Przetargi.pl
Dostawa mebli

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli do pomieszczeń biurowych w budynku biurowym przy ul. Kunickiego 2 we Wrocławiu, w tym zabudowa kuchni wraz z wyposażeniem oraz zabudowa wnęki przy sali konferencyjnej. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie do ich użytkowania tj. mycie, czyszczenie, serwis pogwarancyjny odpłatny na podstawie wyceny z fabryki mebli, bądź po kosztach własnych bez naliczania dodatkowych marż. Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. Meble zostały ilościowo i rodzajowo opisane w Dodatku A do niniejszej Specyfikacji, który zawiera również opisy techniczne mebli i poglądowe zdjęcia przedstawiające przykładowe pokoje biurowe w Oddziale Terenowym Agencji Nieruchomości Rolnych z umeblowaniem. Kupujący przedstawił w wykazie Formularza ofertowego maksymalną ilość mebli zamówienia podstawowego, które zamierza zakupić jednakże zakupy będą dokonywane na podstawie pisemnego konkretnego zamówienia, w którym wskaże ilości mebli faktycznie zamawianych. Zastrzega się zmniejszenie ilości poszczególnych mebli w zależności od potrzeb i możliwości Kupującego. Kupujący przewiduje, że zamówienie z dostawy podstawowej nie zmniejszy się poniżej 70 % ceny wybranej oferty brutto. Kupujący zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostaw w zależności od bieżącego zapotrzebowania, bez prawa wnoszenia roszczeń odszkodowawczych przez Dostawcę zamówienia. Kupujący zastrzega sobie, iż odpłatność będzie uregulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw mebli. Zastrzega się możliwość zastosowania opcji zamówień rezerwowych, jednakże do kwoty nieprzekraczającej 126 747,00 tysiąca złotych brutto łącznie z zamówieniem podstawowym. Zamówienie rezerwowe będzie wykorzystane sukcesywnie w przypadku uzyskania oszczędności na zakupie mebli podstawowych, w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do końca 2015 r. Realizacja dostaw rezerwowych będzie następować na odrębne pisemne zlecenie, w którym każdorazowo Zamawiający wskaże rodzaj, ilość oraz termin wykonania zamówienia, nie dłuższy jednak niż 4 tygodnie. Realizacja dostaw rezerwowych będzie następować na odrębne pisemne zlecenie, w którym Kupujący każdorazowo wskaże rodzaj, ilość oraz termin wykonania zamówienia, nie dłuższy jednak niż 4 tygodnie od przesłania zlecenia. Kupujący wymaga, aby zaoferowane meble spełniały wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe Dz. U. 98, nr 148 poz. 973. Kupujący wymaga przedstawienia w ofercie kolorowych zdjęć i szczegółowych opisów technicznych (w tym wymiary) oferowanych mebli oraz próbek płyty wiórowej oraz materiałów obiciowych. Meble do poszczególnych pomieszczeń muszą być z tej samej linii (gamy) o takich samych walorach estetycznych, o podobnym klimacie i charakterze oraz wzornictwie podobnym do posiadanego przez Kupującego. Przed wykonaniem zamówienia zobowiązuje się Dostawcę do dokonania niezbędnych pomiarów pomieszczeń i dostosowania wymiarów dostarczanych mebli do wymiarów pomieszczeń. W celu umówienia się na dokonanie wizji lokalnej obiektu do którego będzie realizowana dostawa - prosimy o kontakt z Panem Waldemarem Michalakiem, tel. 797 604 674. Kupujący żąda, aby oferowane krzesła i fotele były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001 lub tożsamymi. Meble winny posiadać stosowne atesty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych, atest higieniczności (co najmniej E-1) oraz badania wytrzymałościowe. Meble winny spełniać następujące Polskie normy lub tożsame odpowiedniki: a. Krzesła obrotowe - normy dla krzeseł biurowych do pracy: PN EN 1335-1:2004, PN EN 1335-2:2009, PN EN 1335-3: 2009 b. Biurka -normy dla stołów roboczych i biurek: PN EN 527-1:2011, PN EN 527-2:2004, PN EN 527-3:2004 c. Krzesło dla petentów - normy dla krzeseł dla gości: PN EN 1376:2004, PN EN 1335 3 2009 AC 2010 oraz PN EN 527 1 2011 Dostawca zobowiązany jest do zapoznania się z Opisem przedmiotu zamówienia Specyfikacją oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Dostawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny. Dostawca udzieli Kupującemu co najmniej trzyletniej gwarancji na dostarczone meble. Dostawca zapewnia co najmniej przez okres 5 lat od dostarczenia mebli ciągłość kolorystyczną oraz asortymentową w tym zamki i klucze. Termin wystawienia ostatniej faktury nie może przekroczyć 30 grudnia 2015 roku. Kupujący żąda, aby oferowane meble posiadały parametry i cechy opisane w dodatku A do niniejszej Instrukcji i były zgodne ze zleceniami ilościowo rodzajowymi dostarczanymi przez Kupującego. Dostawca zobowiązany jest do zapoznania się z niniejsza instrukcją oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Dostawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach