Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, Rynek 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
REGON: 210966846 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktywizacja i wsparcie lokalnych wytwórców żywności oraz przedstawicieli drobnego handlu poprzez podniesienie standardu Targowiska Miejskiego w Międzyrzeczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska miejskiego w Międzyrzeczu wraz z elementami małej architektury i oświetleniem, położonego na działkach nr ewid. 412/2, 413 obr. 080302.4.0002 Międzyrzecz – 2, ul. Garncarska, 66-300 Międzyrzecz.2. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja trzecia – PGR.3. Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, projektu budowlanego, projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, ewentualnych warunków technicznych i decyzji administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych.4. Zamawiający wymaga, aby w toku projektowania oraz realizacji inwestycji Wykonawca realizował założenia Programu Funkcjonalno - Użytkowego. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) Opracowanie dokumentacji projektowej na zakres wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowymb) Wykonanie robót budowlanychc) Wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego wraz z geodezyjnymi pomiarami wykonanych elementów robót6. Przedmiot zamówienia należy wykonać według zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu rzeczowo – finansowego inwestycji sporządzonego przez Wykonawcę.7. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć łączną cenę prac projektowych (osobna pozycja), robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym i Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ). 8. W cenie ryczałtowej należy ująć koszt wykonania i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej. Tablica informacyjno-pamiątkowa winna zostać wykonana zgodnie z wymogami określonymi w Rządowym Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, po uprzedniej akceptacji jej wzoru przez Zamawiającego. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia robót budowlanych. Wzór tablicy została określony na stronie https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-trzecia-pgr/#c21655 Tablica musi być wykonana z materiału odpornego na warunki atmosferyczne, promieniowanie UV i być pokryta powłoką antygrafitti oraz zamontowana na ocynkowanych słupkach.9. Zamawiający zapewni nadzór archeologiczny nad realizowaną inwestycją po uzyskaniu przez Wykonawcę i przekazaniu Zamawiającemu pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.10. UWAGA!• Dokumentacja projektowa zostanie wykonana na zakres zawarty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, opisie przedmiotu zamówienia oraz SWZ. • Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową za wyjątkiem wykonania robót budowlanych dotyczących: miejsc postojowych na terenie działki nr 409/2 obręb Międzyrzecz – 2 ścieżki rowerowej prowadzącej od zejścia z drewnianego mostu pieszego przez rzekę Paklicę, wzdłuż rzeki do granicy z działka nr ewid. 423/2, montażu ławek na terenie działki nr ewid. 412/2. • Wykonawca zorganizuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tymczasowe miejsce dla obecnych przedsiębiorców, korzystających z targowiska, tj. zapewni kontenery o powierzchni min. 13 m2 w ilości 26 szt. każdy. Tereny przeznaczone pod tymczasowy handel zlokalizowane są bezpośrednio przy targowisku miejskim. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek uzyskania odpowiednich zezwoleń oraz uzgodnień związanych z utworzeniem tymczasowego miejsca handlu. W zakresie istniejących kiosków handlowych, Wykonawca winien ująć jako osobne pozycje w kosztorysie ofertowym, w sposób przejrzysty: 1) koszt demontażu istniejących kiosków handlowych – 37 szt. 2) koszt utylizacji kiosków handlowych – 37 szt.aby w przypadku wystąpienia konieczności odstąpienia przez Zamawiającego od demontażu lub od utylizacji kiosków handlowych, była możliwość pomniejszenia Wykonawcy wynagrodzenia. • Wykonawca ma obowiązek ująć w kosztorysie ofertowym, wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa drogi gminnej nr 100427F w Czerwieńsku i budowa drogi gminnej nr 001302F ulicy T. Kościuszki w Nietkowie oraz przebudowa odcinka drogi gminnej dz. Nr 23/1 obr. Nietków i 36/1 obr. Czerwieńsk”
Dodano: 2024-05-01 - Budowa ul. Stary Kisielin - Okrężna.
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05