Przetargi.pl
Prace remontowo – konserwatorskie w zabytkowym budynku tzw. Małej Oficyny na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – etap I.

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-460 Warszawa, Agrykola 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 50 60 024 , fax. +48 22 50 60 174
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
    Agrykola 1
    00-460 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 50 60 024, fax. +48 22 50 60 174
    REGON: 369111140
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo – konserwatorskie w zabytkowym budynku tzw. Małej Oficyny na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowo – konserwatorskie w zabytkowym budynku tzw. Małej Oficyny na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – etap I. Zakres zamówienia obejmuje m.in. remont dachu wraz z pokryciem dachowym i robotami towarzyszącymi, w tym z wykonaniem wzmocnienia i wymiany wybranych elementów więźby drewnianej i zabezpieczeniem konstrukcji drewnianej zgodnie z projektem, dostawą i wymianą wyłazów dachowych, dostawą i wykonaniem obudów p.poż elementów więźby drewnianej, zamontowaniem systemowych wywiewek kanalizacji sanitarnej pod późniejsze podłączenie instalacji (od dołu), roboty konstrukcyjne podestów wejść, pochylni, nadproża konstrukcyjne ścian zewnętrznych, wykonanie szycia konstrukcyjnego murów wraz z wykonaniem iniekcji ciśnieniowych, prace naprawcze murów, wykonanie nowych czap kominowych, remont kominów, obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi, remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji zewnętrznych przeciwwodnych poziomych i pionowych ścian fundamentowych (bez izolacji pionowych murów zewnętrznych po ich wewnętrznej stronie – nie wchodzi w zakres robót I etapu – patrz rys. A-27), rekonstrukcja (dostawa i konserwacja) stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej (stolarka remontowana i nowa zostanie zamontowana w systemie montażu warstwowego, tzw. ciepły montaż), remont kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem projektowanych studni w terenie, a także wykonanie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku (wejście do istniejącej studni wraz z uszczelnieniem) z uwzględnieniem przejść gazo- i wodoszczelnych, systemowych wraz z przeprofilowaniem istniejącej kinety w studni ogólnospławnej przy zachowaniu dotychczasowego przyłącza sanitarnego oraz wykonanie instalacji odgromowej, zagospodarowanie terenu wokół budynku (część). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 9-12 do SWZ.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Ustawy PZP tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .4. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BGK nr rachunku: 77 1130 1017 0020 1460 7690 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na: ,,Prace remontowo – konserwatorskie w zabytkowym budynku tzw. Małej Oficyny na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – etap I”. znak sprawy: 3/2023/PZP”.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2-4) powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). W przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadium (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej należy dołączyć do oferty. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski.Pozostałe zapisy dotyczące wadium zostały wskazane w Rozdziale XXIV
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:i. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnąokreśloną na nie mniej niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100);ii. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100);d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna za spełniony warunek w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:A. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie minimum trzy (3) zamówienia (umowy), polegające na kompleksowym remoncie bądź przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840), lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względuna miejsce położenia zabytku, w tym co najmniej 2 (dwa) zamówienia, których zakres prac obejmował remont elewacji, izolacji, stolarki okiennej i drzwiowej, o wartości co najmniej 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100) brutto każda. Należy podać nr rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem;B. dysponuje lub będzie dysponować: Kierownikiem robót budowlanych,tj. osobą (1):i. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw branży konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; orazii. posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy przy realizacji przynajmniej 3 robót budowlanych dotyczących remontów lub przebudowy budynków zabytkowych. Wszystkie referencyjne roboty, którymi kierował Kierownik budowy muszą być realizowane w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości robót co najmniej 800.000,00 zł brutto każda. Należy podać numer rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem;iii. spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami , w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków;C. Kierownikiem prac konserwatorskich (1 osoba) tj. osobąi. posiadającą wykształcenie wyższe (tytuł magistra) w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki ze specjalizacją Konserwacja i Restauracja Rzeźby i Elementów Architektury; orazii. posiadającą doświadczenie w prowadzeniu prac konserwatorskichw ramach realizacji przynajmniej 2 robót budowlanych dotyczących konserwacji budynków zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda;iii. posiadającą minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowew konserwacji obiektów zabytkowych uzyskane po spełnieniu wymagań określonych w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; Należy podać numer rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem;D. Kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) tj. osobą:i. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; orazii. spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury; oraziii. posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika robót przy realizacji przynajmniej 3 robót budowlanych dotyczących remontów lub przebudowy instalacji elektrycznych w budynkach zabytkowych, o wartości robót co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. Należy podać numer rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach