Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Baniach Mazurskich

Gmina Banie Mazurskie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-520 Banie Mazurskie, Konopnickiej
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6157172, 6157178, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Banie Mazurskie
    Konopnickiej 26
    19-520 Banie Mazurskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6157172, 6157178, , fax. -
    REGON: 79067118800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbaniemazurskie.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Baniach Mazurskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac poprawiających efektywność energetyczną budynku Urzędu Gminy w Baniach Mazurskich, przy ul. Konopnickiej 26, 19-520 Banie Mazurskie, na dz. nr geod. 329/8, obręb Banie Mazurskie. W wyniku realizacji prac nastąpi kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej. Inwestycja obejmuje: 1. roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachowego, wykonaniem izolacji termicznej budynku wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: • docieplenie ściany wewnętrznej na poddaszu od strony nieogrzewanego strychu warstwą izolacji termicznej ze styropianu lub wełny mineralnej gr. 18cm, • docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem nad ogrzewanym poddaszem płytami z wełny mineralnej gr. 25cm wraz z rozebraniem istniejącej podłogi ( na części stropu i wykonaniem nowej z desek lub płyt OSB), • docieplenie ścian zewnętrznych płytami ze styropianu lub wełny mineralnej gr. 16 cm, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, • docieplenie połaci dachowej ( w części ogrzewanej poddasza) od góry płytami z wełny mineralnej wraz z rozebraniem istniejącego pokrycia dachowego, z dostosowaniem konstrukcji dachu do nowej warstwy izolacji termicznej. Docieplenie warstwą wełny mineralnej gr. 25 cm, • przemurowanie komina od strychu ponad dach, • wykonanie nowego pokrycia dachu (rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych, wymiana krokwi w niezbędnym zakresie, wykonanie nowych warstw dachu, wykonanie obróbek oraz montaż elementów wyposażenia), • wykonanie remontu kotłowni- dostosowanie do nowego źródła ciepła. 2. roboty sanitarne związane z wymianą kotła na paliwo stałe, na kocioł olejowy o mocy 70 kW wraz z wymianą zasobnika ciepłej wody użytkowej- projektuje się zasobnik ok. 200 l. oraz zespołu pompowego. Nowy kocioł wraz z aparaturą i sterowaniem zostanie wpięty w istniejący układ. Dodatkowo zadanie obejmuje wykonanie nowej instalacji elektrycznej kotłowni. 3. roboty związane z budową instalacji odgromowej oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,64 kWp na dachu budynku. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: • wykonanie prac przygotowawczych ( wyznaczenie tras i montaż korytek kablowych wewnątrz obiektu), • rozprowadzenie kabli AC, • montaż inwertera oraz rozdzielnicy DC PV, • podłączenie przewodów pod zaciski, • demontaż istniejącej instalacji odgromowej, • montaż konstrukcji pod panele PV wraz z układaniem kabli, przewodów, • montaż iglic odgromowych, • układanie drutu odgromowego, • wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji oraz pomiarów instalacji fotowoltaicznej. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Uwaga!!!!! Wykonawca winien sam dokonać wyceny prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia-przedmiar należy traktować pomocniczo-poglądowo. Zamawiający proponuje, aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. W ramach wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przejęcia terenu robót od Zamawiającego, b) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, c) wykonania inwentaryzacji powykonawczej, d) ustanowienia kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż, e) organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp. f) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenia stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, h) uzgadnianie z przedstawicielem Zamawiającego propozycji kolorystyki materiałów dla robót wykończeniowych, i) ubezpieczenia budowy, j) ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.), k) usuwanie na bieżąco odpadów i śmieci oraz zapewnienie wywozu odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji ( wraz z kosztami utylizacji), l) dostarczenie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń. Wykonawca, przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować harmonogram całości prac i uzgodnić go z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - 10 000,00zł (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 18 grudnia 2020 r. do godz. 10:00 tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: − pieniądzu; − poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; − gwarancjach bankowych; − gwarancjach ubezpieczeniowych; − poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej– dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz –oryginał dokumentu został złożony w kasie tut. Urzędu –parter budynku lub oddzielnej kopercie wraz z ofertą, a jego kopia w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach