Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2012-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AM/AZ/PN-09/12 Dostawa Mebli biurowych, mebli do wyposażenia Sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych - określonych rodzajowo w załączniku nr 2 do Siwz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa Mebli biurowych, mebli do wyposażenia Sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych - określonych w załączniku nr 2 do Siwz. Zamawiający określił w załączniku nr 2 do Siwz rodzaje zamawianych mebli, ich wymagania materiałowe i konstrukcyjne a także planowane ilości, oszacowane na podstawie wielkości zamówień ubiegłorocznych. Meble określone w załączniku nr 2 Zamawiający będzie kupował na podstawie zamówień cząstkowych składanych u Wykonawcy w miarę potrzeb Jednostek organizacyjnych AM, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2013 r. lub do czasu udzielenia łącznych zamówień, do wysokości ceny ofertowej. W zamówieniach cząstkowych Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianych mebli, miejsce dostawy na terenie Wrocławia (lokalizacja Jednostek AM), nazwę i adres Jednostki organizacyjnej AM będącej użytkownikiem, a także wartość obliczoną na podstawie cen jednostkowych formularza ofertowego Wykonawcy, stanowiącego załącznik do umowy. Realizacja zamówień cząstkowych będzie kontynuowana aż do wyczerpania kwoty ceny ofertowej lub do upływu terminu obowiązywania umowy. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia mebli w ilościach i rodzajach określonych w załączniku nr 2 do Siwz ale w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników, regulując należności za zakupione meble zgodnie z cennikiem ofertowym. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cennika ofertowego mebli w roku 2013 o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za 2012 r. Przed realizacją zamówienia cząstkowego Wykonawca każdorazowo wykona pomiary i projekt zabudowy meblowej pomieszczeń oraz uzgodni ze wskazanym Użytkownikiem kolory mebli i tapicerki a także oraz uzyska akceptację projektu przez Użytkownika. Różnice w wymiarach mebli w zakresie - 5% + 5% nie będą powodować zmiany cen ofertowych, natomiast większe różnice w rozmiarach wymagać będą ustalenia proporcjonalnej ceny, uzgodnionej między stronami, przed realizacją zamówienia. Wszystkie elementy zamówionych mebli muszą być nowe i nieużywane. Meble winny być dostarczone przez Wykonawcę do miejsca użytkowania, rozpakowane, zmontowane, wypoziomowanie i ustawione w pomieszczeniach zgodnie z zatwierdzoną aranżacją, po czym Zamawiający podpisze protokół odbioru mebli, gdy nie wystąpią żadne zastrzeżenia. Wykonawca winien zabrać opakowania transportowe od dostarczonych mebli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość oferowanych mebli- ocena według opisu w Siwz
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2012 Nr PN-09/12
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-51/16: Dostawa i montaż mebli, stanowiących uzupełnienie wyposażenia Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu KMP Legnica.
Dodano: 2016-07-25 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI NA WYMIAR ZABAWEK I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-60/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania. Znak postępowania: ZP-52/WZŻ/2016
Dodano: 2016-05-25 - ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mebli dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego AC/BZP/233/2015
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych dla komórek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2015-09-17