Przetargi.pl
REMONT UTWARDZENIA TERENU I ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCH PRZY BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BROŻÓWCE WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I WYKONANIEM ROBÓT NA JEJ PODSTAWIE

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT UTWARDZENIA TERENU I ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCH PRZY BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BROŻÓWCE WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I WYKONANIEM ROBÓT NA JEJ PODSTAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Remont utwardzenia terenu i odprowadzenie wód deszczowych przy budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Brożówce wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej i wykonaniem robót na jej podstawie. Prace będą wykonane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” Charakterystyka obiektu: Teren położony przy budynku nr 22, utwardzony częściowo płytami żelbetonowymi, częściowo warstwą żwirową. Wody opadowe odprowadzane do studni chłonnej. (Usytuowanie i ukształtowanie trenu obrazuje załączona mapka poglądowa) I. Dokumentację należy wykonać w ilościach: • projekt budowlany i wykonawczy – 4 egzemplarze; • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze; • kosztorys szczegółowy opracowany na podstawie przedmiotowej dokumentacji na wykonanie całości prac koniecznych do wykonania – 2 egzemplarze; • wersja elektroniczna całej dokumentacji technicznej sporządzona na nośniku CD – 1 egzemplarz (zapisane w formacie .dwg, .doc, .docx, .ath, .zuz, etc..); II. Projekt budowlano-wykonawczy należy uzgodnić z: • Użytkownikiem – Dowódcą JW. 2031 w Lipowcu; • Zarządcą – RZI Olsztyn • Inwestorem – Komendantem 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku. • Regionalnym Centrum Informatyki w Olsztynie • Inni, którzy mogą wyniknąć z odrębnych przepisów, które wynikną w trakcie realizacji zadania. III. Zakres opracowania obejmuje: 1. Lokalizacja: Kompleks wojskowy w Bróżówce, Jednostka Wojskowa Nr 2031. 2. Zakres rzeczowy: Zadanie obejmuje wykonanie remontu istniejącego placu poprzez wykonanie odwodnienia i utwardzenie placu manewrowego wraz z drogami dojazdowymi dla pojazdów o ciężarze ok 50 t do budynku nr 22 . Należy przewidzieć opracowanie dokumentacji technicznej, która będzie wykonana w I etapie realizacji zadania, obejmującej możliwe rozwiązanie techniczne odprowadzania wód opadowych i drenażu gruntu, zapewniających stałe utrzymywanie placu we właściwych warunkach wilgotnościowych wraz z konstrukcją podbudowy zapewniającej wytrzymałość obciążenia ok. 50 ton oraz wyposażenia obiektów terenowych (nasypów pod pola antenowe) w schody umożliwiające bezpieczną komunikację pieszą. Dane charakterystyczne :  powierzchnia placu – 436.4 m2;  plac ograniczony ścianami nasypu;  teren placu wyposażony w bezodpływową studnie na wody opadowe. 3. Zadanie swym zakresem obejmuje: a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, oraz kosztorysowej, koniecznej do uzyskania pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane) lub do dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu, odwodnieniu terenu i budowie schodów, w Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie; • uzyskanie wszelkich map (w tym zastrzeżonych), zgód, uzgodnień, opinii, ekspertyz leży po stronie Wykonawcy (ich koszt pokrywa Wykonawca); • wartość kosztorysu sporządzonego do dokumentacji projektowej musi odpowiadać wartości złożonej oferty; • kosztorys należy sporządzić wg obowiązujących norm i rozporządzeń; b) ogólny zakres prac do wykonania na podstawie w/w dokumentacji: • zagospodarowanie terenu przyległego do budynku 22 – wymiana nawierzchni wraz z podbudową, sieciami podziemnymi, nawierzchnia dostosowana do poruszania się samochodami ciężarowymi o masie około 50t; • wykonanie schodów do komunikacji pieszej na nasypach pola antenowego; • wykonanie nawierzchni drogi; • opracowanie instrukcji ppoż. i BIOZ ; • wykonanie odwodnienia terenu; • odnowienie powłok malarskich bram garażowych bud. nr 22 wraz z częściową naprawą poszycia; • przywrócenie terenów zielonych do pierwotnego stanu (wysiew traw, nawiezienie czarnoziemu); • wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie : 6 800,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 12/2019 – remont utwardzenia terenu, Brożówka bud. 22”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach