Przetargi.pl
Audyt energetyczny powykonawczy ex-post dla projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0120/16 pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej nr 9 w Suwałkach”

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2019_r/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Audyt energetyczny powykonawczy ex-post dla projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0120/16 pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej nr 9 w Suwałkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Audytu energetycznego powykonawczego ex-post dla projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0120/16 pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej nr 9 w Suwałkach”. 2.Audyt ex post wymagany jest do rozliczenia przyznanego dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V – „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 5.3. – „Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej”, Poddziałanie 5.3.1.Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. 3.Zakres robót budowlanych obejmował m.in.: 1)Renowacja elewacji frontowej; 2)Roboty towarzyszące niezbędne do wykonania wraz z termomodernizacją – elementy zewnętrzne; 3)Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania; 4)Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej; 5)Ocieplenie fundamentów styropianem; 6)Ocieplenie poddasza płytami z wełny mineralnej; 7)Ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej od wewnątrz; 8)Ocieplenie ścian zewnętrznych; 9)Wymiana drzwi zewnętrznych; 10)Wentylacja mechaniczną sali gimnastycznej; 11)Modernizacja instalacji oświetleniowej; 12)Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 5kW; 13)Wykonanie robót wprowadzonych aneksami nr 1/2018 z dn. 09.07.2018 r., nr 2 z dn. 21.08.2018 r. i nr 3/2018 z dn. 21.09.2018 r. dotyczących m.in. wzmocnienia ścian, przeniesienia przewodów instalacji centralnego ogrzewania, wykonania instalacji hydrantowej, doprowadzenie instalacji sanitarnej do poddasza, robót na poddaszu, wymiany złącza kablowego, wzmocnienia fundamentów. 4.Audyt energetyczny ex-post należy wykonać wraz z osobnym opracowaniem zakresu dokonanej oszczędności energii cieplnej i elektrycznej w związku z przeprowadzoną modernizacją energetyczną budynków (energia pierwotna i końcowa) zgodnie z załączonym formularzem wskaźników projektu. Wykonany audyt będzie stanowił potwierdzenie osiągnięcia zamierzonych celów modernizacyjnych przyjętych we wniosku o dofinansowanie po zakończeniu rzeczowej realizacji projektu. Audyt należy wykonać w zakresie, standardzie, formie i dokładności zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wyniki audytu służyć będą monitorowaniu wskaźników. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 2. 2) Pełnomocnictwo: a)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b)jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. c)w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania. 3)Wykonawca składa oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, 4)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 5)Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach