Przetargi.pl
Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej i cementarzy w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzuk.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej i cementarzy w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Koszenie terenów zieleni miejskiej i cięcie żywopłotów ( część 1, 2,3,4 ) Przedmiot zamówienia: - Trzykrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów. - Dwukrotne cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów. - Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz. Zamówienie obejmuje koszenie trawników i cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej wg wykazów: Część 1 - Załącznik 10 – Rejon I: Śródmieście, Wojska Polskiego, Wójtowa Wieś, Stare Gliwice, Brzezinka trawniki – 16,961 ha, żywopłoty – 770 m2 Część 2 - Załącznik 11 – Rejon II: Sikornik, Trynek, Bojków, Ligota, Sośnica, trawniki – 15,52 ha, żywopłoty – 3300 m2 Część 3 - Załącznik 12 – Rejon III: Baildona, Zatorze, Żerniki, Obrońców Pokoju, Szobiszowice, Toszecka, Czechowice trawniki – 15,552 ha żywopłot – 2120 m2 Część 4 - Załącznik 13 – Rejon IV: Kopernik, Łabędy trawniki – 17,979 ha, żywopłot – 1010 m2 Istotne warunki zamówienia: 1. Terminy wykonania zadania są szacunkowe, a dokładne terminy zostaną wyznaczone na podstawie wysokości traw: I koszenie traw i ciecie żywopłotu - 23 kwietnia – 24 maja 2019 r. II koszenie traw - 17 czerwca – 12 lipca 2019 r. III koszenie traw i cięcie żywopłotu - 12 sierpnia – 6 września 2019 r. 2. Pora wykonywania prac: - w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 8:00 do 15:00, z zastrzeżeniem, że zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty. 3. Czas wykonania prac nie może trwać dłużej niż 10 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac. 4. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia. 5. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz teren przy ogrodzeniach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zleceniodawcy i naprawy uszkodzeń. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego. 8. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów. 9. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót. 10. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu. 11. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie. 12. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw. 13. Wywozu skoszonej trawy, ściętych pędów i odpadów należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta. 14. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 15. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 16. Przekazanie przedmiotu umowy Wykonawcy przy każdym etapie następuje po zgłoszeniu telefonicznym, a następnie potwierdzone protokołem, w którym Strony określają; - termin rozpoczęcia prac, przy czym prace należy podjąć najpóźniej w dniu następnym od wyznaczonej daty, - kolejność obiektów do wykonywania prac na poszczególnych dzielnicach, - termin zakończenia prac. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części koszeń na niektórych terenach. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. 18. Odbiór prac dokonywany będzie etapami, po zakończeniu prac na poszczególnych osiedlach. 19. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wykonanie usług do odbioru najpóźniej na dwa dni przed dokonaniem odbioru. II. Pięciokrotne koszenie trawników i dwukrotne cięcie żywopłotów na placach zabaw i siłowniach (część 5). Przedmiot zamówienia: - Pięciokrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów. - Dwukrotne cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów. - Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz. - Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Zamówienie obejmuje koszenie trawników i cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej wg wykazów: Część 5 - Załącznik 14 – Place zabaw i siłownie: trawniki – 1,783 ha żywopłoty – 550 m2 Istotne warunki zamówienia: 1. Terminy wykonania zadania są szacunkowe, a dokładne terminy zostaną wyznaczone na podstawie wysokości traw: I koszenie traw - 15 – 30 kwietnia 2019 r. II koszenie traw i cięcie żywopłotu - 13 – 24 maja 2019 r. III koszenie traw - 17 – 28 czerwca 2019 r. IV koszenie i cięcie żywopłotu - 22 lipca – 2 sierpnia 2019 r. V koszenie - 26 sierpnia – 6 września 2019 r. 2. Czas wykonania prac nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac. 3. Pora wykonywania prac: - w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 7:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 8:00 do 15:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty. 4. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia. 5. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz tereny przy ogrodzeniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zleceniodawcy i naprawy uszkodzeń. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego. 8. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów. 9. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót. 10. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu. 11. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw. 12. Wywozu skoszonej trawy, ściętych pędów i odpadów należy dokonywać natychmiast po zakończeniu prac. 13. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 3,5 tony. 14. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 15. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie. 16. Przekazanie przedmiotu umowy Wykonawcy przy każdym etapie następuje po zgłoszeniu telefonicznym, a następnie potwierdzone protokołem, w którym Strony określają; - termin rozpoczęcia prac, przy czym prace należy podjąć najpóźniej w dniu następnym od wyznaczonej daty, - kolejność obiektów do wykonywania prac na poszczególnych dzielnicach, - termin zakończenia prac. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części koszeń na niektórych terenach. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. 18. Odbiór prac dokonywany będzie po zakończeniu prac na poszczególnych dzielnicach. 19. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wykonanie usług do odbioru najpóźniej na 1 dzień przed dokonaniem odbioru. III. Przedmiotem zamówienia jest koszenie trawy i grabienie liści na terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach ( Część 6) 1. Czterokrotne koszenie trawników, chwastów i samosiejek na Cmentarzu Centralnym ( 4x10,5 ha) w terminach: - I koszenie traw – 23 kwietnia – 13 maja 2019 r., - II koszenie traw – 20 maja – 20 czerwca 2019 r., - III koszenie traw – 24 czerwca – 26 lipca 2019 r., - IV koszenie traw – 12 sierpnia – 28 września 2019 r. 2. Każdorazowo szczegółowe terminy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, przy czym Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 48 godzin od otrzymania pisemnego zlecenia Wykonawcy, a termin zakończenia prac nie może przekroczyć 14 dni. W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, nagrobków i innych elementów małej architektury. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczenia, uszkodzenia, zabrudzenia. 2. Wykonania zleconych prac z należną starannością, bez konieczności interwencji przez Zamawiającego. 3. Zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy którym wykonywane będą prace. 4. Czyszczenia na bieżąco zakurzonych nagrobków w wyniku prowadzonych prac. 5. Wykonywania prac tylko: - w dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00-17:00 - w soboty w godz. 7:00-14:00 - wstrzymania wszelkich prac w trakcie trwania ceremonii pogrzebowych w pobliżu wykonywania prac. 6. Korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 7. Uporządkowania miejsca pracy poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczanie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonać najpóźniej następnego dnia. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. IV. Interwencyjne koszenie trawników (część 7) Przedmiot zamówienia: - Wykoszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów. - Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz. Szacunkowa powierzchnia do wykoszenia wynosi ok. 25 ha w zależności od ilości zgłoszeń interwencyjnych. Istotne warunki zamówienia: 1. Termin wykonania zadania – 15 kwietnia – 30 listopada 2019 r. 2. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót telefonicznie, a następnie potwierdzał je w formie pisemnej, faksem lud drogą mailową. 3. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy mapki z lokalizacją i powierzchnią terenu do wykoszenia wraz z terminem zakończenia prac. Przystąpienie do prac będzie miało miejsce nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia pisemnego, faksem lub drogą mailową. 4. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zleceniodawcy i naprawy uszkodzeń. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego. 7. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów. 8. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót. 9. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu. 10. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw. 11. Wywozu skoszonej trawy i odpadów należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta. 12. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 13. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 14. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie. 15. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek- piątek), w godz. od 6:00 do 18:00, - w soboty w godz. od 8:00 do 15:00, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty. 16. Odbiór prac dokonywany będzie po każdorazowym wykonaniu prac. 17. Płatność za wykonane prace odbywać się będzie co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Dołączyć do faktury protokoły odbioru prac wszystkich zleceń z danego miesiąca. V. Przedmiotem zamówienia jest grabienie liści na terenie Cmentarza Lipowego w Gliwicach ( Część 8) Jednokrotne ręczne grabienie liści na terenie Cmentarza Lipowego ( 11,8 ha), w okresie od 1 października do 30 października 2019 r. W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, nagrobków i innych elementów małej architektury. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczenia, uszkodzenia, zabrudzenia. 2. Wykonania zleconych prac z należną starannością, bez konieczności interwencji przez Zamawiającego. 3. Użycie sprzętu mechanicznego (np. dmuchaw) możliwe będzie tylko w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy którym wykonywane będą prace. 5. Czyszczenia na bieżąco zakurzonych nagrobków w wyniku prowadzonych prac. 6. Wykonywania prac tylko: - w dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00-17:00, - w soboty w godz. 7:00-14:00, - wstrzymania wszelkich prac w trakcie trwania ceremonii pogrzebowych w pobliżu wykonywania prac. 7. Korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 8. Uporządkowania miejsca pracy poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczanie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonać najpóźniej następnego dnia. 9. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca Wykonawca powinien: 1. Zatrudniać odpowiednio wykwalifikowany personel wykonawczy, posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Dysponować odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, odpowiednim samochodem i personelem wykonawczym. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką ZSZ obowiązująca w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) na każdą z części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach