Centrum Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 05-840 Brwinów, Pszczelińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 (22) 729 59 37, , fax. +48 22 729 72 91
- Data zamieszczenia: 2018-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Doradztwa Rolniczego
Pszczelińska 99
05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
tel. +48 (22) 729 59 37, , fax. +48 22 729 72 91
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cdr.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczenia na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na adaptacji pomieszczenia nr 13 na potrzeby osób niepełnosprawnych, obejmujące wykonanie prac rozbiórkowych, prac naprawczych i wymianę posadzki, montaż ścianek działowych w systemie GK-B, oblicowanie ścian glazurą, położenie terakoty lub gresu, montaż urządzeń sanitarnych, prace instalacyjne sanitarne i elektryczne, montaż oświetlenia, położenie wykładziny wraz z warstwami podkładowymi, dostawa i montaż stolarki drzwiowej analogicznej do istniejącej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją i opisem przedmiotu zamówienia stanowiącymi integralną część niniejszej specyfikacji. W zakres zamówienia nie wchodzi dostawa i montaż wyposażenia pokoju tj. mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Dokumentacja techniczna, stanowiąca załączniki nr 9a-9g do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu gwarancji, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru istotnych postanowieniach umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała osoba do tego umocowana (pełnomocnictwo – jeżeli podpisuje pełnomocnik oraz wpis do rejestru z którego wynika kto jest upoważniony do reprezentacji). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wpis do rejestru należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 3) w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
Dodano: 2024-04-24 - Prace remontowo – konserwatorskie w zabytkowym budynku tzw. Małej Oficyny na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – etap I.
Dodano: 2023-02-24 - Wymiana czynnika grzewczego w ramach lokalnych źródeł ciepła wraz z termomodernizacją budynków w gminie Płońsk
Dodano: 2020-10-19 - „Wykonanie remontu i termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. Limanowskiego 18 i 25, ul. 1-go Maja 50 i 52 oraz przy ul. Armii Krajowej 10 w Żyrardowie”.
Dodano: 2020-09-16 - „Wykonanie remontu i termomodernizacji budynku przy ul. Chopina 13, nr ew. dz. 3462 w Żyrardowie”
Dodano: 2020-08-14 - Odnowa kwatery wojennej żołnierzy Wojska Polskiego poległych w latach 1918-1920
Dodano: 2020-07-23 - „Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. Chopina 13, nr ew. dz. 3462 i ul. Chopina 17, nr ew. dz. 3455 w Żyrardowie”
Dodano: 2020-07-10 - Wykonanie konserwacji dachu i kominów w budynku placówki oświatowej – etap 4
Dodano: 2020-06-08 - Renowacja pomnika Barykady Września
Dodano: 2019-10-22 - RENOWACJA PODŁÓG Z KLEPKI ORAZ MALOWANIE ŚCIAN I SUFITÓW SIEDZIBIE DZIENNEGO DOMU POBYTU SENIORA – UL. W.SŁAWKA 2, 02-495 WARSZAWA
Dodano: 2019-10-11