Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu „Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki – Etap IV – Gmina Brzostek, Gmina Tarnowiec” - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bukowa oraz części miejscowości Klecie.

Gmina Brzostek ogłasza przetarg

  • Adres: 39230 Brzostek, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 680 30 26 , fax. 14 680 30 25
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzostek
    Rynek 1
    39230 Brzostek, woj. podkarpackie
    tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25
    REGON: 85166108500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu „Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki – Etap IV – Gmina Brzostek, Gmina Tarnowiec” - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bukowa oraz części miejscowości Klecie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem głównym projektu jest zwiększenie odsetka ludności korzystającej z systemu oczyszczania ścieków oraz ochrona środowiska naturalnego poprzez poprawę czystości zlewni rzeki Wisłoki na terenie Gminy Brzostek i Gminy Tarnowiec. Ograniczenie zanieczyszczeń wód i gleby pozwoli na zwiększenie poziomu ochrony naturalnych ekosystemów oraz wpłynie na poprawę jakości życia mieszkańców terenów objętych inwestycją. Projekt polega na budowie kanalizacji dla miejscowości Bukowa oraz części miejscowości Klecie. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bukowa oraz części miejscowości Klecie”. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długość kanalizacji ok. 5,095 km, rurociągu tłocznego o długości ok. 3,709 km, budowa przepompowni ścieków 6 szt., budowa lokalnych przepompowni ścieków 11 szt. UWAGA: Zgodnie z warunkami powołanymi w decyzji nr 5/2017 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 2 lutego 2017 Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia obowiązującej do 20.10.2023 r. części gwarancji na zrealizowanym przez firmę SKANSKA S.A. zadaniu pn.: ”Rozbudowa drogi krajowej nr 73 Wiśniówka – Jasło od km 153+160 do km 153+925 w m. Bukowa wraz z ustabilizowaniem korpusu drogi poprzez zabezpieczenie osuwiska” w obszarze wyłączonym z odpowiedzialności SKANSKA tj. przejścia przez drogę krajową pasem szer. 10 mb niezbędnym do wykonania przepychu. Powyższe określono w załączniku graficznym do decyzji GDDKiA nr 5/2017. Patrz: (zał. Nr 8 do SIWZ → folder dokumentacja techniczna → kanalizacja Bukowa → 009 decyzja GDDKiA).””. Podmiot działania: Gmina Brzostek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 68 000 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy : nr 96 1600 1071 8980 0000 0062 0061 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 5b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 804 uraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w rozdziale XI pkt 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem zamieszczonym w rozdziale VII pkt 2 SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 Ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 3. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Oferty według załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Wraz z ofertą należy złożyć:  oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ,  zobowiązanie wymagane postanowieniami w rozdziale VIII pkt 6 lit. b),  kosztorys ofertowy – (przygotowany wg przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ). Należy go sporządzić jako kosztorys uproszczony, ściśle według kolejności wyszczególnionych w przedmiarach robót pozycji, z załączoną tabelą elementów scalonych, zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu oraz cenami jednostkowymi robót,  dowód wniesienia wadium,  pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,  dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą: 5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania. Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy, Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 6. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, itp. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. 7. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej rozdziale IX w pkt 10, 11. W treści oferty powinna być umieszczona informacja o liczbie stron. 8. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz Wykazać iż, zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być trwale ze sobą połączone i ponumerowane oraz umieszczone w osobnym, wewnętrznym opakowaniu i opatrzone opisem: „ Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa- nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Pzp, Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 9. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić i złożyć w jednym egzemplarzu. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło oraz opisane następująco: Oferta na: wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu „Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki – Etap IV – Gmina Brzostek, Gmina Tarnowiec” -Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bukowa oraz części miejscowości Klecie.” 10. Wymagania określone w rozdziale IX pkt 8 -10 SIWZ nie stanowią o treści oferty i ich niespełnienie nie będzie skutkować odrzuceniem oferty; wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 11. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE".

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach