Przetargi.pl
Badanie wizerunku Wrocławia oraz rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie wizerunku Wrocławia oraz rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem badania jest ocena wizerunku Wrocławia oraz sprawdzenie rozpoznawalności imprez organizowanych dla mieszkańców wśród wrocławian, a w szczególności: - w odniesieniu do badania wizerunku miasta: •skojarzenia z miastem; •ocena na tle innych miast; •unikatowe cechy miasta; •oczekiwania wobec miasta; •utożsamianie się z miastem; •znajomość elementów SIW (logo, slogany, kolorystyka itp.); •ocena działań promocyjnych na wizerunek miasta. - w odniesieniu do badania rozpoznawalności kampanii i imprez organizowanych dla mieszkańców celem jest sprawdzenie jak postrzegane są one przez mieszkańców Wrocławia oraz ustalenie jak respondenci oceniają ich jakość oraz ich elementy wizerunkowe (nazwę, logo, sposób promocji), a następnie określenie jak poprzez te elementy postrzegane są poszczególne imprezy (Europa na Widelcu, Festiwal Krasnali, Dzień Życzliwości) i kampania „Rozlicz PIT we Wrocławiu”. W wyniku badań należy uzyskać odpowiedzi na pytania: •jaka jest świadomość istnienia wspomnianych imprez i kampanii? •jakie skojarzenia z nimi mają respondenci? •jaki jest ich stosunek emocjonalny do nich? •jaką mają wiedzę na ich temat? •skąd czerpią informacje? •jak oceniają je na tle innych imprez organizowanych przez miasto lub podobnych imprez organizowanych w innych miastach? / jak oceniają kampanię PIT na tle innych miast organizujących takie kampanie? •czy regularnie biorą udział w tych imprezach? / czy na skutek kampanii PIT zaczęli rozliczać podatek we Wrocławiu? •czy mają oczekiwania, propozycje, pomysły odnośnie wspomnianych imprez i kampanii? •jaki jest wizerunek imprez i kampanii w ich oczach (do jakich grup docelowych – według nich – są kierowane, jakie dostrzegają w nich korzyści, unikatowe cechy itp.)? •jakie motywy kierują nimi w przypadku uczestniczenia we wspomnianych imprezach czy podjęcia decyzji o rozliczaniu podatku we Wrocławiu? •czy dostrzegają przeszkody, które uniemożliwiają im uczestnictwo lub rozliczenie tu podatku? •czy znają elementu systemów identyfikacji wizualnej imprez i kampanii (logotypy, kolorystyka itp.)? •jak oceniają wpływ działań promocyjnych na wizerunek imprez i kampanii? Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sporządził i dołączył do swojej oferty „Propozycję sposobu wykonania przedmiotu zamówienia”, która będzie oceniana na zasadach wskazanych w dziale XV niniejszej SIWZ – wzór załącznik nr 2.3 do SIWZ. Badania powinny zostać przeprowadzone za pomocą następujących metod: - badania jakościowe metodą grupowych wywiadów zogniskowanych (FGI) z mieszkańcami Wrocławia - 4 grupy zróżnicowane pod względem wieku i statusu zawodowego; - badania ilościowe metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CATI) na 1000-osobowej reprezentatywnej próbie mieszkańców Wrocławia, dobranej ze względu na wiek, płeć i wykształcenie; dobór próby powinien uwzględniać abonentów telefonii stacjonarnej i komórkowej; kwestionariusz badania powinien zawierać min. 20 pytań zamkniętych i metryczkę. Zamawiający wymaga, aby wszelkie usługi wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zostały wykonane zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami praktyki zawodowej, opisanymi w dokumencie ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice (Międzynarodowy kodeks praktyki badań rynkowych i społecznych) oraz w zgodzie z wszelkimi zaleceniami i regulacjami wydanymi przez krajową organizację firm badania rynku Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.341,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści jeden złoty 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach