Przetargi.pl
: „Przebudowa części A i B w budynku 29”.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 17 00, 273 17 01 , fax. 22 718 03 50
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
    ul. Andrzeja Sołtana 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 17 00, 273 17 01, fax. 22 718 03 50
    REGON: 10240430000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : „Przebudowa części A i B w budynku 29”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zadania p.n. „Przebudowa części A i B w budynku 29” na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych na działce nr ew. 17 w obrębie 257 w Otwocku. a) Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.) Kompleksowe roboty budowlane (remontowo-modernizacyjne) określone w SIWZ, zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ jako jej integralne części. 2.) Rozbiórkę betonowego bunkra znajdującego się w hali magazynowej pomieszczenie - nr 28 części B budynku nr 29. 3.) Częściową likwidację kanałów, a pozostawione należy oczyścić i wyremontować (uzupełnić ubytki i pomalować) znajdujących się w podłodze hali magazynowej pomieszczenie - nr 28 części B budynku nr 29. 4.) Naprawę popękanej ściany elewacyjnej - elewacja północna budynku 29 część B 5.) Wykonanie przyłącza CO do króćców znajdujących się w terenie - elewacja północna budynku 29. 6.) Zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników branżowych przez osoby o odpowiednich uprawnieniach. 7.) Pełną obsługę geodezyjną budowy w tym wytyczenie budowy oraz wykonie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w wersji papierowej 3 egzemplarze oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej, wraz z protokołem przekazania wyników inwentaryzacji do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego. 8.) Oznaczenie i zabezpieczenie odpowiednio terenu budowy, opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu organizacji i prowadzenia robót. UWAGA – Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane na terenie pracującego Zakładu, wobec czego Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłości ruchu, transportu sprzętu Zamawiającego oraz jego klientów/odbiorców/dostawców. 9.) Zabezpieczenie elementów, obiektów, urządzeń w otoczeniu prowadzonych robót, przed uszkodzeniem, zniszczeniem. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia w mieniu Zamawiającego w trakcie prowadzenia robót poniesie wszelkie koszty naprawienia powstałych szkód; 10.) Uruchomienia i pomiary wraz z protokołami. Prace próbne i testowanie zamontowanych urządzeń, instalacji i systemów. 11.) Przeprowadzenie cyklu szkoleń z obsługi zamontowanych instalacji, urządzeń wyznaczonym pracownikom zamawiającego, potwierdzonych stosownymi protokołami stwierdzającymi gotowość pracowników do obsługi zamontowanych instalacji i urządzeń. 12.) Wyposażenie obiekt w piktogramy dotyczące zasad ewakuacji budynków, bhp i ppoż. 13.) Dostarczenie Zamawiającemu wraz z urządzeniami, maszynami, sprzętem, wyposażeniem: • książki gwarancyjne, • instrukcje obsługi w języku polskim, • katalogi części zamiennych, części szybko zużywających się, • wymagane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wszelkie atesty, certyfikaty, świadectwa zgodności itp. 14.) Opracowanie całości dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej – ostateczną wersję należy zeskanować (a spis dodatkowo dostarczyć w wersji elektronicznej edytowalnej ogólnie dostępnej) i przeniesienie jej na nośnik elektroniczny - 1 egzemplarz. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 15.) Przygotowanie zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego - 1 egzemplarz. 16.) Przygotowanie zgłoszenia zakończenia prac budowlanych wraz z kompletem niezbędnych dokumentów - 1 egzemplarz. b) Zakres zamówienia do wykonania przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania: 1.) Zamawiający dostarczy i zamontuje: a) Drzwi zewnętrzne D1/L do pomieszczenia nr 27 b) Drzwi zewnętrzne D1/L do pomieszczenia nr 20 c) Drzwi EI60 D1/L do pomieszczenia nr 17 d) Okna Antywłamaniowe do pomieszczenia nr 27 e) Wszystkie rolety antywłamaniowe – zgodnie z rysunkiem nr 2 „Rzut parteru – projekt” TOM I Projekt Budowlany branża budowlana. (UWAGA: Wykonawca doprowadzi zasilanie do rolet zgodnie z rysunkiem nr 1 „Rzut Parteru” TOM II Projekt budowlany branża elektryczna) f) Kontrole dostępu do pomieszczeń nr 27 – 2szt, pomieszczenia nr 20 – 1szt, pomieszczenia nr 17 – 1szt. (UWAGA: Wykonawca doprowadzi zasilanie do całej kontroli dostępu zgodnie z rysunkiem nr 1 „Rzut Parteru” TOM II Projekt budowlany branża elektryczna) g) Urządzenia centralnych systemów zabezpieczeń (SEZ) umieszczone w pomieszczeniu nr 24 oraz urządzenia uzupełniające SEZ i związaną z nimi instalację kablową. (UWAGA: Wykonawca doprowadzi zasilanie i uziom do SEZ zgodnie z rysunkiem nr 1 „Rzut Parteru” TOM II Projekt budowlany branża elektryczna) 2.) W związku z dostawą i montażem wyżej wymienionych elementów w remontowanym budynku w ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia zobowiązany jest do współpracy z dostawcą/wykonawcą powyższych elementów mając na względzie dążenie do zapewnienia właściwego rezultatu i efektywności całego projektu. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest tak wykonywać przedmiot zamówienia, by zapewnić dostawcy dostęp do remontowanych pomieszczeń. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1.) Załącznik A do SIWZ – dokumentacja projektowa budowlana i wykonawcza dla wszystkich branż oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: I. TOM I – Projekt budowlany „Przebudowa części A i B w budynku 29” – branża budowlana II. TOM II – Projekt budowlany „Przebudowa części A i B w budynku 29” – branża elektryczna III. TOM III – Projekt budowlany „Przebudowa części A i B w budynku 29” – branża sanitarna IV. TOM IV – Projekt Wykonawczy Budowlany „Przebudowa części A i B w budynku 29” V. TOM V – Projekt Wykonawczy Pokrycia Dachu „Przebudowa części A i B w budynku 29” VI. TOM VI – Projekt Wykonawczy Ocieplenia i Kolorystyki Ścian „Przebudowa części A i B w budynku 29” VII. TOM VII – Projekt Wykonawczy i Warsztatowy Krat „Przebudowa części A i B w budynku 29” VIII. TOM VIII – Projekt Wykonawczy Drogi Dojazdowej do Magazynu Kartonów „Przebudowa części A i B w budynku 29” IX. TOM IX – Projekt Wykonawczy Elektryczny „Przebudowa części A i B w budynku 29” X. TOM X – Projekt Wykonawczy Sanitarny „Przebudowa części A i B w budynku 29” XI. TOM XI – Przyłącze ciepłownicze „Przebudowa części A i B w budynku 29” XII. TOM XII - Projekt Wykonawczy Izolacji przeciwwilgociowej „Przebudowa części A i B w budynku 29” XIII. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 2.) Załącznik A/1 do SIWZ – decyzja pozwolenia na budowę nr 837/2018 znak AB.6740.631.2018MR z dnia 19.07.2018 r. 3.) W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia obowiązuje następująca kolejność ich ważności: a) specyfikacja istotnych warunków zamówienia, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) dokumentacja projektowa. d) Wymagania związane z realizacją zamówienia: • Załącznik C - Dodatkowe wymagania • Załącznik D - Regulamin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w: Raiffeisen Bank Polska nr rachunku: 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu przetargowym: Nr sprawy 03/P/2019: „Przebudowa części A i B w budynku 29”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w kasie NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24 a jego kopia załączona do oferty. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (Załącznik nr 3), o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca przekaże dowody, że powiązania z innym Wykonawcą składającym ofertę w niniejszym postępowaniu i należącym do tej samej grupy kapitałowej, o ile taka sytuacja będzie miała miejsce, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach