Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad budową zintegrowanych węzłów przesiadkowych w Gminie Kleszczewo

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8176017, 8176020, 8176033 , fax. 618 176 184
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
    ul. Poznańska 4
    63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, fax. 618 176 184
    REGON: 53591300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad budową zintegrowanych węzłów przesiadkowych w Gminie Kleszczewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla dwóch zadań budowlanych realizowanych w ramach projektu „Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz inwestycje w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Kleszczewo” realizowanego w ramach Poddziałania 3.3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Zamówienie podzielone jest na 2 części: Część I: Nadzór nad budową zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z budynkiem poczekalni, zadaszeniem peronu, parkingiem i infrastrukturą towarzysząca w Kleszczewie. Część II: Nadzór nad budową zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z zatoką autobusową, wiatami, parkingami i infrastrukturą towarzyszącą w Tulcach. 1. Opis przedmiotu zamówienia dla części I: W zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) zwanej dalej PB, osobiście lub za pośrednictwem zespołu inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, do zadań Inspektora należy: 1) zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z prawem, w szczególności z ustawą PB oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.); 2) reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie, weryfikacja i akceptacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę, egzekwowanie zgodności opracowania dokumentów Wykonawcy z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej na roboty budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (protokolarnie), 5) dokonywanie oceny zaawansowania robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę, 6) żądanie od Wykonawców robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne (w przypadkach istotnych za zgodą Zamawiającego); 7) weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie ich zasadności, 8) udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; 9) wydawanie Wykonawcom, a w przypadkach określonych w Umowie za zgodą Zamawiającego, poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika robót, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 10) weryfikacja i akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót; sprawdzanie wszelkiej dokumentacji przekazywanej przez Wykonawcę pod kątem merytorycznym; 11) udział w czynnościach odbiorowych robót budowlanych oraz kompletnych instalacji oraz uczestniczenie w przekazaniu ich do użytkowania; 12) kontrola, w tym usługi w zakresie kontroli Wykonawcy w zakresie terminów realizacji obowiązków wynikających z umowy na roboty budowlane, aspektów technicznych realizacji umowy na roboty budowlane, jakości robót i stosowanych urządzeń i ich prawidłowego funkcjonowania, zgodności z umową realizacji umowy na roboty budowlane; 13) przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy przez inspektora branży konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z częstotliwością nie mniejszą niż dwa razy w tygodniu w godzinach pracy Urzędu Gminy Kleszczewo; 14) sprawdzanie i zapewnianie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 15) sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowego obiektu budowlanego oraz udział w powołanych przez Zamawiającego komisjach odbiorowych; 16) udział w naradach koordynacji budowy oraz wszelkich innych spotkaniach z Wykonawcą i Zamawiającym, odbywającymi się w czasie realizacji umowy, nie rzadziej niż raz na tydzień; 17) nadzorowanie przestrzegania zapisów dokumentacji projektowej przez wszystkich Wykonawców; 18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w postępie robót, sposobie ich wykonywania lub dostrzeżonych odstępstwach od zakładanej jakości robót lub błędach w dokumentacji projektowej; 19) doradzanie Zamawiającemu w odniesieniu do identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych ujawnionych w czasie realizacji umowy oraz proponowanie środków zaradczych; 20) opracowanie opinii dotyczącej ewentualnych wad uznanych za nie nadające się do usunięcia; 21) ocenianie wszelkich roszczeń i problemów narastających podczas wykonywania robót budowlanych i zgłaszanych przez Wykonawcę. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla Część II: W zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) zwanej dalej PB, osobiście lub za pośrednictwem zespołu inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, do zadań Inspektora należy: 1) zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z prawem, w szczególności z ustawą prawo budowlane oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.); 2) reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie, weryfikacja i akceptacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę, egzekwowanie zgodności opracowania dokumentów Wykonawcy z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej na roboty budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (protokolarnie), 5) dokonywanie oceny zaawansowania robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę; 6) żądanie od Wykonawców robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne (w przypadkach istotnych za zgodą Zamawiającego); 7) weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie ich zasadności; 8) udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; 9) wydawanie Wykonawcom, a w przypadkach określonych w Umowie za zgodą Zamawiającego, poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika robót, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 10) weryfikacja i akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót; sprawdzanie wszelkiej dokumentacji przekazywanej przez Wykonawcę pod kątem merytorycznym; 11) udział w czynnościach odbiorowych robót budowlanych oraz kompletnych instalacji oraz uczestniczenie w przekazaniu ich do użytkowania. 12) kontrola, w tym usługi w zakresie kontroli Wykonawcy w zakresie terminów realizacji obowiązków wynikających z umowy na roboty budowlane, aspektów technicznych realizacji umowy na roboty budowlane, jakości robót i stosowanych urządzeń i ich prawidłowego funkcjonowania, zgodności z umową realizacji umowy na roboty budowlane; 13) przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy przez inspektora branży drogowej zgodnie z częstotliwością nie mniejszą niż dwa razy w tygodniu w godzinach pracy Urzędu Gminy Kleszczewo; 14) sprawdzanie i zapewnianie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 15) sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowego obiektu budowlanego oraz udział w powołanych przez Zamawiającego komisjach odbiorowych; 16) udział w naradach koordynacji budowy oraz wszelkich innych spotkaniach z Wykonawcą i Zamawiającym, odbywającymi się w czasie realizacji umowy, nie rzadziej niż raz na tydzień. 17) nadzorowanie przestrzegania zapisów dokumentacji projektowej przez wszystkich Wykonawców; 18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w postępie robót, sposobie ich wykonywania lub dostrzeżonych odstępstwach od zakładanej jakości robót lub błędach w dokumentacji projektowej; 19) doradzanie Zamawiającemu w odniesieniu do identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych ujawnionych w czasie realizacji umowy oraz proponowanie środków zaradczych; 20) opracowanie opinii dotyczącej ewentualnych wad uznanych za nie nadające się do usunięcia; 21) ocenianie wszelkich roszczeń i problemów narastających podczas wykonywania robót budowlanych i zgłaszanych przez Wykonawcę; 22) kontrolowanie postępu prac projektowych, 23) zgłoszenie Zamawiającemu pisemnych uwag oraz wskazania rekomendowanych przez siebie rozwiązań, systemów, materiałów itp., 24) sprawdzenie i przedstawienie Zamawiającemu pisemnych uwag do zawartości dokumentacji technicznej pod względem jej kompletności, poprawności przyjętych rozwiązań technologicznych, technicznych i materiałowych, zgodności z przepisami prawa polskiego i Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -formularz ofertowy; -pełnomocnictwo; -oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów- jeżeli dotyczy; -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (tzw. zbiorcze zestawienie ofert, podając nazwy wykonawców, ceny ofert, kwoty na sfinansowanie), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach