szt., - regał z 3 szufladami w dolnej części - 12 szt, - regał z szafka w dolnej części - 10 szt. j. Meble do świetlicy – 1 zestaw k. Meble do klas – 11 zestawów l. Meble do gabinetów specjalistycznych – 3 zestawy m. Biurko komputerowe – 25 szt. n. Ławka korytarzowa – 3 zestawy po trzy siedziska o. Tablica tekstylna na dekoracje: - wymiary 120 cm x 90 cm – 20 szt., - wymiary 90 cm x 60 cm – 10 szt. p. Tablica biała suchościeralna pojedyncza na pisaki – 12 szt. Część 4: Krzesło do biurka klasy, komputerowa, pokój nauczycielski, biura, gabinety specjalistów – 80 szt. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (dla wszystkich części): a) realizację dostaw mebli własnym transportem na adres: Łękińsko, ul. Szkolna 20, 97 – 410 Kleszczów wraz z montażem oraz rozmieszczeniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, b) wnoszenie i montaż mebli w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach w sposób zapewniający jak najmniejszą uciążliwość, c) zorganizowanie, zagospodarowanie oraz należyte zabezpieczenie miejsca montażu mebli w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na wskazanym terenie i w jego obrębie, d) bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia, e) przekazanie Zamawiającemu dokumentu gwarancji na cały przedmiot zamówienia w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, f) przekazanie Zamawiającemu z każdą partią dostarczonego przedmiotu zamówienia (tam gdzie jest to wymagane - zgodnie z dodatkiem do SIWZ - „opis przedmiotu zamówienia”), odpowiednich atestów lub certyfikatów określonych w szczególności w § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1166), g) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z wszelkimi kosztami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarto w dodatkach do SIWZ, tj. wzorze umowy oraz „opisie przedmiotu zamówienia”. 5. W przypadkach, gdy: a) W opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia; b) Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się m.in. do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; c) Nastąpiło wskazanie produktów poprzez zamieszczenie rysunków/zdjęć należy rozumieć je wyłącznie jako poglądowe, ponieważ mają one na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne prezentowanym. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy (osobnym dla każdej części) stanowiącym dodatek do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) musi spełniać wymagania określone w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1166). 8. Wykonawca udzieli na cały przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdej części zamówienia 2 lat gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium poza cenowe oceny ofert. Okres udzielonej gwarancji równa się okresowi rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla 1, 2 , 3 i 4 części zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty wraz z następującymi dokumentami: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną wraz z wypełnionym formularzem cenowym. 2) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ 3) zobowiązanie lub inne dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego(jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy. 7) oświadczenie na temat powierzania części zamówienia podwykonawcy, jeżeli dotyczy 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach