Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
- Data zamieszczenia: 2018-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1
15089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
REGON: 28860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego dla projektu „Stworzenie referencyjnego modelu Diagnostyki Personalizowanej Guzów Nowotworowych w oparciu o analizę heterogenności guza z wykorzystaniem biomarkerów genomowych, transkryptomu i metabolomu oraz badań obrazowych PET/MRI jako narzędzia do wdrażania i monitorowania terapii zindywidualizowanej.”, akronim: MOBIT", realizowanego w ramach Programu „Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych” – STRATEGMED, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej „usługą” lub „zamówieniem”) obejmująca przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu „Stworzenie referencyjnego modelu Diagnostyki Personalizowanej Guzów Nowotworowych w oparciu o analizę heterogenności guza z wykorzystaniem biomarkerów genomowych, transkryptomu i metabolomu oraz badań obrazowych PET/MRI jako narzędzia do wdrażania i monitorowania terapii zindywidualizowanej.”, akronim: MOBIT", realizowanego w ramach Programu „Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych” – STRATEGMED, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ – wzór umowy oraz Załącznik nr 9 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 2 3. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 3 4. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 4 5. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 7 6. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykaz usług + referencje Załącznik nr 5 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Załącznik nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa wykonania audytu cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2021-01-14 - Audyty energetyczne powykonawcze ex-post dla projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0164/18 pn.: „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych w Suwałkach (Przedszkole nr 3, 4, 7, 8, 10) – II etap”
Dodano: 2020-11-24 - Opracowanie audytów energetycznych powykonawczych ex-post dla projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0197/18 pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna zabytkowych kamienic przy ul. Tadeusza Kościuszki 18, 20 i 26 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki”
Dodano: 2020-10-30 - Przeprowadzenie certyfikacji gospodarki leśnej w systemie PEFC w nadleśnictwach nadzorowanych przez RDLP w Białymstoku.
Dodano: 2020-09-23 - Usługa wykonania audytu cyberbezpieczeństwa
Dodano: 2020-05-06 - Audyt energetyczny powykonawczy ex-post dla projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0120/16 pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej nr 9 w Suwałkach”
Dodano: 2019-06-07 - Audyt energetyczny powykonawczy ex-post dla projektu nr WND.RPPD.05.03.01-20-0119/16 pt: „Kompleksowa modernizacja energetyczna Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Kościuszki 36 w Suwałkach”
Dodano: 2018-10-18 - Audyty energetyczne powykonawcze ex-post dla projektu nr WND.RPPD.05.03.01-20-0116/16 pt: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych w Suwałkach (Przedszkole nr 1, 2, 5, 6, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna) – etap I
Dodano: 2018-09-05 - Przeprowadzenie certyfikacji gospodarki leśnej w systemie PEFC w nadleśnictwach nadzorowanych przez RDLP w Białymstoku
Dodano: 2017-09-14 - Przeprowadzenie certyfikacji gospodarki leśnej w systemie PEFC w nadleśnictwach nadzorowanych przez RDLP w Białymstoku
Dodano: 2017-09-06