Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2018-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badanie wielkości ruchu turystycznego we Wrocławiu w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje badanie wielkości ruchu turystycznego we Wrocławiu w 2018 r. 2. Celem badania jest oszacowanie wielkości ruchu turystycznego, a w szczególności: a) analiza istniejących danych i dokumentów pod kątem informacji dotyczących turystów odwiedzających Wrocław; b) przeprowadzenie badania ilościowego metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CATI) na 800-osobowej reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Wrocławia, dobranej ze względu na wiek i płeć, z uwzględnieniem w doborze próby abonentów telefonii stacjonarnej i komórkowej; c) przeprowadzenie badania omnibusowego na temat podróży Polaków (badania ilościowego metodą wspomaganego komputerowo wywiadu osobistego (CAPI) na 1000-osobowej reprezentatywnej próbie Polaków w wieku od 15 lat) – do 6 pytań; d) zaprojektowania, do konsultacji z Zamawiającym, narzędzi badawczych. 3. Zamawiający wymaga, aby wszelkie usługi wykonywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zostały wykonane zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami praktyki zawodowej, opisanymi w dokumencie ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice (Międzynarodowy kodeks praktyki badań rynkowych i społecznych) oraz w zgodzie z wszelkimi zaleceniami i regulacjami wydanymi przez krajową organizację firm badania rynku Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). 4. Zamawiający wymaga, aby w badaniach brali udział wyłącznie doświadczeni ankieterzy, którzy już wcześniej realizowali badania metodami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj. badania ilościowe metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego oraz wspomaganego komputerowo wywiadu osobistego. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną