Przetargi.pl
Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    Strzelców Bytomskich 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 271048212
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej - Rejon I;Dwukrotne koszenie trawników na terenach administrowanych przez MZUK tj. Rejon I - Rejon IV:Przedmiot zamówienia dla każdej części od 1 do 4 obejmuje:1. Dwukrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.2. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.Zamówienie obejmuje dwukrotne koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej według wykazów:1. Część 1 - Rejon I: Sikornik, Wójtowa Wieś, Wojska Polskiego, Stare Gliwice, Brzezinka, Łabędy – 13,198 ha;2. Część 2 - Rejon II: Bojków, Trynek, Ligota, Sośnica, Baildona, Zatorze – 11,489 ha;3. Część 3 - Rejon III: Żerniki, Obrońców Pokoju, Szobiszowice – 11,221 ha;4. Część 4 - Rejon IV: Kopernik, Czechowice – 13,691 ha.Istotnie warunki zamówienia:1. Terminy wykonania zadania są szacunkowe, a dokładne terminy zostaną wyznaczone na podstawie wysokości traw:I koszenie traw – 3 czerwca – 21 czerwca 2024II koszenie traw – 1 sierpnia - 31 sierpnia 20242. Przekazanie przedmiotu umowy Wykonawcy przy wyznaczeniu dokładnego terminu następuje po zgłoszeniu telefonicznym, a następnie potwierdzone protokołem, w którym Strony określają:• termin rozpoczęcia prac, przy czym prace należy podjąć najpóźniej w dniu następnym od wyznaczonej daty,• kolejność obiektów do wykonywania prac na poszczególnych dzielnicach,• termin zakończenia prac3. Czas wykonania prac nie może trwać dłużej niż 14 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac.4. Pora wykonywania prac:• w dni robocze (poniedziałekpiątek), w godz. od 600 do 1800 • w soboty w godz. od 800 do 1500.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty.5. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia.6. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz teren przy ogrodzeniach.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić zdarzenie do Zleceniodawcy i naprawić uszkodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego.9. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów.10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót.11. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu.12. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie.13. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw.14. Wywozu skoszonej trawy i zebranych odpadów należy dokonywać niezwłocznie najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.15. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton.16. Koszty wytworzonych odpadów powstałych w trakcie koszenia ponosi Wykonawca.17. Odbiór prac dokonywany będzie etapami, po zakończeniu prac na poszczególnych dzielnicach. 18. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wykonanie usług do odbioru najpóźniej na dwa dni przed dokonaniem odbioru.19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części koszeń na niektórych terenach. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w umowie. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu; wynagrodzenie zostanie pomniejszone o kwotę za niewykoszone tereny.Część 2: Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej - Rejon II;Dwukrotne koszenie trawników na terenach administrowanych przez MZUK tj. Rejon I - Rejon IV:Przedmiot zamówienia dla każdej części od 1 do 4 obejmuje:1. Dwukrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.2. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.Zamówienie obejmuje dwukrotne koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej według wykazów:1. Część 1 - Rejon I: Sikornik, Wójtowa Wieś, Wojska Polskiego, Stare Gliwice, Brzezinka, Łabędy – 13,198 ha;2. Część 2 - Rejon II: Bojków, Trynek, Ligota, Sośnica, Baildona, Zatorze – 11,489 ha;3. Część 3 - Rejon III: Żerniki, Obrońców Pokoju, Szobiszowice – 11,221 ha;4. Część 4 - Rejon IV: Kopernik, Czechowice – 13,691 ha.Istotnie warunki zamówienia:1. Terminy wykonania zadania są szacunkowe, a dokładne terminy zostaną wyznaczone na podstawie wysokości traw:I koszenie traw – 3 czerwca – 21 czerwca 2024II koszenie traw – 1 sierpnia - 31 sierpnia 20242. Przekazanie przedmiotu umowy Wykonawcy przy wyznaczeniu dokładnego terminu następuje po zgłoszeniu telefonicznym, a następnie potwierdzone protokołem, w którym Strony określają:• termin rozpoczęcia prac, przy czym prace należy podjąć najpóźniej w dniu następnym od wyznaczonej daty,• kolejność obiektów do wykonywania prac na poszczególnych dzielnicach,• termin zakończenia prac3. Czas wykonania prac nie może trwać dłużej niż 14 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac.4. Pora wykonywania prac:• w dni robocze (poniedziałekpiątek), w godz. od 600 do 1800 • w soboty w godz. od 800 do 1500.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty.5. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia.6. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz teren przy ogrodzeniach.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić zdarzenie do Zleceniodawcy i naprawić uszkodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego.9. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów.10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót.11. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu.12. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie.13. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw.14. Wywozu skoszonej trawy i zebranych odpadów należy dokonywać niezwłocznie najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.15. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton.16. Koszty wytworzonych odpadów powstałych w trakcie koszenia ponosi Wykonawca.17. Odbiór prac dokonywany będzie etapami, po zakończeniu prac na poszczególnych dzielnicach. 18. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wykonanie usług do odbioru najpóźniej na dwa dni przed dokonaniem odbioru.19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części koszeń na niektórych terenach. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w umowie. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu; wynagrodzenie zostanie pomniejszone o kwotę za niewykoszone tereny.Część 3: Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej - Rejon III;Dwukrotne koszenie trawników na terenach administrowanych przez MZUK tj. Rejon I - Rejon IV:Przedmiot zamówienia dla każdej części od 1 do 4 obejmuje:1. Dwukrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.2. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.Zamówienie obejmuje dwukrotne koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej według wykazów:1. Część 1 - Rejon I: Sikornik, Wójtowa Wieś, Wojska Polskiego, Stare Gliwice, Brzezinka, Łabędy – 13,198 ha;2. Część 2 - Rejon II: Bojków, Trynek, Ligota, Sośnica, Baildona, Zatorze – 11,489 ha;3. Część 3 - Rejon III: Żerniki, Obrońców Pokoju, Szobiszowice – 11,221 ha;4. Część 4 - Rejon IV: Kopernik, Czechowice – 13,691 ha.Istotnie warunki zamówienia:1. Terminy wykonania zadania są szacunkowe, a dokładne terminy zostaną wyznaczone na podstawie wysokości traw:I koszenie traw – 3 czerwca – 21 czerwca 2024II koszenie traw – 1 sierpnia - 31 sierpnia 20242. Przekazanie przedmiotu umowy Wykonawcy przy wyznaczeniu dokładnego terminu następuje po zgłoszeniu telefonicznym, a następnie potwierdzone protokołem, w którym Strony określają:• termin rozpoczęcia prac, przy czym prace należy podjąć najpóźniej w dniu następnym od wyznaczonej daty,• kolejność obiektów do wykonywania prac na poszczególnych dzielnicach,• termin zakończenia prac3. Czas wykonania prac nie może trwać dłużej niż 14 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac.4. Pora wykonywania prac:• w dni robocze (poniedziałekpiątek), w godz. od 600 do 1800 • w soboty w godz. od 800 do 1500.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty.5. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia.6. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz teren przy ogrodzeniach.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić zdarzenie do Zleceniodawcy i naprawić uszkodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego.9. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów.10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót.11. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu.12. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie.13. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw.14. Wywozu skoszonej trawy i zebranych odpadów należy dokonywać niezwłocznie najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.15. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton.16. Koszty wytworzonych odpadów powstałych w trakcie koszenia ponosi Wykonawca.17. Odbiór prac dokonywany będzie etapami, po zakończeniu prac na poszczególnych dzielnicach. 18. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wykonanie usług do odbioru najpóźniej na dwa dni przed dokonaniem odbioru.19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części koszeń na niektórych terenach. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w umowie. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu; wynagrodzenie zostanie pomniejszone o kwotę za niewykoszone tereny.Część 4: Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej - Rejon IV;Dwukrotne koszenie trawników na terenach administrowanych przez MZUK tj. Rejon I - Rejon IV:Przedmiot zamówienia dla każdej części od 1 do 4 obejmuje:1. Dwukrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.2. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.Zamówienie obejmuje dwukrotne koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej według wykazów:1. Część 1 - Rejon I: Sikornik, Wójtowa Wieś, Wojska Polskiego, Stare Gliwice, Brzezinka, Łabędy – 13,198 ha;2. Część 2 - Rejon II: Bojków, Trynek, Ligota, Sośnica, Baildona, Zatorze – 11,489 ha;3. Część 3 - Rejon III: Żerniki, Obrońców Pokoju, Szobiszowice – 11,221 ha;4. Część 4 - Rejon IV: Kopernik, Czechowice – 13,691 ha.Istotnie warunki zamówienia:1. Terminy wykonania zadania są szacunkowe, a dokładne terminy zostaną wyznaczone na podstawie wysokości traw:I koszenie traw – 3 czerwca – 21 czerwca 2024II koszenie traw – 1 sierpnia - 31 sierpnia 20242. Przekazanie przedmiotu umowy Wykonawcy przy wyznaczeniu dokładnego terminu następuje po zgłoszeniu telefonicznym, a następnie potwierdzone protokołem, w którym Strony określają:• termin rozpoczęcia prac, przy czym prace należy podjąć najpóźniej w dniu następnym od wyznaczonej daty,• kolejność obiektów do wykonywania prac na poszczególnych dzielnicach,• termin zakończenia prac3. Czas wykonania prac nie może trwać dłużej niż 14 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac.4. Pora wykonywania prac:• w dni robocze (poniedziałekpiątek), w godz. od 600 do 1800 • w soboty w godz. od 800 do 1500.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty.5. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia.6. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz teren przy ogrodzeniach.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić zdarzenie do Zleceniodawcy i naprawić uszkodzenia.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego.9. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów.10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót.11. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu.12. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie.13. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw.14. Wywozu skoszonej trawy i zebranych odpadów należy dokonywać niezwłocznie najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.15. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton.16. Koszty wytworzonych odpadów powstałych w trakcie koszenia ponosi Wykonawca.17. Odbiór prac dokonywany będzie etapami, po zakończeniu prac na poszczególnych dzielnicach. 18. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wykonanie usług do odbioru najpóźniej na dwa dni przed dokonaniem odbioru.19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części koszeń na niektórych terenach. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w umowie. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu; wynagrodzenie zostanie pomniejszone o kwotę za niewykoszone tereny.Koszenie trawników i cięcie żywopłotów na terenach rekreacyjnychPrzedmiot zamówienia:• Czterokrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.• Dwukrotne cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.• Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.• Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Zamówienie obejmuje koszenie trawników i cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej wg wykazów:Place zabaw, siłownie wybiegi dla psów:trawniki – 2,408 ha żywopłoty – 310 m2 Istotne warunki zamówienia:1. Terminy wykonania zadania są szacunkowe, a dokładne terminy zostaną wyznaczone na podstawie wysokości traw:I koszenie traw – 01 czerwca – 14 czerwca 2024II koszenie traw i cięcie żywopłotu – 24 czerwca - 14 lipca 2024III koszenie traw – 29 lipca – 09 sierpnia 2024IV koszenie traw i cięcie żywopłotów - 09 września – 20 września 20242. Czas wykonania prac nie może trwać dłużej niż 10 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac.3. Pora wykonywania prac:- w dni robocze (poniedziałekpiątek), w godz. od 700 do 1800 - w soboty w godz. od 800 do 1500.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty.4. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia.5. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz tereny przy ogrodzeniu.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zleceniodawcy i naprawy uszkodzeń.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego.8. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów.9. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót.10. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu.11. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw.12. Wywozu skoszonej trawy, ściętych pędów i odpadów należy dokonywać natychmiast po zakończeniu prac.13. Wywozu dokonywać pojazdami o max. nośności do 3,5 tony.14. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.15. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie.16. Przekazanie przedmiotu umowy Wykonawcy przy każdym etapie następuje po zgłoszeniu telefonicznym, a następnie potwierdzone protokołem, w którym Strony określają;• termin rozpoczęcia prac, przy czym prace należy podjąć najpóźniej w dniu następnym od wyznaczonej daty,• kolejność obiektów do wykonywania prac na poszczególnych dzielnicach,• termin zakończenia prac.17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części koszeń na niektórych terenach. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w umowie. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.18. Odbiór prac dokonywany będzie po zakończeniu prac na poszczególnych dzielnicach.19. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wykonanie usług do odbioru najpóźniej na 1 dzień przed dokonaniem odbioru.Koszenie trawników na terenie cmentarza Centralnego w GliwicachPrzedmiot zamówienia obejmuje:Koszenie trawników na terenie Cmentarza Centralnego administrowanego przez MZUK - 19,3 ha.Przedmiot zamówienia:1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.2. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.Istotne warunki zamówienia:1. Przewidywany termin wykonania zadania:I koszenie traw: od 1 czerwca do 21 czerwca 2024 r.;II koszenie traw: od 15 lipca do 17 sierpnia 2024 r.;III koszenie traw: od 4 września do 22 września 2024 r.;.UWAGA: Dokładny termin realizacji zostanie wyznaczony na podstawie wysokości traw. Każdorazowy termin rozpoczęcia prac zostanie podany przez Zamawiającego z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem.2. Czas wykonywania prac nie może trwać dłużej niż 10 dni roboczych, licząc od dnia rozpoczęcia prac.3. Pora wykonywania prac: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 15:00, w soboty w godzinach od 7:00 do 14:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania wykonywania prac w soboty.4. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie cmentarza. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do powstrzymywania się od prac (w szczególności prac głośnych i/lub uciążliwych) podczas trwania ceremonii pogrzebowych w sektorze prowadzonych prac.5. Prace między sąsiadującymi nagrobkami należy wykonywać wyłącznie przy użyciu podkaszarek.6. Nagrobki, ławki, niskie kolumbaria i inne elementy małej architektury w miejscu koszenia winny być na czas koszenia osłonięte plandekami, a po wykonaniu usługi oczyszczone z resztek materiału roślinnego, pyłu itp.7. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu: 3-5 cm na poziomem gruntu uwzględniając jego ukształtowanie. Nie dopuszcza się wykonania na wysokości niższej niż 3 cm. W przypadku stwierdzenia wykoszenia na wysokości poniżej 3 cm Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania renowacji zniszczonego trawnika.8. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz teren przy ogrodzeniach.9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, nagrobków, elementów małej architektury, itd. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu i bezzwłocznej naprawy uszkodzeń.10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z należytą starannością bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego.11. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów.12. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia prac.13. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania prac tj. zamiatanie chodników, alejek, oczyszczanie sąsiadujących nagrobków w obrębie koszonego terenu.14. Zamawiający zaleca, aby wywozu skoszonej trawy dokonywać niezwłocznie po wykonaniu usługi lecz nie później niż do 2 dni po wykonaniu pracy, jednakże pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.15. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 3,5 tony.16. Koszty składowania na składowisku odpadów ponosi Wykonawca.17. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania.18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części bądź kolejnych koszeń. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w umowie. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: dla części I, II, III i IV w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) za każdą część, dla części V w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) dla części VI 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy pzp,4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 16 1160 2202 0000 0005 0724 6399 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Banku Millennium S.A.5) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunku:O zamówienie w części 1 - koszenie i cięcie Rejon I - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali, co najmniej 3 usługi o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda.O zamówienie w części 2 - koszenie i cięcie Rejon II - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali, co najmniej 3 usługi o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każda.O zamówienie w części 3 - koszenie i cięcie Rejon III - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali, co najmniej 3 usługi o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każda.O zamówienie w części 4 - koszenie i cięcie Rejon IV - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali, co najmniej 3 usługi o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda.O zamówienie w części 5 - koszenie i cięcie na terenach placów zabaw i siłowni - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali, co najmniej 3 usługi o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każda.O zamówienie w części 6 - koszenia na Cmentarzu Centralnym - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali, co najmniej 3 usługi o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda.W przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia warunek wiedzy i doświadczenia ulega zsumowaniu. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek wiedzy i doświadczenia podlega zsumowaniu.1) o zamówienie w części I mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:- kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarką samojezdną do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudno dostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;- środkiem transportu do wywozu o DMC do 5 ton, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.2) o zamówienie w części II mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:- kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarką samojezdną do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudno dostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;- środkiem transportu do wywozu o DMC do 5 ton, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.3) o zamówienie w części III mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:- kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarką samojezdną do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudno dostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;- środkiem transportu do wywozu o DMC do 5 ton, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.4) o zamówienie w części IV mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum:- kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarką samojezdną do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;- kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudno dostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;- samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;- środkiem transportu do wywozu o DMC do 5 ton, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazanie zdolności technicznej poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu.- o zamówienie w części 1 lub 2 lub 3 lub 4,mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum 10 pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.- o zamówienie w części 6 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum 12 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.W przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia Wykonawca musi spełnić maksymalny warunek określony dla części, o które się ubiega.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach