Przetargi.pl
A. „Teren rekreacyjno sportowy” B. „Zakup i montaż huśtawki „Bocianie Gniazdo” C. „Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadań”: C1. „Rozbudowa Strefy rekreacyjnej dla wszystkich pokoleń” C2. „Kalistenika po sąsiedzku” D. „Doposażenie Placu Zabaw wraz z siłownią zewnętrzną dla małych dzieci na terenie placu szkolnego S.P. nr 28” E. „Plac Zabaw” F. „Siłownia na powietrzu/miejsce rekreacji” G. „Aktywny Junior-Aktywny Senior” H. „Zagospodarowanie terenu wokół Remizy OSP drugi Etap” I. „Rewitalizacja parku w pobliżu SP21 i stacji benzynowej i modernizacja placu zabaw” J. „Budowa placów zabaw i Skwerki rodzinne” K. „Psi Gród czyli osiedlowy plac zabaw i szkoleń dla czworonogów” L. „Budowa parku rozrywki Tucznawa – Bugaj - Sikorka”.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    A. „Teren rekreacyjno sportowy” B. „Zakup i montaż huśtawki „Bocianie Gniazdo” C. „Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadań”: C1. „Rozbudowa Strefy rekreacyjnej dla wszystkich pokoleń” C2. „Kalistenika po sąsiedzku” D. „Doposażenie Placu Zabaw wraz z siłownią zewnętrzną dla małych dzieci na terenie placu szkolnego S.P. nr 28” E. „Plac Zabaw” F. „Siłownia na powietrzu/miejsce rekreacji” G. „Aktywny Junior-Aktywny Senior” H. „Zagospodarowanie terenu wokół Remizy OSP drugi Etap” I. „Rewitalizacja parku w pobliżu SP21 i stacji benzynowej i modernizacja placu zabaw” J. „Budowa placów zabaw i Skwerki rodzinne” K. „Psi Gród czyli osiedlowy plac zabaw i szkoleń dla czworonogów” L. „Budowa parku rozrywki Tucznawa – Bugaj - Sikorka”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) zw. dalej „ustawą Pzp” o wartości zamówienia poniżej 5.548.000,00 EUR. Zakres zamówienia: A. „Teren rekreacyjno sportowy” Reprofilacja terenu w zakresie niezbędnym do montażu urządzeń zabawowych i sprawnościowych oraz wykonania nawierzchni z mat przerostowych, demontaż piaskownicy, demontaż i ponowny montaż ławek wypoczynkowych oraz rozbiórkę nawierzchni utwardzonych (pozostałości ścieżek oraz boiska asfaltobetonowego) przy ul. 11 Listopada na działkach nr ewid. 48/14, 48/16, 153, 6/4 obręb 0003 Dąbrowa Górnicza. Na przedmiotowym terenie o charakterze rekreacyjno - sportowym zostaną zamontowane i zabudowanie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia zabawowe i sportowo-rekreacyjne typu: zestaw sprawnościowy-drabinki, Tyrolia, huśtawka bocianie gniazdo, urządzenia liniowe typu-piramida, piaskownica, bujak sprężynowy, bujak kubełkowy, siłownia zewnętrzna, rower/jeździec, twister/stoper, surfer/wioślarz, drabinka/podciąg nóg, koła do ćwiczeń raminon/koła Tai-Chi, ławka/prostownik pleców, drążki do ćwiczeń /drążki do podciągania się, twister/narty biegówki, nawierzchnia bezpieczna z mat przerostowych, nawierzchnia trawiasta, elementy małej architektury jak ławo-stół szachy, chińczyk, ławo-stół dla dzieci, ławka wypoczynkowa, kosze na śmieci, piłkarzyki, tablica regulaminowa i ogrodzenie oraz budowa oświetlenia terenu w zakresie linii energetycznych. B. „Zakup i montaż huśtawki „Bocianie Gniazdo” Przygotowanie terenu przez wykonanie robót ziemnych na istniejącym placu zabaw przy ul. Młodych w Dąbrowie Górniczej na działce nr ewid. 42/3, obręb 0003 oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych. Zakup huśtawki bocianie gniazdo, doposażenie istniejącego placu zabaw polegającego na zabudowie i montażu dostarczonego przez Wykonawcę urządzenia zabawowego. C.”Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadań”: C1. „Rozbudowa Strefy rekreacyjnej dla wszystkich pokoleń” Budowa siłowni zewnętrznej i Street Workoutu wraz z elementami małej architektury o powierzchni 264 m2 . Zadanie zlokalizowane jest w centralnej części działki przy ul. Marianki w Dąbrowie Górniczej o nr ewid. 329, obręb 0008 Marianki Dąbrowa Górnicza. Na siłownię zewnętrzną składają się trzy urządzenia do ćwiczeń (wahadło podwójne, odwodziciel /narciarz, twister podwójny) oraz zestaw Street Workoutu , który wyposażony będzie w drążki, drabinkę poziomą i pionową, słup rurowy, poręcze wysokie potrójne, poręcze niskie, ławeczkę i podciąg do nóg. Na elementy małej architektury składać się będą ławki z oparciem i kosz na śmieci oraz tablicę z regulaminem. Stanowiska do ćwiczeń pod urządzeniami siłowni będzie ułożona kostka betonowa z obrzeżami, a pod zestawem Street Workoutu będzie nawierzchnia bezpieczna ułożona z mat gumowych. C2„Kalistenika po sąsiedzku” Budowa siłowni zewnętrznej i Street Workoutu wraz z elementami małej architektury o powierzchni 264 m2 . Zadanie zlokalizowane jest w centralnej części działki przy ul. Marianki w Dąbrowie Górniczej o nr ewid. 329, obręb 0008 Marianki Dąbrowa Górnicza.Na siłownię zewnętrzną składają się trzy urządzenia do ćwiczeń (wahadło podwójne, odwodziciel /narciarz, twister podwójny) oraz zestaw Street Workoutu , który wyposażony będzie w drążki, drabinkę poziomą i pionową, słup rurowy, poręcze wysokie potrójnei poręcze niskie, ławeczkę i podciąg do nóg. Na elementy małej architektury składać się będą ławki z oparciem i kosz na śmieci oraz tablicę z regulaminem. Stanowiska do ćwiczeń pod urządzeniami siłowni będzie ułożona kostka betonowa z obrzeżami, a pod zestawem Street Workoutu będzie nawierzchnia bezpieczna ułożona z mat gumowych. D. „Doposażenie Placu Zabaw wraz z siłownią zewnętrzną dla małych dzieci na terenie placu szkolnego S.P. nr 28” Przygotowanie terenu przez demontaż istniejących urządzeń zabawowych i elementów małej architektury oraz reprofilację terenu w zakresie niezbędnym do wykonania prac na działce nr ewid. 587/2 obręb 0009 Okradzionów w Dąbrowie Górniczej. Wykonawca dokona zakupu urządzeń zabawowych i sprawnościowych wraz z elementami małej architektury, dokona montażu nowych urządzeń jak linarium, piaskownica, huśtawka wahadłowa, karuzela tarczowa oraz urządzenia fitness dla dzieci i wyposażenie siłowni zewnętrznej jak wahadło, jeździec i biegacz. Pod urządzeniami zabawowymi będzie ułożona nawierzchnia bezpieczna z mat przerostowych. E. „Plac Zabaw” Przygotowanie terenu przy ul. Królowej Jadwigi obejmującego działkę nr ewid. 125 obręb 0003 Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej, polegające na deniwelacji terenu w zakresie koniecznym pod montaż nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych oraz zakupieniu i montażu urządzeń zabawowych i sprawnościowych, montażu nowych elementów małej architektury – ławki wypoczynkowe, kosze na śmieci i tablicę regulaminową. Zakup dotyczy urządzeń zabawowych i sprawnościowych typu: zestaw zabawowy, ścianka wspinaczkowa, linarium i zestaw do kalisteniki. F. „Siłownia na powietrzu/miejsce rekreacji” Przygotowanie terenu przy ul. Korczaka obejmującego działkę nr ewid. 1/3, 8 obręb 0003 Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej, polegające na deniwelacji terenu w zakresie koniecznym i wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej oraz zakupieniu i montażu urządzeń rekreacyjnych, edukacyjnych i sprawnościowych, montażu nowych elementów małej architektury – ławki wypoczynkowe, ławo-stoły kosze na śmieci, stojaki rowerowe i tablicę regulaminową. Zakup dotyczy urządzeń sprawnościowych typu: zestaw wioślarz + wahadło, zestaw biegacz + prasa nożna, zestaw narciarz + twister i zestaw koła do ćwiczeń ramion + koła tai chi oraz zakupu urządzeń małej architektury. G. „Aktywny Junior-Aktywny Senior” Przygotowanie terenu pod plac zabaw i siłownię zewnętrzną na terenie Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego w centralnej części działki oznaczonej nr ewid. 47/5 obręb 0003 Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej, polegającego na deniwelacji terenu w zakresie koniecznym pod montaż nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych czarnych i ułożenia nawierzchni z kostki betonowej oraz nasadzenie drzew. Zakupie i montażu urządzeń zabawowych, sprawnościowych oraz nowych elementów małej architektury – ławki wypoczynkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery i tablice regulaminowe. Zakup urządzeń zabawowych i sprawnościowych typu: zestaw do wyciskania siedząc, orbitrek/wahadło, twister podwójny, platforma do balansowania, równoważnia, zestaw do przeskoków, linarium „sieć rybacka”, huśtawka „Bocianie Gniazdo” oraz sześciokąt wielofunkcyjny. H. „Zagospodarowanie terenu wokół Remizy OSP drugi Etap” Przygotowanie terenu pod budowę placu zabaw wraz z elementami malej architektury oraz piłkochwytu przy ul. Kwiatowej na działce oznaczonej nr ewid. 275/4, obręb 0017 Ujejsce w Dąbrowie Górniczej, polegającego na deniwelacji terenu w zakresie koniecznym pod montaż nawierzchni z mat przerostowych czarnych. Zakup i montaż urządzeń zabawowych i elementów małej architektury – ławki wypoczynkowe, kosz na śmieci oraz ogrodzenie boiska. I. „Rewitalizacja parku w pobliżu SP21 i stacji benzynowej i modernizacja placu zabaw” Przygotowanie i przystosowanie obecnego terenu placu zabaw pod budowę placu zabaw w zakresie koniecznym wraz z demontażem istniejącego placu zabaw i montażu nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych przy ul. Armii Krajowej na działce oznaczonej nr ewid.1923, obręb 0003 Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej, oraz przeniesienia urządzenia zabawowego typu huśtawka – ważka i montażu w nowej lokalizacji. Zakup i montaż urządzeń zabawowych typu: „Tunel Anakonda”, zjazdu linowego „Tyrolka” i huśtawki „Bocianie Gniazdo”. J. „Budowa placów zabaw i Skwerki rodzinne” Przygotowanie terenu pod budowę placu zabaw wraz z elementami malej architektury oraz piłkochwytu i dwóch bramek do piłki nożnej zlokalizowanych w zachodniej części działki przy ul. Stanisława Dubois na działce oznaczonej nr ewid. 7/10, obręb 0017 Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej, polegającego na demontażu urządzeń zabawowych i wykonaniu nawierzchni z mat przerostowych czarnych, oraz zakupie i montażu urządzeń zabawowych typu zjazd linowy, pajęczyna, zjeżdżalnia, piaskownica, karuzela z siedziskami, ścianka wspinaczkowa, huśtawka 2-osobowa, bujak dwupłaszczyznowy, stół do tenisa stołowego i elementów małej architektury – ławki z oparciem, kosz na śmieci, tablica regulaminowa oraz ustawienie bramek na przygotowanych fundamentach i zamontowanie piłkochwytów. K. „Psi Gród czyli osiedlowy plac zabaw i szkoleń dla czworonogów”. Przygotowanie terenu przez deniwelację w zakresie niezbędnym do budowy utwardzenia terenu i budowy ogrodzenia dla psów zlokalizowanych na działce przy ul. Żeromskiego oznaczonej nr ewid. 210/1, obręb 0003 Dąbrowa Górnicza. Wykonawca dokona zakupienia i montażu urządzeń agility dla psów i wiaty drewnianej. Dokona również montażu elementów małej architektury – ławki, kosz na śmieci, tablica regulaminowa, kosze na psie odchody i wykona nasadzenie roślin. L. „Budowa parku rozrywki Tucznawa – Bugaj – Sikorka„ – etap I. Przygotowanie terenu przez reprofilację w zakresie niezbędnym do wykonania schodów terenowych, ścieżek pieszych oraz montaż urządzeń zabawowych i sprawnościowych będzie wykonany przy ul. Ks. Stanisława na działkach nr ewid. 1/10, i 1/11 obręb. 0015 Trzebyczka oraz na działce nr 658/2 obręb 0016 Tucznawa w Dąbrowie Górniczej. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują również dostawę i montaż urządzenia zabawowego typu „zestaw dziewięciowieżowy”, piramida linowa, huśtawka bocianie gniazdo, tablicę regulaminową, stojaki rowerowe typu ”U”, ławki wypoczynkowe, kosz na śmieci oraz budowę chodników z kostki brukowej. 2.Wymagania ogólne dotyczące zadań Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia: - do siłowni zewnętrznych winny posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 16630 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne; - zabawowe winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1176 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne; - do Street Workout winy posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 16630 lub PN-EN 1176 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne; - wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1177 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne. Prócz tego wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać atest higieniczny PZH lub dokument równoważny. Ponadto wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia winny posiadać karty techniczne producenta urządzeń do siłowni zewnętrznych i Street Workoutu oraz urządzeń zabawowych lub inne dokumenty zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały. Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty zgodnie z wymogiem określonym w pkt. 9.6. SIWZ. 3. Roboty należy zrealizować na podstawie ; - dokumentacji technicznej: projektu budowlano-wykonawczego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. 4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j.), Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 tj. z późn. zm.). 5. Rozwiązania równoważne: 5.1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 5.2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 5.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5.5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5.6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 6. Gwarancja jakości i rękojmia za wady: 6.1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, oraz urządzenia licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 6.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.851 § 1KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z kartą producenta. 6.3. Na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi na okres 24 miesięczny licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 7. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w dokumentacji wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy. 8. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 9. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego: Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 10. Zamawiający informuje, iż w przypadku powierzenia mu danych osobowych osób fizycznych przez Wykonawcę będzie w pełnym zakresie przestrzegać przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 Nr 119 poz. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla zadania A: 8 000,00 zł - dla zadania B: 330,00 zł - dla zadania C: 1 800,00 zł - dla zadania D: 2 200,00 zł - dla zadania E: 3 600,00 zł - dla zadania F: 1 200,00 zł - dla zadania G: 4 000,00 zł - dla zadania H: 1 300,00 zł - dla zadania I: 1 400,00 zł - dla zadania J: 3 900,00 zł - dla zadania K: 2 200,00 zł - dla zadania L: 7 200,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania). 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach