Burmistrz Miasta Mława ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 654 33 82 , fax. 236 543 652
- Data zamieszczenia: 2018-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mława
Stary Rynek 19
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 23 654 33 82, fax. 236 543 652
REGON: 52482600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja lokalu przy ul. Sienkiewicza 15/13 w Mławie dla potrzeb Dziennego Domu Seniora - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: adaptacja lokalu przy ul. Sienkiewicza 15/13 w Mławie dla potrzeb Dziennego Domu Seniora. Zakres inwestycji obejmuje: -przebudowę instalacji centralnego ogrzewania w lokalu, -wymianę instalacji elektrycznej w lokalu, -przebudowę instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej w lokalu i częściowo w piwnicy, -prace remontowo- malarskie ścian i sufitów, - wymianę posadzki i warstw podłogowych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na zewnątrz i w lokalu, - wymianę ocieplenia na wełnę mineralną. Na układ funkcjonalny w/w budynku składają się pomieszczenia ogólnodostępne dla seniorów oraz pomieszczenia towarzyszące. Zakres dodatkowych czynności towarzyszących takich jak: - doprowadzenie terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, - koszt usług geodezyjnych z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, - roboty przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienia obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami, których nie zawierają przedmiary robót, a które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media), - przygotowanie wszelkich dokumentów koniecznych do zakończenia inwestycji w terminie. W zakresie Wykonawcy jest przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej. Zamawiający wskazuje następujący termin realizacji inwestycji: - do dnia 19.12.2018r. 1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa zawierająca: - Projekt techniczny budowlano - wykonawczy - STWiORB - Przedmiary robót. Zamówienie ma charakter ryczałtowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót będące załącznikiem do SIWZ. Wszelkie roboty towarzyszące, niewystępujące w przedmiarach, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. UWAGA: odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (Art. 30 ust. 5 Ustawy PZP).W przypadku wątpliwości, dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, pod warunkiem: 1) zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów wyposażenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2) wykazania, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zgodnie z Art. 30 ust. 5 Ustawy PZP). Zgodnie z Art. 30 ust. 4 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w Art. 29 ust. 3a Ustawy PZP związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917 z późn. zm.) w następujący sposób: 1) Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca i dalszy podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (robotnicy budowlani) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca, przed wprowadzeniem na teren budowy zgodnie z postanowieniami Umowy, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, oświadczenie, że wszystkie wymagane przez Zamawiającego osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie takie będzie również załączone do każdej faktury. 3) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania zamówienia przedmiotu umowy. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia w terminie 3 dni roboczych od wezwania, dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie. 5) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w Art. 29 ust. 3a Ustawy PZP: 1) Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne pod rygorem nieważności oświadczenie zawierające informacje dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób z podaniem rodzaju czynności, stanowisk, funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia (zanonimizowany wykaz osób). 2) Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania się z wydaniem Wykonawcy terenu budowy do momentu otrzymania oświadczenia i wykazu osób, o którym mowa powyżej. Wynikłe z tego powodu opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy Wykonawcy i nie będzie obciążało Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien dysponować kierownikiem budowy z wymaganymi uprawnieniami branżowymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi wraz z narzutami i podsumowaniem elementów (pomocniczy do fakturowania częściowego). Uwaga: Brak kosztorysu ofertowego uniemożliwi realizację kontraktu z dokonywaniem płatności częściowych – płatność nastąpi jednorazowo, po dokonaniu odbioru końcowego. 2. Zestawienie podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizacje zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie (załącznik nr 4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach A, D i F w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-08 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie zakątka pod mądrą sową – budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
Dodano: 2024-04-18 - Remont elewacji i cokołu, remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Bartoszyce przy ul. Wyszyńskiego 9C.
Dodano: 2024-03-25 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przejść (otworów drzwiowych) pomiędzy budynkami NSA przy ul. Boduena 3/5 i ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1.
Dodano: 2024-02-13 - Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu stropu piwnicznego budynku ITP-PIB O/Warszawa
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku - kontynuacja
Dodano: 2024-01-15 - Dostosowanie budynku do wymagań ochrony ppoż.
Dodano: 2023-12-29 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie
Dodano: 2023-12-27