Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynków wielorodzinnych oraz budynków gospodarczych wraz z istniejąca infrastrukturą położonych na terenie Gminy Knurów.

MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Floriana 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323394500 , fax. 323394501
  • Data zamieszczenia: 2022-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI
    ul. Floriana 4
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323394500, fax. 323394501
    REGON: 271216856
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynków wielorodzinnych oraz budynków gospodarczych wraz z istniejąca infrastrukturą położonych na terenie Gminy Knurów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rozbiórka budynku wielorodzinnego wraz z istniejącą infrastrukturą usytuowanego przy ul. Dworcowej 25 w Knurowie, zlokalizowanego j.e 240501_1; o.e. nr 0001; nazwa o.e. Knurów; dz. nr 1851/10 obejmująca:1.1.Wygrodzenie terenu. 1.2.Odcięcie wszystkich istniejących przyłączy w miejscu wskazanym na rys LO-01. 1.3.Usunięcie elementów instalacji wewnątrz obiektu. 1.4.Ręczne usunięcie śmieci oraz wyposażenia. 1.5.Demontaż pokrycia dachowego. 1.6.Demontaż stolarki okiennej oraz drzwiowej. 1.7.Mechaniczna rozbiórka konstrukcji głównej obiektu: konstrukcji dachu, konstrukcji nośnych ścian, stropów, podłogi na gruncie, ścian wewnętrznych, posadzek, ścian fundamentowych i fundamentów do poziomu posadowienia. 1.8.Złożenie powstałych odpadów na tymczasowe miejsca składowania. 1.9.Załadunek i transport gruzu ceglanego i betonowego, złomu, papy, drewna, szkła oraz pozostałych odpadów porozbiórkowych na składowisko odpadów. 1.10.Zasyp powstałej niecki przy pomocy ziemi rodzimej. 1.11.Wyrównanie terenu przy pomocy humusu i uprzątnięcie terenu rozbiórki. 1.12.Zapewnienie zraszania wodą elementów konstrukcji w celu ograniczenia zapylenia powstałego na skutek prowadzonych robót.1.13.Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wraz z naniesieniem zmian do zasobu geodezyjnego.2. Rozbiórka budynku wielorodzinnego i gospodarczego (nr i/1608) wraz z istniejącą infrastrukturą usytuowanego przy ul. Karola Miarki 5 w Knurowie, zlokalizowanego j.e 240501_1; o.e. nr 0001; nazwa o.e. Knurów; dz. nr 1856 obejmująca:2.1.Wygrodzenie terenu. 2.2.Odcięcie wszystkich istniejących przyłączy w miejscu wskazanym na rys LO-01. 2.3.Usunięcie elementów instalacji wewnątrz obiektu. 2.4.Ręczne usunięcie śmieci oraz wyposażenia. 2.5.Demontaż pokrycia dachowego obu budynków. 2.6.Demontaż stolarki okiennej oraz drzwiowej. 2.7.Mechaniczna rozbiórka konstrukcji głównej obu budynków: konstrukcji dachu, konstrukcji nośnych ścian, stropów, podłogi na gruncie, ścian wewnętrznych, posadzek, ścian fundamentowych i fundamentów do poziomu posadowienia. 2.8.Złożenie powstałych odpadów na tymczasowe miejsca składowania. 2.9.Załadunek i transport gruzu ceglanego i betonowego, złomu, papy, drewna, szkła oraz pozostałych odpadów porozbiórkowych na składowisko odpadów. 2.10.Zasyp powstałej niecki przy pomocy ziemi rodzimej. 2.11.Wyrównanie terenu przy pomocy humusu i uprzątnięcie terenu rozbiórki. 2.12.Zapewnienie zraszania wodą elementów konstrukcji w celu ograniczenia zapylenia powstałego na skutek prowadzonych robót.2.13.Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wraz z naniesieniem zmian do zasobu geodezyjnego.3.Rozbiórka budynku gospodarczego nr ewidencyjny i/137 usytuowanego przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 40 w Knurowie dz. nr 1189 obejmująca:3.1.Wygrodzenie terenu. 3.2.Ręczne usunięcie śmieci oraz wyposażenia. 3.3.Demontaż pokrycia dachowego. 3.4.Demontaż stolarki drzwiowej. 3.5.Mechaniczna rozbiórka konstrukcji głównej obiektu: konstrukcji dachu, konstrukcji nośnych ścian, stropu, podłogi na gruncie, ścian wewnętrznych, ścian fundamentowych i fundamentów do poziomu -0,30m poniżej poziomu terenu. 3.6.Złożenie powstałych odpadów na tymczasowe miejsca składowania. 3.7.Załadunek i transport gruzu ceglanego i betonowego, złomu, papy, drewna, szkła oraz pozostałych odpadów porozbiórkowych na składowisko odpadów. 3.8.Zasyp powstałej niecki przy pomocy ziemi rodzimej. 3.9.Wyrównanie terenu przy pomocy humusu i uprzątnięcie terenu rozbiórki. 3.10.Zapewnienie zraszania wodą elementów konstrukcji w celu ograniczenia zapylenia powstałego na skutek prowadzonych robót.3.11.Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wraz z naniesieniem zmian do zasobu geodezyjnego.Szczegółowy zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia, zawierają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji przetargowej. Wszystkie elementy składowe tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowią komplet dokumentacji projektowej. Przy sporządzeniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie wymienione elementy dokumentacji technicznej należy rozpatrywać łącznie. W przypadku nie wystąpienia danej pozycji w jakiejkolwiek części składowej dokumentacji technicznej np. przedmiarze robót, którą ujęto w pozostałych częściach dokumentacji nie zwalnia to Wykonawcy od realizacji całości zamówienia bądź ujęcia elementu w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2022-12-16.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże się:a) doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykonaniu co najmniej dwie roboty budowlane polegające na rozbiórce budynków o wartości co najmniej 500 000,00 zł bruttob) dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownikiem budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z przyznanymi uprawnieniami budowlanymi,Osoba przewidziana do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musi posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. art. 12 ust. 1 ppkt 2), ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Liechtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określonew Ustawie z dn. 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą legitymować się decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą izbą.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach